Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, wczoraj zauwazylem ze moje konto zostalo zablokownae, anulowane wszystkie oferty.Po informowanie o tym fakcie Allegro, Allegro podalo mi 3 rozne powody . Ostatni byl taki ze klientaka nie otrzymala towaru i skorzystala z ochrony programu konsumentow. Po naszym zaskoczeniu i weryfkacji okayalo sie , ze allegro zwrocila kase klientce ktora rzekomo nie dostala towaru z wrzesnia 2021 roku . Jestesmy w szoku ze Allegoi nie weryyfikuje sprawy tylko blokuje nam konto nie weryfikajac calej sprawy, Klientka to handlara, ktora zakupila u nas 5 produktow. Dostarczlyismy jej wszytskie towary co potwierdzaja dowody doreczen z GLS. Po kolejnym dniu klientka melduje dzisiaj, ze nie dostala kolejengo towaru z wrzesnia 2021 roku. Jestesmy w totalnym szoku i planujemy zglosiac sprawe do prokuratury , ze Allego wspomaga oszustow .
@chillykids_pl Tak, ale Allegro nie wyjaśni tylko ty musisz oni oddali środki z POK i .....czekają na twoje dowody.😔
Dzieki, dowody doreczen zostaly wyslane , Klintak dostala caly towar i zglasza ponownie ze nie dostaje kolejnych z wrzesnia 2021 roku . Jestem w szoku ale sprawy nie zostawie , jesli allegro nie zwroci mi pieniedzy
Czy klienci moga zgalsyac brak otrzymanai towaru po 9 miesiacach . przeciez to skandalicne oszustwo, ze Allegro wspiera ich , na innych platformach europejskich jak **piiip** nie do pomyslenia
@chillykids_pl, widzę, że tę sprawę wyjaśniasz w korespondencji mejlowej. Dnia 20 maja otrzymałeś od nas ostrzeżenie w tej sprawie, jednak z moich informacji wynika, że na nie nie odpowiedziałeś. Wniosek o POK zaakceptowaliśmy 23 maja.
Kupująca zgłosiła, że nie otrzymała zamówienia nr 98b42fd2-1b72-11ec-be4b-af4418a5a057. Poproszono Cię o załączenie potwierdzenia nadania konkretnej przesyłki.
Ale pani nie pisze prawdy i sprawa bedzie zgloszona do prokuratury. W poniedzialek od razu zglosilsmy sprawe , ze jest to ze strony klienta oszustwo melismy odpowiedziec do wieczora.Wszystkie dowody dostaw otrzymliscie , że towar klientka otrzymala we wrzesniu 2021 roku Panstwo odpwiedzialo nam pisemnie ze jest to problem techniczny, dowody bedą wszystkie przedlożone prokuraturze. Jak pani moze takie przekladac klamstwa jako pracownik Allegro oddajecie klientowi pieniadze bez zadnej informacji po 9 mieiacach. Czy to jest zgodne z przepisami , ze konsument może zglosić brak towaru po 9 mieasiacach od dnia zakupu a a dlaczego tego nie zrobil wczesniej ? Przypomniało jej się, że po 9 miesiacach nie dostal towaru , Klientka wykorzystuje okazje bo Allego chojnie takie zgloszenia oddaje jej pieniadze i nas obciaża kosztami i w ciągu kliku godzin ta sama klientka zglasza kolejna ofertę , że nie wyslalismy towaru po 9 miesiącach , próbuje od nas wyłudzić za pomocą allegro kolejne pieniadze zglasza nowa oferte i twierdzi iż nie otrzymała towaru po 9 miesiecach. Jest to skandal na EU.Po 9 miesiacach bez weryfikacji, oddajecie pieniadze i wspierajcie oszustów , Wspolpracujemy od 15 lat na EU markplacach . Nikt po 9 miesiacach nie oddaje bezpodstawinie pieniedzy klientowi . Dodatkowo pani przedstawia nam informacje, że to jet ciągły problem na naszym koncie. Jest to beszczelność. Od 3 lat sprzedajemy na Allegro i nikt oprocz tej klientki oszustki nie próbowal twierdzić, że po 9 miesiacach nie dostal towaru. To są kłamstwa . Zażądaliśmu od Allegro liste tych naszych klintów , którzy zgłaszają ten sam probelm !! Są to przez Allegro wymyslone bzdury . Jak Allegro może przyjmowac bez zadnej reakcji do klienta zgłoszenie , jeśli kliente zamówiła u nas towar 22.09.2021 i twierdzi, że nie otrzymała towaru od nas a ju z jest 20.05 2022 Będzie wystosowne pismo do Zarządu Allegro i bedzie zgłoszone zawiadomienie do prokuratury o przestepstwie. SKANDAL ,
Dzień Dobry
Nie jest Pani sama w tej sytuacji.
Też się naciąłem.
Tylko odpowiednio szybko zareagowałem.
Wycofuje się ze sprzedaży czegokolwiek na tym portalu.
Chyba, że jakaś rzecz do 50 zł.
pozdrawiam
Aktualnie mam dyskusję założoną.
Poprosiłem o zwrot towaru.
Kupujący nie chce odesłać. Zobaczymy co będzie dalej...
@sadliks co dalej będzie .... powiem Ci z doświadczenia , klient 14 tego dnia od otwarcia dyskusji otrzyma propozycję złożenia wniosku do POK...... a jeszcze --- dalej to już chyba wiesz .
I to tak przejdzie ? Jak ja żałuję, że wystawiłem ten komputer. Masakra. Wolał bym go już wyrzucić.
Kupujący nie chce go nawet zwrócić. Przecież jak bym dostał komputer to bym mu odesłał pieniądze.
@sadliks, na razie terminowo wypowiadasz się w Dyskusji oraz przedstawiłeś swoją decyzję reklamacyjną, to właściwe działania. 🙂 Proszę Cię o cierpliwość. Poprosiłam o wypowiedź w Dyskusji pracownika Allegro.
Dziękuje.
Piszę o tym bo nigdy nie miałem takiej sytuacji. Zdziwiło mnie to. Oczywiście, że odpowiadam terminowo.
Zwłaszcza że zgodziłem się na odesłanie tego laptopa już dla świętego spokoju.
Nigdy w żuciu nikogo nie oszukałem. Zawsze starałem się dogadać.
100% pozytywnych komentarzy ale też nie dam się oszukiwać.
Dzień Dobry
Mam odpowiedź od pracownika allegro:
Dziękuje za odpowiedź i radę.
Problem w tym, że on nie chce nic zwrócić. Ani tego co wysłałem ani tego rzekomo źle wysłanego laptopa.
Allegro mi odpisało:
,,Podjęliśmy decyzję o objęciu transakcji ochroną z Programu Kupujących. Zachęcam Kupującego do złożenia wniosku, znajdzie go Pan tutaj: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index Można go złożyć między 14, a 180 dniem od daty zakupu. Nie będziemy wymagać od Sprzedającego spłaty tego zobowiązania."
Pytanie czy jest to wiążące ? I czy jak nie uczciwy kupujący przebrnie przez procedury to mi czegoś nie naliczą.
Naprawdę to już nie chodzi o te kilka zł ale żeby potem nie było jakiś naliczeń czy nie wiadomo czego.
pozdrawiam
@sadliks możesz być spokojny, nie zostaniesz obciążony dodatkowym kosztem w związku z tą rekompensatą.
@pinsplash, formalnie z Programu Ochrony Kupujących można skorzystać do 180 dni od zakupu, jednak w Regulaminie jest zapis o wyjątku: "W uzasadnionych przypadkach termin wskazany powyżej może zostać skrócony lub wydłużony". Tak się stało w tym przypadku.
@chillykids_pl sprawa doręczenia towaru będzie wyjaśniona, jeśli udokumentujesz nadanie przesyłki, która została odebrana. Otrzymałeś ostrzeżenie 20 maja, nie odniosłeś się do niego, dlatego zaakceptowaliśmy wniosek kupującej.
Syanowny Panie,
oczwiscie ze to nieprawda,
Jak Allegro moze przyjmowac takie zgloszenia od klientow o braku dostawy po 9 miesiacach . To jest pytanie wyjsciowe. Kompetencja pracownika jest na najnizsyzm poziomi. Pracujemy na platformach europoejsch od 15 i zadna nie przyjeala by zgloszenioa od klienta po 9 miesiacach , ze ´nie otrzymal towaru. Otrzymaliscie wydruki archiwalne od GLS doreczen otrzymali panstwo od GLS i nagle wczoraj informujecie ze nie widac podpisu kupujacego . Sprawa idzie do prokuratury ze macie udzial w oszustwach wyludzenia pieniedzy , SKANDAL ALLEGRO , sprawy nie zostawie
@mr_oma Maja , pytanie techniczne. Po ilu latach klient może zgłosić nieotrzymanie towaru i otrzyma zwrot z POK?
Ciekawe czy nr nadania GLS były podpięte pod zamówienie w Allegro (nie wysyłam to nie wiem czy się zasysają automatycznie) - jeśli były dodane to niekompetencja pracowników Allegro poraża.