Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry, proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Podczas choroby (niestety ciężkiej) dwie paczki nie pojechały do klientów.
Klienci otworzyli dyskusję.
Po powrocie ze szpitala próbowałem rozwiązać problem ale kontakt z klientami urwał się.
Zero odpowiedzi, zero kontaktu. A blokada konta aktywna.
Jak zdjąć taką blokadę. Sytuacja trwa już 5 miesięcy. Żadne prośby nie działają.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam serdecznie
Jakub [edycja]
@Jakub20051 zweryfikowałam Twoje dyskusje. W sytuacji kiedy rozwiązanie sprawy wynika ze zwrotu z Allegro Protect, nie możemy zakończyć dyskusji.
Skontaktuj się z nami w sprawie blokady konta przez formularz i opisz swoją sytuację. Dział bezpieczeństwa zweryfikuje sprawę i udzieli Ci wskazówek.