Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam dwa nierozwiązane dyskusje na Allegro i nie wiem, jak je zamknąć:
:klawisz_1: Pierwszy klient zaakceptował rekompensatę i zgodził się na zamknięcie skargi, ale jeszcze tego nie zrobił.
:klawisz_2: Drugi klient otrzymał pełny zwrot kosztów, ale nie mogę się z nim skontaktować.
Skontaktowałem się z obsługą Allegro, ale powiedziano mi, że ze względu na politykę Allegro Protect tylko klient może zamknąć skargę.
Czy ktoś miał podobny problem? Jak można to rozwiązać? Będę wdzięczny za każdą poradę! 🙏
@SanoDeskOfficial olej , klienci często porzucają dyskusję jak problem zostanie rozwiązany , minie regulaminowy czas, same się zamkną .
Zamknięcie dyskusji musi być wyjątkowo trudne dla klienta, bo oni zawsze wiedzą jak ją otworzyć nawet z błahego i bzdurnego powodu, jednakże obietnice składane przez system o olbrzymich wypłatach rekompensatach z allegro protect- jakby rozum im odejmowało i nie potrafią po prostu zamknąć dyskusji.
Allegro samo zamyka dyskusję chyba po 30 dniach milczenia. Nazywa się taka dyskusja zapomniana lub porzucona...
Po prostu nie pisz w dyskusji, nie przypominaj.
@SanoDeskOfficial przykro mi, ale nie jestem w stanie pomóc w tej sytuacji.
Informacje na temat blokady otrzymałeś w korespondencji e-mail (nr sprawy 49276603 oraz 48946111). Musimy poczekać na działanie kupujących i zamknięcie dyskusji.
@Monika Rozumiem, ale co zrobić w sytuacji, gdy nie możemy skontaktować się z kupującymi?Próbowaliśmy wielokrotnie wysyłać wiadomości na Allegro oraz e-maile, ale nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi. Jeden klient już otrzymał pełny zwrot, a drugi zgodził się na zamknięcie dyskusji, ale do tej pory tego nie zrobił.
Czy Allegro może nam w jakiś sposób pomóc, np. skontaktować się z klientami w naszym imieniu lub zamknąć dyskusje po swojej stronie? Ta sytuacja ma dla nas bardzo poważne konsekwencje, ponieważ blokada konta wpływa na naszą działalność i dalszą sprzedaż.
Bardzo proszę o pomoc i zrozumienie.
@SanoDeskOfficial rozumiem, ale ostatnie wiadomości w dyskusji są z dzisiaj, więc muszę poprosić Cię o cierpliwość. Nie możemy w tej sytuacji zamknąć dyskusji, musimy poczekać na decyzję kupujących.
@SanoDeskOfficial Masz problem nierozwiązany z kupującym i chcesz żeby zamknąć dyskusja?