Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Sytuacja z dzisiaj,
@kosmetyki_aa zweryfikowałam dyskusję, o której mowa. Klient nie otrzymał w niej merytoryczne odpowiedzi (jedynie autoresponder) od 21.11. Nasze działania nie były więc błędne czy pochopne. Po rozwiązaniu sprawy ograniczenia zostaną zdjęte.
Działanie można by było uznać za zasadne w momencie gdyby to było nagminne działanie z naszej strony, a jest to absolutnie odosobniony przypadek. Działacie zero jedynkowo i nie docierają do Was żadne argumenty. Tutaj też odniosła się Pani do jednego aspektu sytuacji, a cała odpowiedź nie bierze pod uwagę szeregu sugestii dotyczących tego, że jesteście współwinni zamieszania jakie aktualnie istnieje w tym segmencie. Konsekwencje ponosi wyłącznie sprzedający. Proszę się odnieść do tematów poruszonych powyżej. Ułatwię Pani merytoryczną wypowiedź zbierając w podpunktach, proszę się odnieść do poszczególnych:
1. Problematyka związana z komunikacja z klientami zagranicznymi
2.Nie odbieranie przesyłek pobraniowych przez klientów, w szczególności zagranicznych (do
czego zachęcacie w swoich jakże przydatnych webinarach-mam tu na myśli uruchamianie takich form wysyłki)
3. Wprowadzenie okresów przejściowych w segmentach gdzie aktualnie trwają zmiany i modyfikacje tak jak obecnie w dyskusjach. W tym okresie sprzedający mógłby mieć chociaż minimalny margines błędu, bo na ten moment przy niewielkim nawet zaniedbaniu(nie mówimy tu o złej woli!) gilotunujecie sprzedającego
4. Źle działająca mechanika wyswietlania koniecznych odpowiedzi w dyskusjach a takze dymkach przypominajacych na pulpicie głownym