anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jakość sprzedaży - terminowa odpowiedź dla klientów

Firma-Polmer
#11 Animator#

Witam.

Przeglądam teraz i zauważyłem, że drastycznie spadła mi ilość punktów w jakości sprzedaży. 

W pozycji terminowe odpowiedzi i czas odpowiedzi na zapytania klientów mają brak danych. 
Wynika z nich, że tak jakby nie było żadnych zapytań od klientów - co niestety nie jest prawdą. 

 

Coś jest nie tak z tymi algorytmami.  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Proszę o wyjaśnienie

 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Firma-Polmer Podaj mi przykłady korespondencji, którą prowadziłeś z klientami w ciągu ostatnich 30 dni.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Firma-Polmer
#11 Animator#

Wszystkie były poprzez centrum wiadomości.

np. 11 styczeń,

15 styczeń (co prawda była to pusta wiadomość ale odpowiedź poszła)

3 stycznia

2 stycznia (4 klientów)

no i w grudniu 

30 grudzień,

29 grudzień

28 grudzień

27 grudzień

Nie będę podawać nicków klientów, chyba że jakoś inaczej pokazać te rozmowy

 

 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Firma-Polmer Konsultuję tę sprawę. Kiedy będę wiedzieć więcej, odezwę się tutaj ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Firma-Polmer Otrzymałam informację, że konieczne będzie przesłanie zrzutów ekranu z widokiem tych wiadomości. Możesz je zamieścić tutaj lub przesłać na adres: spolecznosc@allegro.pl (w treści wiadomości podaj link do tego wątku). 

Pamiętaj też, że do statustyk wliczane są pytania zadawane przez formularz z poziomu oferty. Czy to były właśnie takie wiadomości?

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Firma-Polmer
#11 Animator#

Witam 

@nat_not  Zrzuty zostały przesłane na podany adres. 

oznacz moderatorów

Firma-Polmer
#11 Animator#

@nat_not  Czy coś już wiadomo w tej sprawie???? Kolejna nowa wiadomość pozostaje bez zaliczenia do statystyk 😕 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Firma-Polmer przepraszam, że czekałeś na odpowiedź. Przesłane zrzuty z wiadomości to pytania o zakup, natomiast my do jakości sprzedaży i terminowych odpowiedzi na pytania kupujących liczymy pytania zadane z poziomu oferty. 
Gdy kupujący kliknie "zadaj pytanie" z poziomu oferty, wówczas odpowiedź zostanie zaliczona do jakości sprzedaży. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Firma-Polmer
#11 Animator#

Trochę a nawet bardziej niż trochę to śmieszne... W takim razie rozumiem że nie trzeba odpowiadać w ogóle na zapytania o zakup??? Jak można przyznawać punkty i warunkować jakość sprzedaży od wiadomości, które są zapytaniami z poziomu oferty??  

Tak szczerze mówiąc proszę powiedzieć jaki my mamy wpływ na to czy kupujący będą zadawać pytania do produktów??? Czy to nie kolejny absurd?? Jaki to w ogóle ma sens?

Tak sobie oczywiście dywaguję bo pewnie odpowiedzi o sens nie uzyskam... 

 

Jedyny plus jaki znalazłem że po zmianie miar jakości sprzedaży już jest ta sytuacja w miarę klarownie zmieniona. Więc chyba jedynie pozostało przeczekać do połowy lutego jak zaczną nowe miary obowiązywać.

oznacz moderatorów