Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
od dłuższego czasu walczymy z "łapkowaniem" opinii produktowych w naszych ofertach. Są to nasze produkty z naszym EANem i tylko my je sprzedajemy więc na opiniach produktowych zależy nam dosyć mocno.
Notorycznie ktoś zaniża nam dobre oceny a zawyża te słabe (W jednym momencie wpada kilka łapek w górę lub w dół) przez co na samej górze po domyślnym sortowaniu "pomocne" pojawiają się te niefajne opinie. Było to wielokrotnie zgłaszane, czasami nawet administracja usuwała niektóre przyznane łapki bo sami stwierdzili, że było to celowe zagranie.
Zauważyliśmy jednak ciekawą sytuację u innego ze sprzedających - screen poniżej
Wszystkie słabe opinie 1, 2 oraz 3 gwiazdkowe posiadają identyczną liczbę łapek w górę i w dół przez co są pozycjonowane niżej niż dobre opinie 4 i 5 gwiazdkowe, które mają pokaźną liczbę łapek w górę. Ewidentnie jest to działanie jakiegoś bota więc pytanie do administracji, jak to jest możliwe i dlaczego to cały czas działa ?
Kolejne pytanie, jak ostatecznie mamy zakończyć celowe łapkowanie naszych produktów ? Robi się to bardzo męczące i irytujące. Skoro raz już te "łapki" zostały usunięte, to dlaczego te osoby nie dostały jakiegoś ostrzeżenia, że jednak jest to działanie nieuczciwe ?
@Sayus zerknij proszę na ten wątek, który dotyczył podobnej sytuacji. Znajdziesz tam szczegółowe wyjaśnienia od nas.