anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jakość sprzedaży NIEAKCEPTOWALNA ilośc punktów -50000 !!!

PROFOODS
#9 Pomysłodawca#

Witam. Ostatnio na naszej karcie "Jakości sprzedaży" pojawił się taki wynik jak w załączniku.

Dodam tylko ze wszystkie oferty ktore zostaly usuniete, po licznych mailach do Allegro zostaly wznowione, i przeproszono nas za blad pracownika.

Jednak kiedys przy 6-7 usunietych blednie ofertach mieliscmy odjetych okolo 640 punktów

Teraz za 14, mamy odjęte według pracownika Allegro ponad UWAGA -163840 p

Ale system nie wyswietla wiecje niz do 50000 🙂

Czy ktoś jest w stanie wyjaśnić jak obliczane są te punkty że z 40 punktów odjętych za "rażące naruszenie regulaminu" doszliśmy do -163840 punktów?

jakosc1.pngjakosc2.jpgjakosc3.jpg

oznacz moderatorów
66 ODPOWIEDZI 66

alfamedlublin
#9 Pomysłodawca#

Allegro to cyrk na kółkach. Mam ich serdecznie dość.

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

Nie widać screenów, do chwili ich akceptacji przez moderatora. 

 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

PROFOODS
#9 Pomysłodawca#

Screeny wrzucilem na potwierdzenie tego  co napisalem 🙂

Mam nadzieje ze szybko zostana zaakceptowane, a narazie wrzucam w linku.

Dodam jeszcze ze aukcje byly usuwane 14 razy i 14 razy w znawiane.

Byly tez inne usuniecia/wznowienia ale w systemie ich nie widac, przypuszczam ze w sumie bylo to okolo 30 usunięć aukcji, i tyle samo wznowien przez okres około miesiąca.

Zadziwiające jest to że Allegro nic sobie z tego nie robi, i nie wyciąga żadnych wniosków.

 

https://ibb.co/55pvYkG
https://ibb.co/XtdSVF0
https://ibb.co/xzGTQL1

 

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

Allegro to moloch, jednostkowych przypadków po prostu nie dostrzega. Trzeba do nich pisać, pisać i pisać. I upominać się o swoje. 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

PROFOODS
#9 Pomysłodawca#

Dokladnie tak robimy. W przeciagu okolo miesiaca wyslalismy do nich jakies 300-400 wiadomosci.

Niestety, nic nie wskazuje na to zeby cos mialo sie zmienic.

Po prostu nie wyciagaja zadnych konsekwencji ze swoich bledow.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@PROFOODS  zamiast pisać 300-400 razy, to napisz raz a porządnie i nie do Allegro, a tutaj:

Zawiadom UOKiK

Urząd prowadzi program pozyskiwania informacji od anonimowych sygnalistów. Wejdź na UOKiK i skorzystaj z prostego formularza. Zastosowany system gwarantuje całkowitą anonimowość.

oznacz moderatorów

PROFOODS
#9 Pomysłodawca#

W sumie jest to jakies rozwiazanie 🙂

Szczegolnie ze robilismy we wrzesniu audyt aukcji, ktory troch nas kosztowal, aby na naszych aukcjach nie bylo sie do czego "doczepic".

Przed audytem dopytywalismy o jasne stanowisko pracowników Allegro, zeby sie do niego dostosowac.

Allegro od tej pory zmienialo stanowisko 3 razy, przepraszajac za blad poprzedniej osoby ktora to stanowisko wydala 🙂

Wiec ostatnie "oficjalne stanowisko" otrzymalismy 29 pazdziernika. Ale jest mozliwosc ze wkrotce wiadomosci trafia do kogos innego, kto wyda inne stanowisko a my bedziemy musieli przechodzic przez podobne procedury ponownie.

oznacz moderatorów

ELMIX-SHOP
#12 Orędownik#

Nie licz na stanowisko Allegro.

Jak gdzieś podpadłeś, im więcej dyskutujesz, składasz odwołania, skarżysz się na pracowników - tym bardziej cie udupią. No, chyba, że wystawisz ze 300 tys. aukcji.

Wtedy możesz wszystko....

oznacz moderatorów

AptekaNatolinska
#14 Krzewiciel#

@PROFOODS  problem w tym, że oni nawet napisac "przepraszam" nie potrafią. Tez kilka razy chandryczyłam się o usuniete aukcje, ale to jakby udowadnianie,  że nie jestes wielbłądem.

Gdyby w umowie były zapisane kary umowne za tego typu błędy pracowników, to by wówczas inaczej śpiewali, Ale to chyba marzenie ściętej głowy, bo wykorzystują pozycję dominującą rynek i chyba tylko kolejne skargi do UOKiK o naduzywanie pozycji monopolizującej rynek, może pomóc. W przyszłości oczywiście.

oznacz moderatorów

ELMIX-SHOP
#12 Orędownik#

Nie ma w serwisie Allegro czegoś takiego, jak przeproszenie za błędnie wydaną decyzję. Wręcz przeciwnie - Jak się nie ukorzysz - zgnoją cie do końca.  Chyba piszę tu z konta firmowego, coś mi się loginy pomyliły i też obawiam się o sprzedaż.

To jest standard - najeżdżasz na All - a potem się dziwisz, że sprzedaż ci spada.

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

@msniezek A ten przypadek widzisz..? Tu też sprzedawca został ukarany za nic.  Przynajmniej tak wynika z treści. 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

PROFOODS
#9 Pomysłodawca#

To że zostalismy niesłusznie ukarani, to jedno.

 

Ale jak im wyszło za 13 usuniętych aukcji -163840 punktów 🙂

oznacz moderatorów

staremaszyny
#9 Pomysłodawca#

Nie sądzę, aby Allegro udzieliło Ci odpowiedzi dlaczego dostałeś akurat tyle punktów. Po prostu mają takie algorytmy i według nich wszystko działa w porządku. 

oznacz moderatorów

FutuStal-pl
#10 Popularyzator#

Weź kalkulator w dłoń i licz 😛

Punkty są policzone według wzoru, który napisał Ci pracownik w mailu, a tylko mają jakiś błąd bo jakby 2ie pierwsze policzyli za 40, a nie tylko jedną 😄

A to czy one są słuszne czy nie to już nie mnie oceniać 😉

oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@PROFOODS limit to -50000 punktów, dlatego mniej nie można mieć, z tego co wiem. A skąd tak dużo? Cytuję naszą pomoc:

Usunięte oferty za rażące naruszenia

(...)

Liczymy liczbę dni (w ciągu ostatnich 30), w których usunęliśmy przynajmniej jedną Twoją ofertę w wyniku takiego naruszenia. Za 1 dzień, w którym usunęliśmy Ci ofertę za rażące naruszenia, stracisz 40 punktów. Za każdy następny dzień odejmiemy podwójną liczbę punktów.

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@msniezek Czyli wychodzi na to, że przez 13 dni była usuwana co najmniej jedna oferta.

Czysto teoretyczne - załóżmy, że użytkownik posiada trzy oferty rażąco naruszające regulamin. W pierwszy dzień zweryfikowano jedną i usunięto, odjęto 40 punktów. Następnego dnia pracownik wyszukał jeszcze jedną, wychodzi 80 i trzeciego dnia 160, itd.

Dlaczego nie sprawdzono wszystkich ofert, jeżeli znaleziono jedną, naruszającą regulamin? Zakładam, że Allegro posiada narzędzia do analizy ofert pod jakimś tam kątem. Według mnie pierwszym krokiem byłoby gruntowne prześwietlenie konta. Chyba, że notorycznie wystawiano taką samą ofertę, to OK.

Nie znam sytuacji @PROFOODS, ale też nie wykluczam, że mogli wystawiać podobne oferty po usunięciu przez pracownika, a nie wiedzieli jaka jeszcze część opisu naruszała regulamin.

Przykładowo, widziałem już u kogoś zdjęcia z numerem telefonu, więc ten sprzedający akurat nie wiedział, bo może nie doczytał regulaminu 😄

oznacz moderatorów

PROFOODS
#9 Pomysłodawca#

Problem tkwi w tym, że sa to punkty odjete za jedna lub dwie aukcje, ktore zostaly przywrócne, i ktore na dzisiaj sa aktywne w serwisie.

Malo tego, te aukcje byly usuwane przez okres okolo 2 tygodni i nie byly nam naliczane punkty karne, bo tego samego dnia byly wznawiane (widac na zrzucie ekranu 2 rekompensaty).

Nagle, wczoraj mimo ze nie mielismy zadnych usuniec, w naszej jakosci sprzedazy pojawilo sie 13 usuniec na raz.

 

oznacz moderatorów

FutuStal-pl
#10 Popularyzator#
 
oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

@msniezek Ale  wczytaj się w treść, proszę. Pytającemu usunięto aukcje niesłusznie - przecież napisał, że nawet przeproszono go za błąd pracownika Allegro. A punktacja poleciała. To jak to tak? Bo czegoś tu nie kumam... 

Wygląda na to, że bez względu na to, czy sprzedający jest winny, czy nie - raz odebrane punkty takimi pozostają. I jeśli to prawda, ciśnie się na usta wyraz mocno niecenzuralny... Sprawdź to, proszę, bo w tym momencie Allegro jest po prostu nieprofesjonalne, żeby nie napisać - śmieszne.

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów