Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Przeglądam teraz i zauważyłem, że drastycznie spadła mi ilość punktów w jakości sprzedaży.
W pozycji terminowe odpowiedzi i czas odpowiedzi na zapytania klientów mają brak danych.
Wynika z nich, że tak jakby nie było żadnych zapytań od klientów - co niestety nie jest prawdą.
Coś jest nie tak z tymi algorytmami. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Proszę o wyjaśnienie
@Firma-Polmer Podaj mi przykłady korespondencji, którą prowadziłeś z klientami w ciągu ostatnich 30 dni.
Wszystkie były poprzez centrum wiadomości.
np. 11 styczeń,
15 styczeń (co prawda była to pusta wiadomość ale odpowiedź poszła)
3 stycznia
2 stycznia (4 klientów)
no i w grudniu
30 grudzień,
29 grudzień
28 grudzień
27 grudzień
Nie będę podawać nicków klientów, chyba że jakoś inaczej pokazać te rozmowy
@Firma-Polmer Konsultuję tę sprawę. Kiedy będę wiedzieć więcej, odezwę się tutaj ponownie.
@Firma-Polmer Otrzymałam informację, że konieczne będzie przesłanie zrzutów ekranu z widokiem tych wiadomości. Możesz je zamieścić tutaj lub przesłać na adres: spolecznosc@allegro.pl (w treści wiadomości podaj link do tego wątku).
Pamiętaj też, że do statustyk wliczane są pytania zadawane przez formularz z poziomu oferty. Czy to były właśnie takie wiadomości?
Witam
@nat_not Zrzuty zostały przesłane na podany adres.
@nat_not Czy coś już wiadomo w tej sprawie???? Kolejna nowa wiadomość pozostaje bez zaliczenia do statystyk 😕
@Firma-Polmer przepraszam, że czekałeś na odpowiedź. Przesłane zrzuty z wiadomości to pytania o zakup, natomiast my do jakości sprzedaży i terminowych odpowiedzi na pytania kupujących liczymy pytania zadane z poziomu oferty.
Gdy kupujący kliknie "zadaj pytanie" z poziomu oferty, wówczas odpowiedź zostanie zaliczona do jakości sprzedaży.
Trochę a nawet bardziej niż trochę to śmieszne... W takim razie rozumiem że nie trzeba odpowiadać w ogóle na zapytania o zakup??? Jak można przyznawać punkty i warunkować jakość sprzedaży od wiadomości, które są zapytaniami z poziomu oferty??
Tak szczerze mówiąc proszę powiedzieć jaki my mamy wpływ na to czy kupujący będą zadawać pytania do produktów??? Czy to nie kolejny absurd?? Jaki to w ogóle ma sens?
Tak sobie oczywiście dywaguję bo pewnie odpowiedzi o sens nie uzyskam...
Jedyny plus jaki znalazłem że po zmianie miar jakości sprzedaży już jest ta sytuacja w miarę klarownie zmieniona. Więc chyba jedynie pozostało przeczekać do połowy lutego jak zaczną nowe miary obowiązywać.