anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kiedy naprawicie swój błąd?

DrukiHD
#11 Animator#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_   Od kilku dni nie możemy ustawić godziny wysyłki w tym samym dniu. Jak tak to naciskacie nas, żebyśmy wysyłali jak najszybciej a kiedy chcemy to zrobić to rzucacie nam kłody pod nogi. Od kilku miesięcy mieliśmy ustawiony czas wysyłki dla klientów, typu: kup do ... godz. a wyślemy w tym samym dniu. Cały czas to działało, do dnia kiedy była awaria w energii i przez to nie udało nam się wydrukować i wysłać prawie 20 zamówień. Zgłosiłam to do allegro z prośbą o wykluczenie tych przesyłek ze statystyk i zrobiłam też zrzut z ekranu z oficjalnej strony energii z informacją, że faktycznie awaria miała miejsce u nas przez kilka godzin. Dzwoniłam, pytałam co da się zrobić w tej sprawie, dostałam informację od konsultanta, że w takiej sytuacji rzeczywiście wykluczenie tych zamówień jest realne i to będzie zrobione. I co... ? tydzień prawie mija i nic. Nic z tym nie zrobiono. Mało tego... kiedy już bez waszej łaski osiągnęliśmy wymagany próg procentowy wysyłek ( ten powyżej którego klient widzi wiadomość o godzinie do której może zakupić, żeby dzisiaj nastąpiło wysłanie ), dalej mamy wiadomość, że za mały próg wysyłek posiadamy ( na stronie do zmiany godzin wysyłki), ale na stronie z jakością sprzedaży już widać, że ten próg przekroczyliśmy. Czy jest ktoś, kto ta sprawą się zajmie ? Proszę o pomoc moderatora.... jeśli zależy wam tak samo jak nam na szybkiej wysyłce.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@DrukiHD Prześlij mi proszę numer zgłoszenia (w którym jest oświadczenie Energii, a także numery ofert). 🙂 

oznacz moderatorów

DrukiHD
#11 Animator#

Czy wystarczy numer zgłoszenia ? Tam wszystko podałam. Numer zgłoszenia 38034966

 

 

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@DrukiHD Skonsultowałam tę sprawę i niestety nie możemy wykluczyć tych zamówień z Jakości. Przykro mi, ale brak prądu to nie jest powód, żeby wykluczyć zamówienia.  

oznacz moderatorów

DrukiHD
#11 Animator#

To jakiś żart... ? Awaria prądu to nasza wina? Jak wy macie awarię , to Ok to wtedy można wykluczać, ale jak  nie jest to winą sprzedającego to wtedy już to i tak wina sprzedającego?  Czym różni się awaria na allegro od awarii energii? Są równi i równiejsi...???

oznacz moderatorów

kkowalczyk4
#10 Popularyzator#

tak są równi i równiejsi od 2 tygodniu staram się allegro wytłumaczyć że moje przesyłki wysyłane kurierem DPD nie idą 3 dni a są na drugi dzień po zakupie, ale oni wystawiają mi na moich ofertach czas dostarczenia 4 dni po zakupie, co jest wierutnym kłamstwem i odbieraniem mi klientów, moja konkurencja ma czas dostarczenia na drugi dzień po zakupie , dodam że im większy mam współczynnik wysłanych w terminie w tym momencie prawie 99 tym dłużej według algorytmu allegro moje przesyłki mają docierać do klientów, a czasy wysyłki ustawione przez mnie mnie nie mają na ten algorytm żadnego wrażenia....  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kkowalczyk4 przy obliczaniu przewidywanego czasu dostawy działa algorytm, więc wszyscy są traktowani równo. Jeśli konkurencja w ofertach ma czas dostawy na drugi dzień wskazuje to, że nadają w takim terminie i algorytm bierze to pod uwagę. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów