anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jakość mojej sprzedaży, terminowe odpowiedzi, -200/40pkt.

zegarki23
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Dzień dobry,

Proszę o wyjaśnienie skąd się wzięło na moim koncie w zakładce "jakość sprzedaży" następnie terminowe odpowiedzi" -200/40pkt. ?

Proszę o zajęcie stanowiska.

Pozdrawiam,

zegarki23

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

mdrogeria
#21 Demiurg#

@zegarki23 tak się dzieje jak odpowiesz na pytanie klienta w czasie dłuższym niż 24H

oznacz moderatorów

zegarki23
#7 Wielbiciel#

Dziękuje za odpowiedź, ale jak możliwe jest dostać -200 w skali 40? można też dostać +200 w skali 40?

oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#12 Orędownik#

@zegarki23 Musiałeś przeoczyć jakieś pytanie od klienta. Jeśli masz mało pytań, mogło wystarczyć jedno. 

 Z drugiej strony, wysokość kary za tak drobne "przewinienie" zakrawa na paranoję. To jest całość punktów, jakie można uzyskać za "szybką wysyłkę" i "wysyłkę w terminie" łącznie

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

zegarki23
#7 Wielbiciel#

Dziękuje za odpowiedź-tak przeoczyłem jedną odpowiedź o prawie godzinę terminowego czasu, ale jak możliwe jest dostać -200 w skali 40? można też dostać +200 w skali 40?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@zegarki23 jak widzisz można , w plusie możesz otrzymać max. 40 , ale na minus nie ma ograniczenia .

oznacz moderatorów

zegarki23
#7 Wielbiciel#

Ehhh, dziękuje za odpowiedź!

oznacz moderatorów

zegarki23
#7 Wielbiciel#

Masakra- dziękuje za odpowiedź!

oznacz moderatorów