klient otrzymał paczkę innego sprzedawcy (MEGAPETFOOD Sp. z o.o.), zamiast od nas, co w takiej sytuacji? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Olpack złożyć reklamacje u przewoźnika 🙂
@Olpack Proszę, przekaż klientowi, aby skontaktował się z nami w tej sprawie i podał numer przesyłki, którą błędnie otrzymał.

Dziękuje @Olpack, podaj proszę numer przesyłki, którą powinien otrzymać klient.
| (Allegro Delivery, DHL) | AD01I4HX34 |
sorki to nie do Ciebie wiadomość
AD01I4HX34
@Olpack Sprawa jest już wyjaśniana po naszej stronie.
Czyli, jak mam to rozumieć?
Wiadomo, co z tą paczką nr 620999565896503435390545?
@Olpack jest zgłoszona interwencja w oddziale, gdzie weryfikują problem z przesyłką. Na ten moment nie mamy jeszcze odpowiedzi z oddziału, dlatego poproszę Cię jeszcze o cierpliwość.