Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, klient nie odebrał towaru i nie zgłosił formalnego zwrotu towaru przez 14 dni. Rozpoczął dyskusje na ten temat, że chce zwrot pieniędzy.
@MBTGPILA Zapytaj, czy odstępuje od umowy
@MBTGPILA to masz dwa wyjścia albo zgodzisz się na zwrot albo poślesz go na drzewo a paczkę odbiera sam za swoje...
Ale rozumiem, że w tym przypadku nie muszę dokonywać zwrotu skoro formalnie nie zgłosił tego
@MBTGPILA Do momentu odstąpienia od umowy nie, bo towar jest jego własnością.
@MBTGPILA Aby odstąpić od umowy kupujący musi złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Ma na to 14 dni kalendarzowych licząc od północy dnia następującego po dniu w którym odebrał przesyłkę.
Samo oświadczenie może być w dowolnej formie - byle było skutecznie zakomunikowane sprzedającemu.
@MBTGPILA jeśli w paczce nie było papierowego odstąpienia od umowy i minęło 14dni od dnia kolejnego od odebrania paczki to już nie może odstąpić od umowy nawet w sądzie nie wymusi przyjęcia tego za zwrot
On paczki nie odebrał, ona wróciła.
@MBTGPILA Kupujący ma 14dni na zwrot od chwili odebrania towaru, tu go nie odebrał, powinien odstąpić od umowy zakupu żebyś mu zwrócił śrdoki, chcesz to się upieraj ale czy dobrze na tym wyjdziesz?
@MBTGPILA sprawa jest dyskusyjna , różne są teorie . Klient ma 14 dni na odstąpienie OD!! otrzymania towaru , w przypadku ,który opisujesz fizycznie kontaktu z towarem nie miał i tak do tego podchodzi allegro , można uznać , ale tylko uznać /bo czas na odstąpienie może biec w nieskończoność / ,że czas wypadałoby w takim przypadku liczyć od chwili kiedy przewoźnik wyczerpie możliwość dostarczenia przesyłki i podejmie decyzję o zwrocie do nadawcy , ale to tylko teoria.
@mdrogeria Nie odebrał, więc termin nie rozpoczął biegu. W dodatku kupujący nie dopełnił obowiązku wynikającego z Art. 535 kc
@fox_paws tak , ale weź pod uwagę to ,że mówimy o allegro , konsultant w kwestii czasu na odstąpienie stanie po stronie klienta natomiast sprawa niewywiązania się z umowy będzie na tyle nieistotna ,że penie nie podejmie tematu . @MBTGPILA dla spokojności zapytaj klienta co dalej , poinformuj ,że potrącasz za magazynowanie .