Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Sprzedaje produkty cyfrowe - kody do różnych platform, ostatnio kupujący kupił kod, gdzie w opisie oraz w wiadomości z kodem napisaliśmy że kod jest tylko na platformę Xbox, klient po miesiącu zgłosił zwrot że kod nie działa na steam(inną platformę), musieliśmy odrzucić zwrot, ponieważ klient został poinformowany w opisie oraz w wiadomości z kodem, że kod jest na platformę Xbox a nie Steam. Dodatkowo zwroty na produkty cyfrowe nie są wykonywane, ponieważ nie wiadomo czy kod został aktywowany czy nie, oraz klient może go aktywować w każdej chwili tak na prawdę. Klient zgłosił dyskusję, gdzie nic nie odpisywał i wezwał pomoc Allegro, po wydaniu decyzji reklamacyjnej że niestety nie możemy wykonać zwrotu ani przyjąć reklamacji, Allegro dało kupującemu pieniądze z allegro protect(nie pobierając ich z naszego salda), pomyśleliśmy że ok jeżeli Allegro chce płacić za winę kupującego to spoko. Klient wystawił negatywa bez treści, który uderzał w naszą jakość sprzedaży, napisaliśmy prywatnie, klient za usunięcie negatywa chce zwrot - wykonaliśmy ponieważ i tak parę transakcji na 100 wliczamy jako ryzyko sprzedaży na ukochanej platformie Allegro, ale po wykonaniu zwrotu klient dalej zostawił negatywa i nie odbiera ani nie odpisuje. Końcowo ma Kod który pewnie został już aktywowany, zwrot z Allegro Protect oraz zwrot od nas, ostatnio zauważyliśmy że można sobie z tego zrobić niezły biznes bo Allegro Protect zawsze zwróci hajs, więc kupujesz kod i dostajesz pełny zwrot 😅.
Ale ja nie o tym, pytanie czy można jakoś napisać do Allegro, że skoro kupujący się zobligował do usunięcia negatywa po wykonaniu zwrotu i tego nie zrobił to czy allegro może to zrobić za niego?
@Tansze_Gry Ale to jest niezgodne z regulaminem Allegro oraz z AP. Zgodnie z regulaminem klient nie może nic żądać za zmianę komentarza, tak samo sprzedawca nie może oferować mu czegoś w zamian za usunięcie komentarza. A jeśli chodzi o AP, to po wykonaniu zwrotu przez sprzedawcę, klient jest zobowiązany do zwrotu pieniędzy otrzymanych z AP.
Tutaj trochę wierzysz za bardzo w regulamin allegro, dawanie gratisów za pozytywy jest na porządku dziennym, przecież samo allegro pokazuje ile ocen zostało usuniętych "po rekompensacie", ciekawa jaka te rekompensata, bo raczej nie miłe słówko
Allegro i tak nie reaguje na jakiekolwiek zgłoszenia, kiedyś jeszcze próbowaliśmy i np jak klient jawnie pisał że za zwrot zmieni ocenę, to allegro pisało że nic im do tego, ocena nie łamie regulaminu, i warto napisać do klienta właśnie by "rozwiązać" sytuację jakoś polubownie, polubownie to znaczy wykonać zwrot który takiemu klientowi zwyczajnie nie przysługuje, Allegro ostatnio samo informuje klientów o ograniczonym prawie do odstąpienia od umowy przed zakupem w wyskakującym okienku. Kończąc, nie chce nikogo pod****alać, ale dawanie gratisów za pozytywy to całkowicie normalny zabieg w branży, więc mówienie że coś jest niezgodne z regulaminem to trochę śmieszne. Niezgodne z regulaminem jest też dodawanie w opisach zdjęć z napisami, i oj ale ciekawostka, na tych ofertach na zdjęciach są napisy 😅:
https://allegro.pl/oferta/karta-google-play-50zl-kod-prepaid-klucz-android-8458320444
Ale że jest to duży sprzedawca to nikt mu nic nie robi, nie mówiąc że zaprasza bezpośrednio do swojego sklepu.
Ale nie o tym, chciałem wiedzieć po prostu czy Allegro może jakoś pomóc, jeżeli klient jawnie zobligował się do usunięcia negatywa ale tego nie zrobił, jestem tylko ciekawy aż ktoś zrobi z tego biznes i po prostu będzie zamawiał kody cyfrtowe, których nie ma jak odesłać, dostawał zwrot z Allegro Protect najczęściej z automatu, bo coś mu się nie podoba, czuje się oszukany czy inny powód, a kod aktywował dla siebie albo sprzedawał dalej. Dopóki nie wystawia negatywa to już sprawa Allegro że przepala hajs na oszustów, ale mi to tam rybka 😂
Allegro nie jest stroną ,kasę oddali a komentarz o ile nie łamie regulaminu nie usuną . Może jakbyś założył takiemu delikwentowi sprawę o wyłudzenie i ją wygrał to by to zrobili.
@kolekcjoner608 @drekenzes wg uokiku jeśli allegro oddało z protecta to towar nie jest własnością kupującego a sprzedawcy
Kiedyś próbowaliśmy to prawnik powiedział od nas że jeżeli zamówienie nie przekracza 200 zł to drożej i dłużej wyjdzie ogarnianie tego nijeżeli zwyczajny zwrot 😕
@Tansze_Gry po pierwsze sam hodujesz patologię a potem płacz 😞
Po drugie nic allegro nie zrobi z negatywem 😞
Po trzecie jak klient dostał od Ciebie zwrot kasy to zgodnie z regulaminem musi oddać kasę z protect, napisz do allegro że kupujący dostał kasę do Ciebie 🙂
A co do negatywa napisz mu przedsądowe wezwanie do usunięcia 😄
Cześć @Tansze_Gry, podaj proszę numer zamówień dotyczący opisanej sprawy, niestety nie widzę wspomnianej dyskusji oraz zamówienia na koncie, z którego piszesz.