Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Mam taką sytuację, klient wpisał zły adres w dostawie Inpost kurier.
Oczywiście jest "spacja" między "62" a "-" oraz między "-" a 530. System tego nie przyjmuje. Nie mogę tego poprawić.
Oczywiście musiałem wysłać na innym kurierem. Jak to zmieniać na przyszłość ?
Wysyłam przez manager InPost. Nie wiem jak zmienić adres do wysyłki.
@ALCkow jeśli importujesz dane do managera edycja nie jest możliwa .
Jak importujesz dane do managera InPost - adresują Ci się automatycznie w/g danych podanych przez kupującego.
Jeśli masz sytuację, że klient zmienił adres w innej opcji - wejdź do zakładki - "przesyłki do wysłania" - lub coś w tym rodzaju, możesz zaznaczyć przesyłkę, wygenerować do niej nową etykietę z edycją danych. Starą etykietę możesz usunąć lub nie - opłata jest naliczana w momencie odbioru przesyłki przez kuriera i zeskanowaniu kodu z etykiety.