Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Zwróciliśmy naszemu klientowi pieniądze około miesiąc temu. On twierdzi, że jeszcze nie otrzymał pieniędzy. Wydaje mi się to niemożliwe. Nie wiem, czy nie potrafi szukać na swoim koncie, czy może tak szybko wydał, czy też może Allegro faktycznie mogło mu w takim czasie nie zwrócić pieniędzy?
Opcja z proszeniem klienta, aby przeszukał swoje konto nic nie dała. Nie wiem, co mogę jeszcze zrobić?
@Wilczekstepowy Załącz mu zrzut z allegro zamówień w którym będzie miał czarno na białym, że klientowi oddałeś kasę i dodaj żeby skutecznie pieniędzy poszukał na swoim koncie lub na koncie payu allegro
Tak zrobiłem. Załączyłem mu zrzut. Ale nie napisałem, aby poszukał na koncie payu allegro tylko na swoim koncie.
Zawsze też możesz wygenerować zestawienie ze szczegółami zakupu z zakładki Zamówienia - taki dokument wysyłasz klientowi jako potwierdzenie.
Poczekaj, moderacja sprawdzi.😎
@Wilczekstepowy skaż proszę numer zamówienia, o które chodzi. 🙂
Nr oferty Ahoj-GSM: 12925756172
Nr płatności klienta: d244f443-ad4b-11ed-9a09-09f7dd5a7177
Nr zwrotu: 038e4fce-e207-11ed-a5fd-314dec5e530b
@Wilczekstepowy zwrot został zlecony prawidłowo i faktycznie dotarł do kupującego. Najlepiej będzie, jak kupujący skontaktuj się z nami poprzez formularz w tej sprawie.
Bardzo dziękuję.
@Wilczekstepowy a może zwrócił minidrukarkę?