Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam!
Mam klienta, który chce zwrot środków za całość zamówienia, zwrot został zrobiony za część z którą miał problem. Chce całość strasząc sądem, rzecznikiem, itd. ale nie chce dokonać zwrotu przez allegro i zwrócić towaru. Widać, że jest biegły w tym temacie.
Pozdrawiam
M.
Raczej na pewno nie zostanie usunięty komentarz. Na 15 negatywów mam 12 które nie wynikały z mojej winy i nie chciałem pokrywać kosztów bezmyślności kupujących lub takich którzy chcieli mnie po prostu oszukać. Mimo, że przedstawiałem twarde dowody że ten komentarz jest niesłuszny niestety za każdym razem allegro to zlewało.
Jeśli nie będzie w komentarzu słów że jesteś oszustem, złodziejem itp. to kupujący może tam napisać co mu się żywnie podoba i allegro nie zareaguje bo to jest subiektywna ocena i kropka 🙂
@Cairo-Honda Tu akurat się z Tobą nie zgodzę, ostatnio usunęli za to, ze klient napisał w komentarzu między innymi, że czeka x czasu na dostawę i jeszcze nie otrzymał . Usunęli komentarz po tym jak już otrzymał, powód? bo otrzymał już 😄
@ZibiK30 Zibik30 Ok, jeśli masz list przewozowy wpisany w zamówieniu to tak usuną komentarz tego typu. Natomiast już jeśli chodzi o zwrot który zrobiłem ostatniego dnia na który przyzwalał mi termin i przez to dostałem negatywa bo Pani czekała zbyt długo na swoje 50pln to allegro mi tego komentarzu nie usunęło, mimo że zmieściłem się w terminie...
To samo jeśli chodzi stricte o sprawy zgodności z opisem to nie ma szans.
Jeden z przykładów. Dostaliśmy negatywa o to że pompka spryskiwaczy jest z samochodu z wersji z kierownicą po prawej stronie. Wysyłamy do allegro potwierdzenie z autoryzowanego serwisu Hondy że pompka ma dokładnie te same numery zarówno w samochodzie z kierownicą po prawej jak i po lewej stronie i co? ,,Subiektywna ocena Panie kolego, weź wydup...."
Dokładnie ta sama sytuacja jak wyżej z osłoną dekla na silnik.
@Cairo-Honda Raczej miałem na myśli, że często można tu spotkać indywidualne decyzje. Tam komentarz był napisany miedzy innymi z powodu nie wysłania towaru co było prawdą przy jego napisaniu. Stąd mój komentarz, który miał wskazywać że wystarczy coś zrobić, aby uznać coś co było, że przestało istnieć i jest uznane że tego nie było, mimo iż zostało wysłane po terminie 😉
No trzeba mieć wpływy, plecy, znajomości bo są sprawy do dziś nierozwiązane. Musisz być nietykalny 😄 Jak np pewien komis jest z nieregulaminowymi zdjęciami nowych przedmiotów a sprzedawanych starych 😉 Była tu obszernie opisywana sprawa z tym związana i wskazywanie tych nieregulaminowych zdjęć, ale są do dziś 😄
Czytam to 28 raz. Nie widzę tutaj pytania.
Też pozdrawiam.
@exoryna nie ma obowiązku zadawania pytań na Gadane, wystarczy opisać swój problem.
@fajnydom_net, formalnie jako Sprzedający możesz warunkować przyjęcie reklamacji odesłaniem towaru. To do Ciebie należy też decyzja, czy reklamację uznasz np. na podstawie przesłanego zdjęcia lub uszkodzonej części towaru, którą odesłał Kupujący.
Co do zasady, Kupujący odsyła towar na własny koszt, a w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sprzedający ma obowiązek zwrócić wszelkie koszty związane z reklamacją.
@mr_oma Bez urazy, ale chyba pomyliłaś jakieś rozwiązania 😉
On juz uznał reklamacje i prawie załatwił wszystko, tylko reklamujący nie chce zwrócić mu towaru a chce całość zwrotu pieniędzy za towar 😉 No i sprzedający wie o tej zasadzie ale nie ma na nią wpływu 😉
@ZibiK30, chciałam również odnieść się do tytułu: "klient nie chce zwrócić towaru, ale chce odzyskać pieniądze", gdyby ktoś szukał rozwiązania do podobnego problemu w przyszłości. 🙂 No i zależało mi na jednoznacznym rozstrzygnięciu kwestii poruszonej w drugiej wiadomości założyciela wątku, tj. "ale chyba powinien zwrócić towar (...)".