anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient twierdzi, że nie dokonał się zwrot pieniędzy przez Allegro

Wilczekstepowy
#13 Ambasador#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Zwróciliśmy naszemu klientowi pieniądze około miesiąc temu. On twierdzi, że jeszcze nie otrzymał pieniędzy. Wydaje mi się to niemożliwe. Nie wiem, czy nie potrafi szukać na swoim koncie, czy może tak szybko wydał, czy też może Allegro faktycznie mogło mu w takim czasie nie zwrócić pieniędzy?
Opcja z proszeniem klienta, aby przeszukał swoje konto nic nie dała. Nie wiem, co mogę jeszcze zrobić?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

Skill_Player
#14 Krzewiciel#

@Wilczekstepowy  Załącz mu zrzut z allegro zamówień w którym będzie miał czarno na białym, że klientowi oddałeś kasę i dodaj żeby skutecznie pieniędzy poszukał na swoim koncie lub na koncie payu allegro

oznacz moderatorów

Wilczekstepowy
#13 Ambasador#

Tak zrobiłem. Załączyłem mu zrzut. Ale nie napisałem, aby poszukał na koncie payu allegro tylko na swoim koncie.

oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

Zawsze też możesz wygenerować zestawienie ze szczegółami zakupu z zakładki Zamówienia - taki dokument wysyłasz klientowi jako potwierdzenie.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Poczekaj, moderacja sprawdzi.😎

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Wilczekstepowy  skaż proszę numer zamówienia, o które chodzi. 🙂

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów

Wilczekstepowy
#13 Ambasador#

Nr oferty Ahoj-GSM: 12925756172

Nr płatności klienta: d244f443-ad4b-11ed-9a09-09f7dd5a7177

Nr zwrotu: 038e4fce-e207-11ed-a5fd-314dec5e530b

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Wilczekstepowy zwrot został zlecony prawidłowo i faktycznie dotarł do kupującego. Najlepiej będzie, jak kupujący skontaktuj się z nami poprzez formularz w tej sprawie. 

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów

Wilczekstepowy
#13 Ambasador#

Bardzo dziękuję.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Wilczekstepowy a może zwrócił minidrukarkę?

oznacz moderatorów