anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zablokowane konto

chillykids_pl
#8 Zapaleniec#

Witam, wczoraj zauwazylem ze moje konto zostalo zablokownae, anulowane wszystkie  oferty.Po informowanie  o tym fakcie Allegro, Allegro   podalo mi 3 rozne powody . Ostatni byl taki ze klientaka nie otrzymala towaru i skorzystala z ochrony programu konsumentow. Po naszym  zaskoczeniu i weryfkacji okayalo sie , ze allegro  zwrocila kase klientce ktora rzekomo nie dostala towaru z wrzesnia 2021 roku .   Jestesmy w szoku  ze Allegoi nie weryyfikuje sprawy tylko blokuje nam konto nie   weryfikajac calej sprawy, Klientka to handlara, ktora zakupila u  nas 5 produktow. Dostarczlyismy jej wszytskie towary  co  potwierdzaja dowody doreczen z GLS.  Po kolejnym  dniu klientka melduje dzisiaj, ze nie dostala kolejengo towaru z wrzesnia  2021 roku.  Jestesmy w totalnym szoku i planujemy zglosiac sprawe do prokuratury , ze Allego wspomaga oszustow .

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

LEW433
#21 Demiurg#

@chillykids_pl Tak, ale Allegro nie wyjaśni tylko ty musisz oni oddali środki z POK  i .....czekają na twoje dowody.😔

oznacz moderatorów

chillykids_pl
#8 Zapaleniec#

Dzieki, dowody  doreczen zostaly wyslane , Klintak dostala caly towar i  zglasza ponownie ze nie dostaje kolejnych z wrzesnia 2021  roku . Jestem w  szoku ale sprawy nie zostawie , jesli  allegro nie zwroci mi pieniedzy

oznacz moderatorów

chillykids_pl
#8 Zapaleniec#

Czy klienci moga zgalsyac brak otrzymanai towaru po 9 miesiacach . przeciez to skandalicne oszustwo,  ze Allegro wspiera ich , na innych platformach europejskich jak **piiip** nie do pomyslenia

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@chillykids_pl, widzę, że tę sprawę wyjaśniasz w korespondencji mejlowej. Dnia 20 maja otrzymałeś od nas ostrzeżenie w tej sprawie, jednak z moich informacji wynika, że na nie nie odpowiedziałeś. Wniosek o POK zaakceptowaliśmy 23 maja.

Kupująca zgłosiła, że nie otrzymała zamówienia nr 98b42fd2-1b72-11ec-be4b-af4418a5a057. Poproszono Cię o załączenie potwierdzenia nadania konkretnej przesyłki.  

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

chillykids_pl
#8 Zapaleniec#

Ale pani nie pisze prawdy  i sprawa bedzie zgloszona do prokuratury. W poniedzialek  od razu zglosilsmy sprawe , ze jest to ze strony  klienta oszustwo melismy odpowiedziec do wieczora.Wszystkie dowody dostaw otrzymliscie , że towar klientka otrzymala   we wrzesniu 2021 roku   Panstwo odpwiedzialo nam pisemnie  ze jest to problem techniczny, dowody bedą wszystkie przedlożone prokuraturze. Jak pani moze takie   przekladac   klamstwa jako pracownik Allegro    oddajecie klientowi pieniadze bez  zadnej informacji  po 9 mieiacach. Czy to jest zgodne z przepisami , ze konsument może zglosić brak towaru po 9 mieasiacach od dnia zakupu a a dlaczego tego nie zrobil wczesniej  ?   Przypomniało jej się, że po 9 miesiacach nie dostal towaru ,  Klientka wykorzystuje   okazje bo Allego chojnie takie zgloszenia oddaje  jej pieniadze i nas obciaża kosztami  i  w ciągu kliku godzin  ta sama klientka zglasza  kolejna ofertę , że nie wyslalismy towaru po 9 miesiącach , próbuje od nas wyłudzić za pomocą allegro kolejne pieniadze  zglasza  nowa oferte  i twierdzi   iż  nie otrzymała towaru  po 9 miesiecach. Jest to skandal na EU.Po 9 miesiacach bez weryfikacji, oddajecie pieniadze i wspierajcie oszustów ,  Wspolpracujemy od 15 lat na EU markplacach . Nikt po 9 miesiacach nie oddaje bezpodstawinie pieniedzy  klientowi . Dodatkowo pani  przedstawia  nam informacje, że to jet ciągły problem na naszym koncie. Jest to beszczelność. Od 3 lat sprzedajemy na Allegro i nikt oprocz tej klientki oszustki nie próbowal twierdzić, że po 9 miesiacach nie dostal towaru. To są  kłamstwa  . Zażądaliśmu od  Allegro  liste tych naszych klintów , którzy zgłaszają ten sam probelm !!  Są to przez Allegro wymyslone bzdury . Jak Allegro może przyjmowac bez zadnej reakcji do klienta  zgłoszenie , jeśli kliente zamówiła u nas towar 22.09.2021  i twierdzi, że nie otrzymała towaru od nas  a ju z jest  20.05 2022  Będzie wystosowne pismo do Zarządu Allegro i bedzie zgłoszone zawiadomienie do prokuratury o przestepstwie. SKANDAL ,

oznacz moderatorów

sadliks
#9 Pomysłodawca#

 Dzień Dobry

Nie jest Pani sama w tej sytuacji.

Też się naciąłem.

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/pocz%C4%85tkuj%C4%85cy-sprzedawcy/sprzeda%C5%BC-uszkodzonego-lapto...

Tylko odpowiednio szybko zareagowałem.

Wycofuje się ze sprzedaży czegokolwiek na tym portalu. 

Chyba, że jakaś rzecz do 50 zł.

pozdrawiam 

 

oznacz moderatorów

sadliks
#9 Pomysłodawca#

Aktualnie mam dyskusję założoną.

Poprosiłem o zwrot towaru. 

Kupujący nie chce odesłać. Zobaczymy co będzie dalej...

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@sadliks co dalej będzie .... powiem Ci z doświadczenia , klient 14 tego dnia od otwarcia dyskusji otrzyma propozycję złożenia wniosku do POK...... a jeszcze --- dalej to już chyba wiesz .

oznacz moderatorów

sadliks
#9 Pomysłodawca#

I to tak przejdzie ? Jak ja żałuję, że wystawiłem ten komputer. Masakra. Wolał bym go już wyrzucić.

Kupujący  nie chce go nawet zwrócić. Przecież jak bym dostał komputer to bym mu odesłał pieniądze.

 

 

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@sadliks, na razie terminowo wypowiadasz się w Dyskusji oraz przedstawiłeś swoją decyzję reklamacyjną, to właściwe działania. 🙂 Proszę Cię o cierpliwość. Poprosiłam o wypowiedź w Dyskusji pracownika Allegro.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

sadliks
#9 Pomysłodawca#

Dziękuje.

Piszę o tym bo nigdy nie miałem takiej sytuacji. Zdziwiło mnie to. Oczywiście, że odpowiadam terminowo.

Zwłaszcza że zgodziłem się na odesłanie tego laptopa już dla świętego spokoju.

Nigdy w żuciu nikogo nie oszukałem. Zawsze starałem się dogadać.

100% pozytywnych komentarzy ale też nie dam się oszukiwać. 

 

oznacz moderatorów

sadliks
#9 Pomysłodawca#

Dzień Dobry 

Mam odpowiedź od pracownika allegro: 

Dziękuje za odpowiedź i radę.

Problem w tym, że on nie chce nic zwrócić. Ani tego co wysłałem ani tego rzekomo źle wysłanego laptopa.

Allegro mi odpisało: 

,,Podjęliśmy decyzję o objęciu transakcji ochroną z Programu Kupujących. Zachęcam Kupującego do złożenia wniosku, znajdzie go Pan tutaj: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index Można go złożyć między 14, a 180 dniem od daty zakupu. Nie będziemy wymagać od Sprzedającego spłaty tego zobowiązania."

Pytanie czy jest to wiążące ? I czy jak nie uczciwy kupujący przebrnie przez procedury to mi czegoś nie naliczą.

Naprawdę to już nie chodzi o te kilka zł ale żeby potem nie było jakiś naliczeń czy nie wiadomo czego.

 

pozdrawiam 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sadliks możesz być spokojny, nie zostaniesz obciążony dodatkowym kosztem w związku z tą rekompensatą. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@pinsplashformalnie z Programu Ochrony Kupujących można skorzystać do 180 dni od zakupu, jednak w Regulaminie jest zapis o wyjątku: "W uzasadnionych przypadkach termin wskazany powyżej może zostać skrócony lub wydłużony". Tak się stało w tym przypadku.

@chillykids_pl sprawa doręczenia towaru będzie wyjaśniona, jeśli udokumentujesz nadanie przesyłki, która została odebrana. Otrzymałeś ostrzeżenie 20 maja, nie odniosłeś się do niego, dlatego zaakceptowaliśmy wniosek kupującej. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

chillykids_pl
#8 Zapaleniec#

Syanowny Panie,

oczwiscie ze to nieprawda,

Jak Allegro moze przyjmowac takie  zgloszenia od klientow o braku dostawy po 9 miesiacach . To jest pytanie wyjsciowe. Kompetencja pracownika jest   na najnizsyzm poziomi. Pracujemy na platformach europoejsch od 15 i zadna nie przyjeala by zgloszenioa od klienta po 9 miesiacach , ze ´nie otrzymal towaru. Otrzymaliscie wydruki archiwalne od GLS doreczen otrzymali panstwo od GLS  i nagle wczoraj informujecie  ze nie widac podpisu kupujacego . Sprawa idzie do prokuratury ze  macie udzial w oszustwach wyludzenia pieniedzy , SKANDAL ALLEGRO , sprawy nie zostawie

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@mr_oma Maja , pytanie techniczne. Po ilu latach klient może zgłosić nieotrzymanie towaru i otrzyma zwrot z POK?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

chmielna12
#11 Animator#

Ciekawe czy nr nadania GLS były podpięte pod zamówienie w Allegro (nie wysyłam to nie wiem czy się zasysają automatycznie) - jeśli były dodane to niekompetencja pracowników Allegro poraża.

oznacz moderatorów