Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący cenią sobie szybką dostawę. Wysyłka tego samego dnia może przesądzić o tym, że klient wybierze zakup właśnie w Waszym sklepie. Dlatego wprowadzamy nowy program AlleProgres, który zastąpi ubiegłoroczny Program Szybkich Wysyłek. Potrwa on od 1 lutego do 31 maja 2022 r.
Jak zyskać na programie AlleProgres?
W programie możecie otrzymać rabaty za przesyłki Allegro Smart! wysłane tego samego dnia. Rabaty przyznamy sprzedającym, którzy osiągną określony wzrost wskaźnika zamówień wysłanych tego samego dnia - wyniki porównamy z październikiem 2021 r. Wysokość rabatu jest uzależniona od:
Dokładne kwoty rabatów możliwych do uzyskania znajdziecie w Załączniku nr 1 do regulaminu.
Kto może wziąć udział w programie?
Program AlleProgres jest dla wszystkich sprzedających, którzy:
Jak zapisać się do programu?
Spełnijcie dwa warunki, aby otrzymać rabaty za szybką wysyłkę:
Oba te warunki muszą zostać spełnione.
Kiedy przesyłkę traktujemy jako wysłaną?
Przesyłkę uznajemy za wysłaną, gdy kurier ją zeskanuje i otrzymamy tę informację od przewoźnika. Zasada obowiązuje dla przesyłek nadawanych:
Aby paczka została skutecznie nadana, umieśćcie ją w automacie paczkowym lub zanieście ją do punktu odbioru do godziny granicznej przewoźnika.
Z regulaminem AlleProgres możecie zapoznać się tutaj.
Nie, Allegro zmusi Sprzedawców do wożenia towaru na sortownie o 21:00, a kto nie podoła to wypad. Allegro woli, żeby najlepsi Sprzedawcy przenieśli biznes do innych serwisów.
@nikl zmusi? Chyba szaleńców i tych z nadmiarem wolnego czasu. Doliczasz dopłaty Smart do ceny a AlleProgres traktujesz na zasadach bonusu. Uda się, to będzie bonus, nie uda się, trudno ale i tak nie będziesz stratny. Trochę to chyba zdrowsze podejście.
Ja doliczę do ceny, zapłacę za wyróżnienia, a Allegro na mojej aukcji wyświetli banner: "Kupisz ten towar taniej u Sprzedawcy, który nie starał się w październiku" i link. Przy tej samej marży oni dostaną nieuczciwą przewagę konkurencyjną. Oczywiście ta jedna nieuczciwość serwisu nie jest powodem do odejścia. Ale to jest już setny problem i czara goryczy przepełnia się. Wolny czas i środki warto przeznaczyć na rozwijanie innych kanałów sprzedaży. Sprzedawcy na Allegro są niemile widziani. Takie odnoszę wrażenie, że serwis chce się pozbyć wielu Sprzedawców. To pewnie jakiś plan marketingowy jak sądzę.
przecież masz odniesienie statystyki do październikowej, tam również weekendowe obniżały ogół % nadań z miesiąca. Masz odniesienie miesiąc w miesiąc na tych samych zasadach.
Takie czasy nastały, że się człowiek nie cieszy ze sprzedaży sobota/niedziela, bo mu uwalaja % o które walczył przez 3 tygodnie :/.
Bo kiedyś Allegro było dla sprzedających, a teraz sprzedający są dla Allegra
Jest taki portal bez prowizji od kosztów wysyłki, mi tam kompletnie nic się nie sprzedaje ale jeden mój hurtowy odbiorca robi tam robotę. Jest tam jeszcze mała konkurencja.
Ano, przed weekendem miałem +7%, po weekendzie -1%. W pierwszej kolejności poszły przesyłki tych, co kupili w poniedziałek, a ci z weekendu mieli nadane wieczorem, więc wyszły we wtorek dopiero z paczkomatu... Taki efekt programu, że zamawiający wcześniej, czekają dłużej, heh
Wszystko ok ale pamiętajcie o tym,że sprzadaja się też rośliny ich wysyłka organizowana jest często od PN do ŚR czwartek to już ryzyko. I zakup w czwartek po południu lub piątek rano wysyłka nie ma sensu.
Potrzebna jest funkcja z prośbą o późniejszą wysyłkę. I wtedy nie liczona do statystyk. Także listów nie powinni liczyć, bo nie ma dowodu że nie dotarły w jeden dzień.
W sobotę rano różnica pomiędzy lutym 2022 i październikiem 2021 wynosiła ponad 3 p.p. Wszystkie paczki z soboty, niedzieli i poniedziałku do godz. 12.00 zostały odebrane przez kuriera w poniedziałek czyli w najwcześniejszym możliwym terminie. Do godz. 17.20 w poniedziałek nie było nowych zamówień. Dzisiaj ( wtorek 1 marca ) różnica za luty wynosi 2,59 p.p.
A ja mam takich złych klientów, którzy wola robić zakupy wczoraj wieczorem niż dziś rano. Źli, bardzo źli, w związku z tym zapłacą więcej
Poprosimy od projektantów Allegro o narzędzie, które automatycznie obniża ceny w godzinach nocnych i porannych, a podwyższa wieczorem po godzinach granicznych.
W piątek ponad 3%, na weekendzie sprzedaż dwa razy większa niż zazwyczaj i na koniec miesiąca zostało 0,6% 🙂 Tego poprawić się już nie da, nie jesteśmy w stanie później nadawać przesyłek. Luty był dla nas miesiącem testowym, nie podnosiłem cen ale po podliczeniu kosztu SMARTa i podwyżce prowizji od 1.03 dziś zaczynam ceny podnosić. Nie ma innego wyjścia.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Podsumowanie Lutego, teraz proszę o informację dlaczego uwzględniacie przesyłki weekendowe i te w godzinach nocnych gdzie kurier nie odbierze paczki? Czuję się oszukany przez allegro.
Nawet jakbym stanął na głowie to i tak nie poprawiłbym wyniku, bo to jest irracjonalny program.
Podkreślam. Czuje się oszukany przez allegro jako sprzedawca.
@Hoth24BrickStore, jeśli chodzi o odbiory sobotnie, obecnie wśród metod z przedrostkiem Allegro możesz korzystać z Allegro X-press Couriers.
Niektórzy przewoźnicy umożliwiają weekendowe odbiory po indywidualnych ustaleniach na linii sprzedający-przewoźnik. Zachęcam Cię do samodzielnego sprawdzenia takich możliwości u przewoźników.
Jednym z założeń programu było zachęcenie sprzedających do dodatkowego wysiłku, który przyczyni się do dostarczania jeszcze więcej przesyłek w jak najszybszym czasie. Mamy świadomość, że nie jesteście w stanie nadać wszystkich przesyłek tego samego dnia, dlatego też nie wymagamy wyniku na poziomie 100%, a podniesienia go o 3 punkty procentowe względem wyniku z października 2021.
Każdy nie grzeszący inteligencją wie, że ludzie kupowali w weekendy najwięcej. Dla mnie Twoja odpowiedź jest nielogiczna. Niby co, mam siedzieć w weekend i nagabywać każdego aby wziął x press courier? Bezsensu i oszustwo z Waszej strony wobec sprzedających.
Nie chodzi już o te pieniądze ale wielkie oszustwo z Waszej strony. Pozdrawiam.
Nie liczycie wysiłku i rzetelności Sprzedawców prawidłowo, ani zgodnie z rzeczywistością. Oszukaliście też firmę Pickpack, bo nie wyświetlacie możliwości i czasów dostaw prawidłowo. Jest masa błędów w wyliczaniu jakości pracy Sprzedawców. Nie reagujecie na zgłoszenia oczywistych błędów systemowych. To zmusza do inwestycji w inne kanały sprzedaży, gdzie jest więcej sprawiedliwości i rzetelności.
@mr_omadlaczego wy nie udostępniacie opcji wysyłki w sobotę i niedziele.
Usługi z przedrostkiem Allegro są waszymi usługami.
Piszecie, żeby kontaktować się z przewoźnikami. Przewoźnicy nie pracują w niedziele, a w sobotę to może czasem tylko Inpost do 13.
Po co to się dopytywać? Nie uwzględniają po to żebyś miał gorsze statystyki. Dobrze wiedzą, że w pompę można się cmoknąć. Ale bot napisze Ci żebyś sobie ustalił odbiór na sobotę. Jak nadałbyś całego tira, to może faktycznie coś ustalisz. Jak masz do nadania w sobotę 100,200 czy 500 to nikt Ci tego nie będzie zabierał. Nie mówiąc o tym, że jak masz mniej to możesz usłyszeć jak mój kolega od kuriera, że "jesteś g*** nie klient dla DPD, bo nadajesz 50 paczek dziennie, a inni mają 100 czy 200 😄
Tępa propaganda nigdy nie ustanie w wysiłkach żeby wmówić nam to co chce nam wmówić.