
agatasierechan
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-03-2021
08:46
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
Client:44052296
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-03-2021
08:52
@agatasierechanod momentu nabycia przedmiotu masz 2 lata z tytułu rękojmi. Reklamujesz u sprzedawcy którego był zakup. Zakupy masz w zakładce Kupione o ile nie zostały ukryte przypadkiem przez Ciebie 😂
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-03-2021
09:00
@agatasierechan Tak samo jak produkt, który jest dostępny. Składasz pisemną (mailem) reklamację z rękojmi, domagasz się naprawy, wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów po odesłaniu. Sprzedawca jeśli nie może towaru naprawić ani wymienić, oddaje Ci wszystko to, co wpłaciłeś + koszt odesłania. Gdybyś miał problem z tą reklamacją, daj znać.
oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-03-2021
09:17
@agatasierechan tak samo jak produkt dostepny. Jełsi sprzedawca nie bedzie mial możliwości naprawy lub wymiany produktu wówczas powinien Ci zwrócić wpłatę.
oznacz moderatorów