anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kiedy zrobicie porządek z zakładką reklamacje i dyskusje

kosmetyki_aa
#7 Wielbiciel

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Sytuacja z dzisiaj, 

prowadzilismy z klientem od samego początku bardzo płynną rozmowę w celu rozwiązania 
problemu który powstał nie z naszej winy ( uszkodzenie produktu w trakcie przewozu). Mysmy zaproponowali dosyłkę towaru,
klient chciał zwrotu srodkow, ale do teraz nie podał żadnych danych do zwrotu srodkow, przesyłki  która była za pobraniem. Tym samym my nie 
mieliśmy nawet jak z powodzeniem zamknąć proces reklamacyjny z winy klienta. Wskutek Waszych zmian i bałaganu, który wprowadziliscie do zakładki dyskusji czy jak sobie to teraz nazywacie reklamacji często pewne wiadomosci umykaja lub blednie sie podswietlaja, pokazują błedne wartości w dymkach o ilosciach spraw do odpisania co sprawia nam sprzedawcom olbrzymi kłopot w dobrej obsłudze klientów, dlatego na ostatnią wiadomosc odpisało AI z której sami też korzystacie jednocześnie informując klienta i proszac o kontakt w przypadku sprawy pilnej. Wiec   Podstawa naszego działania są art. 2.12. i 8.4. Regulaminu Allegro nie została spełniona poniewaz odpowiedz choc lakoniczna zostala klientowi udzielona.. 
Zamiast wezwac nas do wypowiedzi w tej sprawie jak dotychczas zawsze to wyglądało, tym razem od razu "opcja atomowa" czyli blokada sprzedaży. Uważam, że takie zachowanie wobec wieloletniego partnera biznesowego jakim jestesmy od lat jest
wrecz haniebne i lekcewazace. Codziennie realizujemy kilkaset wysyłek i od lat nieprzerwanie cieszymy się tytułem super sprzedacy. W znaczym stopniu zniechęca nas do dalszego rozwoju współpracy. Planuje zamknięcie całej obsługi rynków zagranicznych, bo tam jest najwięcej klientów którzy delikatnie rzecz ujmując nie rozumieją jak to działa i są wybitnie roszczeniowi wlepiają negatywy za drobiazgi. Pobraniówki wykasuje z dostępnych opcji także na rynek krajowy. Mam dosyć ilości cofających się przesyłek pobraniowych i wyłącznej moje odpowiedzialności za nie, a klient może nie odebrać 3razy zanim go będę mógł tymczasowo zablokować na miesiąc. Wczesniej nawet w trudnych sytuacjach była jakakolwiek refleksja nad tym co sie w danej dyskusji dzieje i próba "wywołania" sprzedawcy do tablicy. Już nie wspomnę, że są rózne sytuacje losowe typu choroby, wypadki itp. NIE SPRZEDAWCA MA BYC JAK ROBOT I AUTOMATYCZNA TASMA WYDAJACA PACZKI.  Oczywiście na infolinii sympatyczne Panie wszystko rozumieją ale nie mogą nic zrobić. Sprawa od ręki poprowadzona dalej gdy tylko nam o niej przypomniano i co blokada na 3 dni jak jest to być musi. Proszę o wyjaśnienie mi logiki tego działania i wybitnie zamordystycznego podejścia do tematu w momencie gdy akurat grzebiecie i wprowadzacie zmiany w tym aspekcie.
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@kosmetyki_aa zweryfikowałam dyskusję, o której mowa. Klient nie otrzymał w niej merytoryczne odpowiedzi (jedynie autoresponder) od 21.11. Nasze działania nie były więc błędne czy pochopne. Po rozwiązaniu sprawy ograniczenia zostaną zdjęte. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kosmetyki_aa
#7 Wielbiciel

Działanie można by było uznać za zasadne w momencie gdyby to było nagminne działanie z naszej strony, a jest to absolutnie odosobniony przypadek.  Działacie zero jedynkowo i nie docierają do Was żadne argumenty. Tutaj też odniosła się Pani do jednego aspektu sytuacji, a cała odpowiedź nie bierze pod uwagę szeregu sugestii dotyczących tego, że jesteście współwinni zamieszania jakie aktualnie istnieje w tym segmencie. Konsekwencje ponosi wyłącznie sprzedający. Proszę się odnieść do tematów poruszonych powyżej. Ułatwię Pani merytoryczną wypowiedź zbierając w podpunktach, proszę się odnieść do poszczególnych:

1. Problematyka związana z komunikacja z klientami zagranicznymi

2.Nie odbieranie przesyłek pobraniowych przez klientów, w szczególności zagranicznych (do 

czego zachęcacie w swoich jakże przydatnych webinarach-mam tu na myśli uruchamianie takich form wysyłki)

3. Wprowadzenie okresów przejściowych w segmentach gdzie aktualnie trwają zmiany i modyfikacje tak jak obecnie w dyskusjach. W tym okresie sprzedający mógłby mieć chociaż minimalny margines błędu, bo  na ten moment przy niewielkim nawet zaniedbaniu(nie mówimy tu o złej woli!) gilotunujecie sprzedającego

4. Źle działająca mechanika wyswietlania koniecznych odpowiedzi w dyskusjach a takze dymkach przypominajacych na pulpicie głownym

oznacz moderatorów