Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry,
Proszę o wyjaśnienie skąd się wzięło na moim koncie w zakładce "jakość sprzedaży" następnie terminowe odpowiedzi" -200/40pkt. ?
Proszę o zajęcie stanowiska.
Pozdrawiam,
zegarki23
@zegarki23 tak się dzieje jak odpowiesz na pytanie klienta w czasie dłuższym niż 24H
Dziękuje za odpowiedź, ale jak możliwe jest dostać -200 w skali 40? można też dostać +200 w skali 40?
@zegarki23 Musiałeś przeoczyć jakieś pytanie od klienta. Jeśli masz mało pytań, mogło wystarczyć jedno.
Z drugiej strony, wysokość kary za tak drobne "przewinienie" zakrawa na paranoję. To jest całość punktów, jakie można uzyskać za "szybką wysyłkę" i "wysyłkę w terminie" łącznie
Dziękuje za odpowiedź-tak przeoczyłem jedną odpowiedź o prawie godzinę terminowego czasu, ale jak możliwe jest dostać -200 w skali 40? można też dostać +200 w skali 40?
@zegarki23 jak widzisz można , w plusie możesz otrzymać max. 40 , ale na minus nie ma ograniczenia .
Ehhh, dziękuje za odpowiedź!
Masakra- dziękuje za odpowiedź!