anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak zareklamoać produkt ktory jest juz niedostępny

MAMY ROZWIĄZANIE!
agatasierechan
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
Client:44052296
#21 Demiurg#

@agatasierechanod momentu nabycia przedmiotu masz 2 lata z tytułu rękojmi. Reklamujesz u sprzedawcy którego był zakup. Zakupy masz w zakładce Kupione o ile nie zostały ukryte przypadkiem przez Ciebie 😂

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@agatasierechan Tak samo jak produkt, który jest dostępny. Składasz pisemną (mailem) reklamację z rękojmi, domagasz się naprawy, wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów po odesłaniu. Sprzedawca jeśli nie może towaru naprawić ani wymienić, oddaje Ci wszystko to, co wpłaciłeś + koszt odesłania. Gdybyś miał problem z tą reklamacją, daj znać.

oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

@agatasierechan  tak samo jak produkt dostepny. Jełsi sprzedawca nie bedzie mial możliwości naprawy lub wymiany produktu wówczas powinien Ci zwrócić wpłatę. 

oznacz moderatorów