Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Temat już był poruszany ale może potrzeba jakiejś wspólnej akcji sprzedawców, żebyście w końcu zmądrzeli.
Dlaczego ciągle nie uznajecie terminu nadania paczki w paczkomacie jako terminu nadania tylko dopiero po wyjęciu jej przez kuriera. Często jest tak, że mimo nadania paczek przed godziną graniczną i tak kurier ich już nie wyciągnie. My jako sprzedający nie mamy przecież wpływu na termin odebrania i doręczania przez kuriera.
Większość kupujących nie jest na tyle bystrych żeby wejść w historię i sprawdzić, że paczka została nadana tylko czekają na informację od Was o zmianie statusu.
Nie dość, że trzeba się co trochę tłumaczyć klientom, to dodatkowo bez sensu obniża to punktację za czasy wysyłek, a po drugie to jest zwykłe kłamstwo/oszustwo wobec nas sprzedawców jak i kupujących.
Przesyłka nadana zgodnie z definicją to przesyłka nadana a nie odebrana przez kuriera!
Wystarczy skończyć 3 klasy podstawówki, żeby to w końcu zrozumieć.
@Autozaslony proszę na początku o to żebyś nie obrażał zarówno nas jak i kupujących.
Dziękuję za sugestię, przekażę ją do odpowiedniego zespołu. Możesz również zgłosić swój pomysł tutaj.