anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

jakość mojej sprzedaży - nowe miary

abielizna__pl
#7 Wielbiciel#

Proszę o wyjaśnienie

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Z jakiego powodu Allegro zabiera mi punkty, pozbawiając mnie statusu Super Sprzedawcy+

To dlatego - ŻE KLIENCI NIE ZWRACAJĄ ZAKUPIONYCH U MNIE PRODUKTÓW??

Przez to mam o 40 punktów mniej.

Zrzut ekranu (506).png

Zrzut ekranu (505).png

Proszę o wyjaśnienie!

Parametr "Szybka Wysyłka" NIE JEST zależny ode mnie. Wysyłka w terminie - 100%, W parametrze "Szybka wysyłka" są zamówienia złożone po godzinie 20.00, gdzie wysyłka tego samego dnia jest po prostu NIEMOŻLIWA.

 

Proszę Allegro - o wskazanie - w jaki sposób mam nabyć status Super Sprzedawca+?

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@abielizna__pl Zachęcam do zapoznamnia się z artykułem Jak osiągnąć dobre wyniki w jakości sprzedaży. To właśnie w nim zebraliśmy porady dotyczące kwiestii, o które pytasz.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

Zapoznałam się z tym artykułem.

Szczególnie z dwoma jego akapitami, które są wskazane w tym temacie:

Szybkie zwroty wpłat do klientów

W tej mierze przyznajemy punkty za zwroty wpłat za zwrócone zamówienia – im szybciej zwracasz pieniądze klientom przez Allegro Finanse, tym więcej punktów dostajesz. 

PYTANIE BYŁO - DLACZEGO ODEJMUJECIE 40 PUNKTÓW ZA BRAK ZWROTÓW?

Szybka wysyłka

W tej mierze dostajesz punkty za zamówienia wysłane w dniu zakupu – im nadasz ich więcej, tym więcej punktów dostaniesz. Dlatego postaraj się tak zorganizować swoją codzienną pracę, aby nadawać zamówienia w dniu ich złożenia i opłacenia. 

PYTANIE BYŁO - W JAKI SPOSOB WYSYŁAĆ TEGO SAMEGO DNIA ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE PO 20.00

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Czy możesz odpowiedzieć na te pytania?

 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@jolantab Jeśli klienci nie zwracają zamówień – nie dostaniesz punktów w tej mierze. Wtedy punkty przyznamy Ci w mierze Brak zwrotów od klientów.

Kwestia organizacji obsługi zamówień zależy wyłącznie od Ciebie. Samodzielnie musisz wypracować taki sposób, który pozwoli Ci utrzymać dobre wyniki w jakości sprzedaży.

 

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dlaczego nie udzielasz odpowiedzi na moje pytania?

1.  PYTANIE BYŁO - DLACZEGO ODEJMUJECIE 40 PUNKTÓW ZA BRAK ZWROTÓW?

Pytanie pomocnicze - JAK UZYSKAĆ 50 punktów, w przypadku braku zwrotów od klientów?

Napisałaś - "Wtedy punkty przyznamy Ci w mierze Brak zwrotów od klientów." 

Tak, przyznajecie 10 punktów.

Więc pytam - DLACZEGO ODEJMUJECIE 40 PUNKTÓW ZA BRAK ZWROTÓW?

 

2. PYTANIE BYŁO - W JAKI SPOSOB WYSYŁAĆ TEGO SAMEGO DNIA ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE PO 20.00

Czy mogę prosić o wsparcie? 

Zwracam się do specjalisty przecież - poradziłaś mi - Kwestia organizacji obsługi zamówień zależy wyłącznie od Ciebie. Samodzielnie musisz wypracować taki sposób, który pozwoli Ci utrzymać dobre wyniki w jakości sprzedaży. Daj mi proszę wskazówkę - W JAKI SPOSOB WYSYŁAĆ TEGO SAMEGO DNIA ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE PO 20.00

Pytanie proste. czekam na odpowiedź.

 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@jolantab W kwestii organizacji wysyłki możesz się posiłkować wiedzą innych sprzedających obecnych na tym forum. Zachęcam do rozpoczęcia takiej dyskusji w osobnym wątku.

Jeśli chodzi o odjęte punkty - prześlij zrzut ekranu z widokiem informacji, o której piszesz. 

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Jednak chciałaby się posiłkować wiedzą Specjalistów z Allegro.

Wielu Sprzedających zgłasza zarówno na tym forum, jak i na grupie na FB (przez was firmowaną) - DOKŁADNIE taki sam problem. Natomiast nikt nie przekazuje wiedzy jak ten problem rozwiązać.

Dlatego po raz kolejny proszę @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_   o wsparcie, i odpowiedź na pytanie:

W jaki sposób wysyłać zamówienia złożone po godzinie 20, jeszcze tego samego dnia?

"Jeśli chodzi o odjęte punkty - prześlij zrzut ekranu z widokiem informacji, o której piszesz. "

Zrzut ekranu? Czego?

Za "SZYBKIE ZWROTY" dostaję 50 punktów.

Za "Brak zwrotów" dostaję 10 punktów.

RÓŻNICA JEST 40 PUNKTÓW.

Pytanie pomocnicze - JAK UZYSKAĆ 50 punktów, w przypadku braku zwrotów od klientów?

odpowiesz?

 

 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@jolantab Nie odjęliśmy Ci punktów w mierze Szybkie zwroty. Punkty przyznajemy w zależności od średniego czasu, w którym zwrócisz kupującym wpłaty. Gdy ten średni czas będzie:

  • krótszy niż 1 dzień – dostaniesz 50 punktów
  • krótszy niż 2 dni – dostaniesz 40 punktów
  • krótszy niż 3 dni – dostaniesz 30 punktów
  • krótszy niż 4 dni – dostaniesz 20 punktów
  • krótszy niż 5 dni – dostaniesz 10 punktów.

Za czas zwrotu równy lub dłuższy niż 5 dni nie dostaniesz punktów. Nie przyznajemy punktów ujemnych w tej mierze.

Jeśli natomiast chodzi o Brak zwrotów od klientów, punkty otrzymujesz w przypadku braku zwrotów w ciągu ostatnich 30 dni. Możesz zdobyć maksymalnie 50 punktów, ale znaczenie ma liczba wszystkich zamówień. Jeżeli masz:

  • 200 i więcej zamówień – dostaniesz 50 punktów
  • od 150 do 199 zamówień – dostaniesz 40 punktów
  • od 100 do 149 zamówień – dostaniesz 30 punktów
  • od 50 do 99 zamówień – dostaniesz 20 punktów
  • od 10 do 49 zamówień – dostaniesz 10 punktów.

Przy mniej niż 10 zamówieniach z ostatnich 30 dni – nie dostaniesz punktów w tej mierze.

Odnosząc się do Twoich nalegań na poradę w sprawie realizacji wysyłek, zaznaczam, że Allegro Gadane to społeczność. Powstało aby umozliwić klientom i sprzedającym kontakt i wymianę wiedzy. Najlepszymi specjalistami w kwestii obsługi zamówień są osoby, które na co dzień się nimi zajmują, czyli sprzedający a nie moderatorki.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Rozumiem, że mam sobie sama kupić u siebie, a następnie zwrócić produkt?

Aby uzyskać 50 pkt zamiast 10 pkt?

Czy dasz mi jakąś inną radę?

Bo pytanie nadal jest bez zmian

JAK UZYSKAĆ 50 punktów, w przypadku braku zwrotów od klientów?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@jolantab 50 punktów w mierze Brak zwrotów od klientów uzyskasz, jeśli będziesz mieć 200 lub więcej zamówień w ciągu ostatnich 30 dni (i żadnego zwrotu). Natomiast w mierze Szybkie zwroty 50 punktów otrzymasz, gdy czas zwrotu będzie krótszy niż 1 dzień.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

@nat_not

Czyli jak mam mnie niz 200 zamówień, to aby mieć 50 punktów, muszę coś u siebie kupić i zwrócić? 

Czy jest jakieś prostsze rozwiązanie?

Dasz mi wskazówkę?

oznacz moderatorów

bartgot
#9 Pomysłodawca#

@nat_not lepiej nie pisz niż, jeżeli wiesz, że nie ma żadnego rozwiązania na wysyłki w tym samym dniu zamówień złożonych po 20:00. Pisanie głupot o posiłkowaniu się wiedzą sprzedających w tej sytuacji jest bardzo słabe i kompromitujące. Rzadko udzielam się tutaj i widząc takie odpowiedzi to raczej nie zachęcasz mnie do udzielania się tutaj. 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@bartgot Dziękuję za radę i ocenę moich odpowiedzi. Powtórzę, że Gadane powstało, żeby umożliwić Wam kontakt i dzielenie się doświadczeniem. Zachęcam Cię do udzialania wskazówek innym członkom społeczności, jeśli posiadasz pomocną wiedzę. Nie musisz pisać tutaj ze mną ani z innymi moderatorkami.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów