Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zgłosił dyskusję, że nie otrzymał paczki w terminie.
Paczkę w Ruchu otrzymał w terminie wczoraj, a termin doręczenia mija dopiero dziś.
Mimo to klient oficjalnie napisał mi w mailu, że nie zamierza zamknąć dyskusji.
Wczoraj Allegro z automatu napisało do klienta, że odebrał paczkę, więc zachęca do zamknięcia dyskusji. Ja sama poprosiłam o to klienta chwilę wcześniej.
Dziś poprosiłam Allegro o zamknięcie dyskusji w imieniu klienta, bo zgłoszenie jest na niedostarczenie przesyłki, a paczkę klient już odebrał.
W ramach odpowiedzi na moją prośbę Allegro nadpisało się po raz kolejny w dyskusji.
Czy Allegro może zamknąć taką oczywistą sprawę?
@Klocko-m-ania https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/ramy-czasowe-dyskusji-85Y7X9bxEs2
Kupującemu przypomnimy o trwającej Dyskusji i poprosimy o oznaczenie, czy zgłoszony problem został rozwiązany. Gdy kupujący nie podejmie tej decyzji, Dyskusja ulegnie przedawnieniu. Przedawnioną Dyskusję zamkniemy jako rozwiązaną po 30 dniach od jej rozpoczęcia.
a tu szykują skrócenie czasów https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/czas-trwania-dyskusji-korzystne-zmiany/m-p...
@Klocko-m-ania Jeśli klient nie podejmie żadnej decyzji, zamkniemy dyskusję jako rozwiązaną po 30 dniach od rozpoczęcia.
@nat_not a co jeśli klient oznaczy dyskusje jako nierozwiązaną?? Mimo że sprawa jest załatwiona.
Czy w dyskusjach to klient ma ostatnie zdanie czy też w ewidentnych przypadkach sprzedawca moze liczyć na neutralnośc i wsparcie allegro?
Mam takie pytanie, czy okres prowadzonej dyskusji wpływa w jakiś sposób na ocenę jakości sprzedawcy? zakładając że odpowiedzi sprzedawcy są w ramach wymaganego czasu odpowiedzi, nie później niż 4h po wiadomości kupującego.
Patrząc na ten przypadek, przy braku zamknięcia dyskusji a rozwiązanej sprawie, można by dojść do ciekawych wniosków 😉
@_Likos_ Kupujący podejmuje decyzję o zamknięciu dyskusji, jeśli nie minęło jeszcze 30 dni. Oczywiście sprzedający może liczyć na nasze wsparcie, jeśli sprawa jest wyjaśniona, a klient mimo to, zakończył dyskusję jako nierozwiązaną.
@ZibiK30 Czas trwania dyskusji nie wpływa na jakość sprzedaży.
Klocko-m-ania - wystawiając przedmiot na sprzedaż sprzedający ma obowiązek podania czasu wysyłki, jak go nie poda, to standardowo wynosi on 30 dni (może coś się zmieniło w naszym prawie, w takim razie proszę o sprostowanie podsyłając jakieś linki do odpowiednich przepisów).
Klikam w Twoją "pierwszą lepszą" aukcję i widzę:
"Czas wysyłki: zwykle w ciągu 24 godzin.
Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do 3 dni roboczych."
Czas wysyłki: zwykle w ciągu 24 godzin. - jak widać, jest to szacunkowy czas podany przez Allegro, gdyż Ty podałaś czas wysyłki 3 dni (robocze).
Przewoźnik ma 4 dni robocze na dostarczenie przesyłki do punktu odbioru (&3, pkt.12 regulaminu świadczenia usług).
Czyli podsumowując - kupujący powinien otrzymać przesyłkę w ciągu 7-miu dni roboczych od daty złożenia zamówienia i opłacenia go - zgodnie ze wszystkimi regulaminami, prawem itp.
I tak patrzę na tą Twoją aukcję. Zgodnie ze wszystkimi danymi, regulaminami, przepisami - kupując np. teraz (26.02.2021) o godz. 20:30 mogę spodziewać się przesyłki w terminach:
Paczka w Ruchu: 02.03.2021 - 09.03.2021
Paczkomat InPost: 02.03.2021 - 05.03.2021
Poczta Polska (Pocztex Kurier48, odbiór w punkcie, Orlen, Żabka) - 02.03.2021 - 08.03.2021
Allegro Przesyłka Polecona: 02.03.2021 - 10.03.2021
Niestety - czasy podane przez Allegro nie są prawdziwe. Fakt, że w cenniku dostawy Allegro wyraźnie pisze, że jest to "przewidywany czas dostawy" , ale wskaż mi klienta, który to przeczyta. Wyjaśniałem tą sprawę kilku kupującym - oczywiście nie mieli o tym zielonego pojęcia. Patrzą tylko na daty.
Myślę, że w tym przypadku możesz liczyć na wsparcie ze strony serwisu i zamknięcie tej nieszczęsnej dyskusji. Tym bardziej, że - jak piszesz - kupujący otworzył dyskusję podając jako powód, że nie otrzymał towaru, co jest niezgodne z prawdą.
Mam taką dyskusje rozwiązana, ale kupująca chyba zapomina o zamknięciu.
Rabat transakcyjny dostane dopiero, jak dyskusja zostanie zamknieta.
@CHECINIAKI Prześlij mi ID tej dyskusji lub numer zamówienia
Numer zamówienia: aff954c2-982c-11ee-86c1-892243d09915
@CHECINIAKI Dopytam o możliwość zamknięcia dyskusji. Proszę Cię o chwilę cierpliwości. 🙂