Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Spprzedałem grę, ale w pudełku była inna część. Sprzedający mi ją wysłał, ale ja nieodebrałem (nie wiem dlaczego nie dostałem powiadomienia) i gra trafiła spowrotam do klienta. Zadzwoniłem do niego , żeby podał nr konta, żebym mógł zwrócić bezpośrednio,, ale klient chce żeby to było przez Allegro. Drugi raz nie wyśle. Co mam zrobić żeby zwrócić pieniądze Allegro? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
wow .... przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś , a nastepnie w drugiej linijce pomału i zrozumiale dla wszysrkich / nie tylko dla Ciebie / napisz o co na prawdę Ci chodzi .
... i jeśli możesz bez błędów ortograficznych .
Dziękuję i przepraszam to moja trzecia doba na nogach, niby wszystko w porządku, ale wzrok siada, muszę się bardzo koncentrować. Proszę o wybaczenie.
Klient chce zwrócić przedmiot.
Wysłał mi przedmiot.
Przedmiot nie trafił do mnie, tylko wrócił do klienta
Klient nie chce, żebym zwrócił mu pieniądze osobiście, chce tylko przez Allegro
Co mam zrobić?
Czy spowrotem to jedyny błąd?
Proszę, chciałbym pisać bez błędów, to dla mnie ważne.
Ty jesteś sprzedającym czy kupującym? sprzedałeś jako prywatny sprzedajacy przez AL i jak środki wypłaciłeś z konta allegro to nie zwrócisz systemowo.
Jestem sprzedającym prywatnym i pieniądze chyba ma Allegro, bo nie było przelewu na moje konto. Jak klient zglosił zwrot, to pieniądze były na koncie Allegro. Podejrzewam źe pieniądze klient otrzymuje kiedy dokona skutecznego zwrotu. Może muszę coś zrobić, coś klinąć. Nie muszę dostać tej gry. Jak klient zglosił zwrot to powiedziałem, że nie musi zwracać. Chciałbym zwrócić pieniądze, klient nie musi przesyłać mi gry.
A jak to było na lokalnym to wchodzisz w szczegóły zamówienia i na dole.