Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący cenią sobie szybką dostawę. Wysyłka tego samego dnia może przesądzić o tym, że klient wybierze zakup właśnie w Waszym sklepie. Dlatego wprowadzamy nowy program AlleProgres, który zastąpi ubiegłoroczny Program Szybkich Wysyłek. Potrwa on od 1 lutego do 31 maja 2022 r.
Jak zyskać na programie AlleProgres?
W programie możecie otrzymać rabaty za przesyłki Allegro Smart! wysłane tego samego dnia. Rabaty przyznamy sprzedającym, którzy osiągną określony wzrost wskaźnika zamówień wysłanych tego samego dnia - wyniki porównamy z październikiem 2021 r. Wysokość rabatu jest uzależniona od:
Dokładne kwoty rabatów możliwych do uzyskania znajdziecie w Załączniku nr 1 do regulaminu.
Kto może wziąć udział w programie?
Program AlleProgres jest dla wszystkich sprzedających, którzy:
Jak zapisać się do programu?
Spełnijcie dwa warunki, aby otrzymać rabaty za szybką wysyłkę:
Oba te warunki muszą zostać spełnione.
Kiedy przesyłkę traktujemy jako wysłaną?
Przesyłkę uznajemy za wysłaną, gdy kurier ją zeskanuje i otrzymamy tę informację od przewoźnika. Zasada obowiązuje dla przesyłek nadawanych:
Aby paczka została skutecznie nadana, umieśćcie ją w automacie paczkowym lub zanieście ją do punktu odbioru do godziny granicznej przewoźnika.
Z regulaminem AlleProgres możecie zapoznać się tutaj.
kiedyś przodownicy pracy mogli wyrobić 200, 300% normy, więc może i nam się uda wysłać np. ponad 100% paczek natychmiast 🤣🤣
Jedyna szansa to solidne przygotowanie się na kolejną edycję takiego programu. Czyli osiągnięcie teraz jak najgorszego wyniku, żeby w przyszłości dostać nagrodę za poprawę.
Dzięki za kompletnie bezsensowny program. Od 1.02. dopłaty do smarta doliczamy w "mojej" firmie do ceny towaru. Jeleni sobie szukajcie po lasach. 😛
Skojarzenie mam z PISowskim "nowym nieładem". Tam też, ci najbardziej zapracowani i zaradni życiowo dostają po kieszeni na korzyść tych którym "chce się mniej" albo wcale
Morał z tego taki że sprzedawcy na allegro znów dowalą koszty do ceny produktów - a sklepy stacjonarne się cieszą. Ludzie tutaj jest tak drogo że dla świadomego cen konsumenta to nic nie opłaca się kupować na allegro.
Ja to się zastanawiam czy nad tym programem nie pracowali Ci sami ludzie, co nad Nowym Wałem
Widzę ze godzina graniczna dla przewoźnika Allegro Kurier DPD ustawiliście na godzinę 11:00
Kurde balans przez to śmiech na sali
Osobiście mam ustawioną wysyłkę tego samego dnia dla zamówień do godziny 16:00!!!
Sam jeżdżę po godzinie 16 i rozwożę paczki po oddziałach kurierskich gdyż nie zamawiam kuriera ponieważ nikt tak późno nie chce jeździć po odbiór paczek
Ten Wasz "program" to ma strasznie dużo wad i niedopracowania
W centrum Warszawy DPD przyjmuje zlecenia zbioru paczek nawet do 19:00, ale w praktyce kurierzy już po 13:30 zbierają się na bazę i do domu. Zlecenia po 13:30 zwykle nie są realizowane tego samego dnia. Co innego DHL: jak jest zlecenie, to kurier na 100% przyjedzie zgodnie z terminem zlecenia. Ale Allegro nie chce współpracować z DHL. Robi na złość klientom.
I dlatego Zamówienia po 11:00 z wyborem DPD powinny być traktowane do statystyk, jako złożone następnego dnia. Czyli szybka wysyłka terminowa powinna być liczona dzień+1, szybka dostawa dzień +2. To byłoby uczciwe. W przypadku Inpost należy liczyć włożenie do paczkomatu, a nie wyjęcie przez kuriera. Sprawy zależą od Sprzedawcy wyłącznie do momentu włożenia w paczkomat. W śledzeniu Inpost jest to status nadania paczki. Dlaczego Allegro ignoruje nadanie w paczkomacie?
@nikl, zmiana momentu, w którym paczka zostaje uznana za nadaną w paczkomatach i punktach odbioru pozwala na jeszcze dokładniejsze określenie czasu dostawy zamówienia kupującemu.
Co to ma do rzeczy? Odpowiedź nie na temat. Dla określenia czasu dostawy możecie liczyć dobie czas wyjęcia, natomiast dla prawidłowego określenia szybkości nadania wyłącznie czas włożenia do paczkomatu. Do oceny jakości pracy Sprzedawców nie wolno Wam wstawiać czynników zależnych wyłącznie od kuriera, a nie od Sprzedawcy.
Gdybym ja oceniał pracę Moderatora i dał Pani zero punktów za to zaszło słońce, a nie za uprzejmość, szybkość i fachowość, to jak by się Pani czuła?
A gdybym źle ocenił Pani pracę, bo jest Pani wysoka? Tak robi Allegro ze sprzedawcami długich paczek. Źle ocenia Sprzedawcę, bo paczka była za długa. Czy to nie jest chory system?
@mr_oma Taka zmiana ma tylko jedno zadanie ,wyeliminować jak największą liczbę sprzedawców ,którym będzie trzeba coś zwrócić za wywiązanie się z szybkiej realizacji .Nic dobrego nie ma w tym ani dla sprzedawców ani dla klientów ,którzy będą musieli pogodzić się ze wzrostem cen towarów .
Bardziej opłaca się spowolnić wysyłanie niż jechać na 100%, bo można liczyć na nagrody w przyszłości.
@mr_oma proszę o podzielenie się garścią informacji w temacie:
ile wyniesie rabat sprzedawcy, który w październiku 2021 miał 100% wysyłek wykonanych w tym samym dniu a w lutym 2022 utrzyma ten sam 100 % wskaźnik. Bardzo proszę o merytoryczne zajęcie stanowiska wyrażonego w cyfrach i procentach.
Dziękuję 🙂
Najlepiej jest pogorszyć współczynnik szybkich wysyłek do 80%, żeby w kolejnym pakiecie za kilka miesięcy skorzystać ze zniżek dla kiepskich sprzedawców. A tymczasem w nagrodę za starania, Allegro wyświetli na Twojej aukcji reklamę tego tandeciarza październikowego, który teraz przebije cenę Twojego przedmiotu, dzięki otrzymanym zniżkom i ludzie u niego będą zamawiać, nie u Ciebie.
1. Które oddzialy DPD i INPOST przyjmą od nas paczki w niedziele?
2. Czy Allegro nadal dolicza takie wysokie dopłaty za nadania w weekend?
Chcemy być pro, chcemy się zmienić. Dajcie nam tylko możliwości.
To trzeba rozdzielić. Sprzedawców punktować za szybkość włożenia do paczkomatu i szybkość wystawienia paczki do odbioru przez kuriera. Natomiast dalsze losy paczek i szybkość pracy kurierów musicie rozliczać w umowach z kurierami, bo to tylko od nich zależy.
Przy punktacji za dostawę następnego dnia fatalnym błędem jest zaliczanie przesyłek nieśledzonych do tych, które nie dotarły na drugi dzień. Nie ma na to żadnych dowodów, więc powinny być po prosu wykluczone ze statystyk. Drugi fatalny błąd to wymaganie cudów. Czyli wysłania paczki po godzinie granicznej. To nie jest możliwe, więc przestańcie za to karać Sprzedawców. Wymagajcie od kurierów opóźnienia godzin granicznych. To wyłącznie od nich zależy.
Wszystkie odpowiedzi i zgłoszenia podsumowują i potwierdzają, że program ten:
Nie rozumiem, jak można tak postępować wobec tych, dzięki którym portal ma taką a nie inną opinie u klientów. Chcecie mobilizować "powolnych graczy" to stwórzcie im oddzielny program. Zwracajcie im nawet 3x prowizję. Rzetelni sprzedawcy powinni mieć zaoferowaną inną formę bonifikaty.
"mają takie super "odczucia zakupowe" - w końcu to my ich obsługujemy a nie Allegro"
No, obsługiwani przez Allegro mają takie odczucia (za komentarzami w ich oficjalnym sklepie):
- "Bardzo długi czas wysyłki, brak jakiejkolwiek informacji w międzyczasie."
- "Paczka opóźniona koszmarnie bez słowa wyjaśnienia czy informacji. No ale oficjalny sklep allegro "nie mamy pana paczki i co nam pan zrobisz" "
- "Tragicznie długi czas oczekiwania...."
Itd... itp...
Może Allegro niech najpierw u siebie wdroży odpowiednie standardy, później dopiero zacznie ich wymagać od innych. 😛