anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kiedy poprawicie w końcu jakość dostaw Allegro One?

Pascon
#9 Pomysłodawca#

Szanowni, kiedy w końcu dojedziecie z jakością do innych przewoźników typu DPD i Inpost? jak na to patrzę to chyba nigdy. Ciągle jest huśtawka, raz lepiej raz gorzej. Ja rozumiem, że rozwijacie swoje usługi ale czemu naszym kosztem? w tym tygodniu na reklamacje dostaw DPD i Inposta poświęciłem 0 minut. Na Allegro One już kilka godzin, przykład dwóch przesyłek: 

1. A000GUFRL8 Klient szukał swojej przesyłki, kontaktowaliśmy się z Allegro, no i hit wczoraj godzina 14:28 dostajemy odpowiedź "Partner logistyczny poinformował mnie, że posiada jedynie informacje o wygenerowaniu etykiety, uprzejmie proszę o informacje czy paczka rzeczywiście została przekazana kurierowi."  No tylko 4 minuty wcześniej, o 14:24 po długiej podróży przesyłka w końcu trafiła do punktu odbioru...

2. A000H3B8K7 Klient miał mniej cierpliwości, zgłosił dzisiaj zwrot z powodu nieterminowej dostawy, bo miała być dostarczona wczoraj a jeszcze nie jest. Ja go rozumiem. Ciekawe jaki będzie komentarz...

Dalej Jakość Sprzedaży i nieterminowe wysyłki: 0 z DPD, 0 z Inpostu, 1 DHL, 7 z Allegro One

DHL - odbiera z boxów swoich jak chce norma, nie mamy tego dużo, trudno...

Allegro One - odbiera swoich boxów jak chce - ale deklaruje odbiór tego samego dnia, wszystkie przesyłki nadane 11-12 ale kurier nie odebrał tego samego dnia... proszę potraktować to jako reklamację: A000F3PBY9, A000F3Q3B4, A000F3U6T3, A000F3X791, A000FF6911, A000FF77K0, A000GMT5X2

jak np. odbiera Inpost z paczkomatów? wrzucamy 15:55 do paczkomatu i muszą odebrać tego samego dnia i tak robią... cuda?? magia??

Co nam daje oferowanie Allegro One:

- denerwujemy Klientów bo przesyłki są nieterminowe

- tracimy czas na obsługę reklamacji z tym związanych

- tracimy czas i pieniądze na pakowanie czegoś, co później jest zwrotem z powodu nieterminowych dostaw, dalej musimy to w księgowości rozliczać, sprawdzać i na magazynie...

- jak Klient podchodzi do opóźnionej paczki? z uśmiechem czeka na nią? raczej szuka dziury w całym żeby dowalić Sprzedawcy bo musi się na kimś wyładować za to, że dał się nabrać na promowaną wysyłkę Allegro One...

- tracimy nerwy i energię na obsługę Allegro One

- tracimy czas na pisanie reklamacji do Jakości Sprzedaży - na ostatnią nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Pascon
#9 Pomysłodawca#

@Allegro_One chętnie byśmy poprosili o odpowiedź co tam będzie z tym allegro one? bo dzisiaj znowu mamy problemy przesyłki: A000K1LOQ4 albo taka, szła 5 dni: A000JMURY1 co było powodem że przesyłka idzie 5 dni? skoro inpostowa byłaby następnego dnia w paczkomacie?

oznacz moderatorów

AptekaNatolinska
#14 Krzewiciel#

Domniemywam, że Allegro  postawiło się i "wyżebrało" takie stawki za obsługę ich zleceń, że firmom nie opłaca sie ich realizować, spychają na koniec, w pierwszej kolejności realizując dostawy od klientów indywidualnych i firm, które mają zawarte indywidualne umowy na obsługę zleceń dostawy. po prostu wychodzą z założenia, że co mało płatne to się nie opłaca, ludzi mało, zleceń dużo, uda się? to dobrze, nie uda się? też dobrze. Jest 30 dni na reklamacje, jakos sie przepchnie paczkę przez ten czas. A, że klient niezadowolony, że dostanie negatywa - to nie ich broszka, ich nie obchodzi.  Odpowiedzi od allegro nie dostaniesz, bo napisanie prawdy nie przejdzie przez paluszki moderatorek.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Pascon Przesyłka A000K1LOQ4  według historii śledzenia została nadana 9.04, a dostarczona do automatu 11.04. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów