Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o wyjaśnienie
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Z jakiego powodu Allegro zabiera mi punkty, pozbawiając mnie statusu Super Sprzedawcy+
To dlatego - ŻE KLIENCI NIE ZWRACAJĄ ZAKUPIONYCH U MNIE PRODUKTÓW??
Przez to mam o 40 punktów mniej.
Proszę o wyjaśnienie!
Parametr "Szybka Wysyłka" NIE JEST zależny ode mnie. Wysyłka w terminie - 100%, W parametrze "Szybka wysyłka" są zamówienia złożone po godzinie 20.00, gdzie wysyłka tego samego dnia jest po prostu NIEMOŻLIWA.
Proszę Allegro - o wskazanie - w jaki sposób mam nabyć status Super Sprzedawca+?
@abielizna__pl Zachęcam do zapoznamnia się z artykułem Jak osiągnąć dobre wyniki w jakości sprzedaży. To właśnie w nim zebraliśmy porady dotyczące kwiestii, o które pytasz.
Zapoznałam się z tym artykułem.
Szczególnie z dwoma jego akapitami, które są wskazane w tym temacie:
W tej mierze przyznajemy punkty za zwroty wpłat za zwrócone zamówienia – im szybciej zwracasz pieniądze klientom przez Allegro Finanse, tym więcej punktów dostajesz.
PYTANIE BYŁO - DLACZEGO ODEJMUJECIE 40 PUNKTÓW ZA BRAK ZWROTÓW?
W tej mierze dostajesz punkty za zamówienia wysłane w dniu zakupu – im nadasz ich więcej, tym więcej punktów dostaniesz. Dlatego postaraj się tak zorganizować swoją codzienną pracę, aby nadawać zamówienia w dniu ich złożenia i opłacenia.
PYTANIE BYŁO - W JAKI SPOSOB WYSYŁAĆ TEGO SAMEGO DNIA ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE PO 20.00
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Czy możesz odpowiedzieć na te pytania?
@jolantab Jeśli klienci nie zwracają zamówień – nie dostaniesz punktów w tej mierze. Wtedy punkty przyznamy Ci w mierze Brak zwrotów od klientów.
Kwestia organizacji obsługi zamówień zależy wyłącznie od Ciebie. Samodzielnie musisz wypracować taki sposób, który pozwoli Ci utrzymać dobre wyniki w jakości sprzedaży.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dlaczego nie udzielasz odpowiedzi na moje pytania?
1. PYTANIE BYŁO - DLACZEGO ODEJMUJECIE 40 PUNKTÓW ZA BRAK ZWROTÓW?
Pytanie pomocnicze - JAK UZYSKAĆ 50 punktów, w przypadku braku zwrotów od klientów?
Napisałaś - "Wtedy punkty przyznamy Ci w mierze Brak zwrotów od klientów."
Tak, przyznajecie 10 punktów.
Więc pytam - DLACZEGO ODEJMUJECIE 40 PUNKTÓW ZA BRAK ZWROTÓW?
2. PYTANIE BYŁO - W JAKI SPOSOB WYSYŁAĆ TEGO SAMEGO DNIA ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE PO 20.00
Czy mogę prosić o wsparcie?
Zwracam się do specjalisty przecież - poradziłaś mi - Kwestia organizacji obsługi zamówień zależy wyłącznie od Ciebie. Samodzielnie musisz wypracować taki sposób, który pozwoli Ci utrzymać dobre wyniki w jakości sprzedaży. Daj mi proszę wskazówkę - W JAKI SPOSOB WYSYŁAĆ TEGO SAMEGO DNIA ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE PO 20.00
Pytanie proste. czekam na odpowiedź.
@jolantab W kwestii organizacji wysyłki możesz się posiłkować wiedzą innych sprzedających obecnych na tym forum. Zachęcam do rozpoczęcia takiej dyskusji w osobnym wątku.
Jeśli chodzi o odjęte punkty - prześlij zrzut ekranu z widokiem informacji, o której piszesz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Jednak chciałaby się posiłkować wiedzą Specjalistów z Allegro.
Wielu Sprzedających zgłasza zarówno na tym forum, jak i na grupie na FB (przez was firmowaną) - DOKŁADNIE taki sam problem. Natomiast nikt nie przekazuje wiedzy jak ten problem rozwiązać.
Dlatego po raz kolejny proszę @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ o wsparcie, i odpowiedź na pytanie:
W jaki sposób wysyłać zamówienia złożone po godzinie 20, jeszcze tego samego dnia?
"Jeśli chodzi o odjęte punkty - prześlij zrzut ekranu z widokiem informacji, o której piszesz. "
Zrzut ekranu? Czego?
Za "SZYBKIE ZWROTY" dostaję 50 punktów.
Za "Brak zwrotów" dostaję 10 punktów.
RÓŻNICA JEST 40 PUNKTÓW.
Pytanie pomocnicze - JAK UZYSKAĆ 50 punktów, w przypadku braku zwrotów od klientów?
odpowiesz?
@jolantab Nie odjęliśmy Ci punktów w mierze Szybkie zwroty. Punkty przyznajemy w zależności od średniego czasu, w którym zwrócisz kupującym wpłaty. Gdy ten średni czas będzie:
Za czas zwrotu równy lub dłuższy niż 5 dni nie dostaniesz punktów. Nie przyznajemy punktów ujemnych w tej mierze.
Jeśli natomiast chodzi o Brak zwrotów od klientów, punkty otrzymujesz w przypadku braku zwrotów w ciągu ostatnich 30 dni. Możesz zdobyć maksymalnie 50 punktów, ale znaczenie ma liczba wszystkich zamówień. Jeżeli masz:
Przy mniej niż 10 zamówieniach z ostatnich 30 dni – nie dostaniesz punktów w tej mierze.
Odnosząc się do Twoich nalegań na poradę w sprawie realizacji wysyłek, zaznaczam, że Allegro Gadane to społeczność. Powstało aby umozliwić klientom i sprzedającym kontakt i wymianę wiedzy. Najlepszymi specjalistami w kwestii obsługi zamówień są osoby, które na co dzień się nimi zajmują, czyli sprzedający a nie moderatorki.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Rozumiem, że mam sobie sama kupić u siebie, a następnie zwrócić produkt?
Aby uzyskać 50 pkt zamiast 10 pkt?
Czy dasz mi jakąś inną radę?
Bo pytanie nadal jest bez zmian
JAK UZYSKAĆ 50 punktów, w przypadku braku zwrotów od klientów?
@jolantab 50 punktów w mierze Brak zwrotów od klientów uzyskasz, jeśli będziesz mieć 200 lub więcej zamówień w ciągu ostatnich 30 dni (i żadnego zwrotu). Natomiast w mierze Szybkie zwroty 50 punktów otrzymasz, gdy czas zwrotu będzie krótszy niż 1 dzień.
Czyli jak mam mnie niz 200 zamówień, to aby mieć 50 punktów, muszę coś u siebie kupić i zwrócić?
Czy jest jakieś prostsze rozwiązanie?
Dasz mi wskazówkę?
@nat_not lepiej nie pisz niż, jeżeli wiesz, że nie ma żadnego rozwiązania na wysyłki w tym samym dniu zamówień złożonych po 20:00. Pisanie głupot o posiłkowaniu się wiedzą sprzedających w tej sytuacji jest bardzo słabe i kompromitujące. Rzadko udzielam się tutaj i widząc takie odpowiedzi to raczej nie zachęcasz mnie do udzielania się tutaj.
@bartgot Dziękuję za radę i ocenę moich odpowiedzi. Powtórzę, że Gadane powstało, żeby umożliwić Wam kontakt i dzielenie się doświadczeniem. Zachęcam Cię do udzialania wskazówek innym członkom społeczności, jeśli posiadasz pomocną wiedzę. Nie musisz pisać tutaj ze mną ani z innymi moderatorkami.