Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
14 wrz. klient wybiera odbiór osobisty w naszej drogerii , po dostarczeniu zlecenia do puntu została wysłana standardowa wiadomość z zaproszeniem po odbiór .
Dzisiaj rano czytam wiadomość cyt.
,,Dzień dobry
Nie otrzymałam jeszcze zamówionego towaru, kiedy moge się spodziewać dostawy?
Proszę o odpowiedź.,,
JAKI TYM RAZEM BĘDZIE FINAŁ .😁
Widocznie klient chce odebrać od ciebie osobiście ale sam masz mu towar dowieźć do niego.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ moje myśli zmierzają w innym kierunku , coś tu nie gra bo to nie jest pierwszy przypadek , czy system niewystarczająco informuje kupującego ,że TO CO WYBIERA NIE JEST PRZESYŁKĄ !! . Sam nie wiem ...... coś wyraźnie trzeba poprawić .
@mdrogeria w wiadomość e-mail po zakupie każdy kupujący otrzymuje potwierdzenie zawierające między innymi informację, jaki sposób odbioru przesyłki wybrał. W tym przypadku kupująca otrzymała jeszcze od Ciebie dodatkową wiadomość z zaproszeniem po odbiór przesyłki, więc została wystarczająco poinformowana o sposobie odbioru przesyłki jaki wybrała. Wydaje mi się, że w takich przypadkach problemem może być roztargnienie kupujących, a z tym nie jesteśmy w stanie nic zobić, jak tylko potwierdzić, że przy zakupie wybrała odbiór w punkcie.
la_nika tak , rozumiem , post otworzyłem tylko w jednym celu , może ktoś ma dobrą myśl i da się ją wprowadzić . Jak pisałem to nie pierwszy przypadek czyli coś / sam nie wiem co / nie kuka 😊
@la_nika A później taka roztargniona klientka ma prawo do subiektywnej oceny sprzedawcy za jakość obsługi ,czas i koszt dostawy .
@kolekcjoner608 Gorzej, jakby nie miała tego prawa. Inni też by nie mieli, czyli system komentarzy byłby jeszcze mniej wiarygodny. Na Allegro Lokalnie system nie istnieje, tam jest super, tylko kupować.