Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
własnoręcznie pakowana paczka, towar na paragonie, który jest wypisywany do towaru, który aplikuje do paczki (aby uniknąć pomyłek), a Klientka bezczelnie twierdzi, że czegoś nie ma w paczce. Czy Klient ma zawsze racje ? Nie pojmuje zwrotów smart, ale akceptuje cebulowe zakupy aby robić zwroty... ale coraz częściej mam przypadki typu: nie było w paczce. Odnoszę wrażenie, że mentalność nieuczciwych zakupów ze znanego chińskiego portalu zaczyna zaglądać i tutaj. Czy jedyne wyjście to robienie zdjęć przed wysyłką ? Jakieś rady ? Oczywiście muszę wysłać Klientowi jakoby brakujący towar ? (nie wiem jak bo kupiła ostatnią sztukę)...
@mdrogeria masz racje
Wyżej pisalem o sytuacji kiedy sprzedawca nie reaguje na zgloszenia klienta tak jak to napisał @Client:39273868
Ja np prócz monitoringu pisze na paragonie ilość sztuk która powinna byc w przesyłce. Wówczas klient wie że ilości są sprawdzane i naprawde reklamacji ilościowych mam bardzo mało mimo ze niektóre paragony to kilkadziesiąt pozycji.
_Likos_ paragon ? nie ! . Do ułożonych na stole produktów robię paragon , sprawdzam go nastepnie z zamówieniem , a i tak / marginalne / się trafi ,że drobny produkt pozostanie poza oklejoną paczką . Gorzej jak zsunie się ze stołu i odnajdzie się po nadaniu .Oko kamery nie klamie .