- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć,
własnoręcznie pakowana paczka, towar na paragonie, który jest wypisywany do towaru, który aplikuje do paczki (aby uniknąć pomyłek), a Klientka bezczelnie twierdzi, że czegoś nie ma w paczce. Czy Klient ma zawsze racje ? Nie pojmuje zwrotów smart, ale akceptuje cebulowe zakupy aby robić zwroty... ale coraz częściej mam przypadki typu: nie było w paczce. Odnoszę wrażenie, że mentalność nieuczciwych zakupów ze znanego chińskiego portalu zaczyna zaglądać i tutaj. Czy jedyne wyjście to robienie zdjęć przed wysyłką ? Jakieś rady ? Oczywiście muszę wysłać Klientowi jakoby brakujący towar ? (nie wiem jak bo kupiła ostatnią sztukę)...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TipTopCrafts Nie, nie musisz. Możesz napisać to co tutaj, liczone, paragon, unikniecie pomyłki. Jak jesteś pewien to walcz. Nie unikniesz negatywa, być może i dyskusji. Tak jest coraz więcej takich kupujących. Tak sa nawet tutaj na forum osoby które takie zachowania popierają. Niestety Allegro pomaga w takich sytuacjach kupujacemu, nawet jeśli nie bezposrednio to poprzez możliwość wystawienia negatywa, czy niezakończenia dyskusji.
BRÓSLI

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Poinformuj kupującego ze zgłaszasz sprawę na policje, może zdarzy się cud i klient przez przypadek znajdzie pod wersalka to co miało być w paczce.😊
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
OMG wyłudzenie ? Słowo przeciw słowu... zakładam, że jestem na przegranej pozycji...
Nawet nie chodzi o ten towar, ale już mnie trafia. Zwroty generują dodatkowe koszty (zwrot z paragonu, koszt księgowej, czas na ponowne wystawianie etc..) ale widzę, że dzięki polityce wynoszenia Klienta na piedestał uczciwości, a właściwie pieniedzy z Jego portfela, na piedestał wszelkiego dobra, zaczynają się rodzić pomału nieuczciwe (staram się dobrać słowa małej wagi) praktyki... Ehhh....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TipTopCrafts mi się już trafiała paczka niekompletna. Tylko DPD już po jakimś czacie wiedziało że u nas po ich kilku wybrykach paczka była kompletnie dokumentowana w postaci zdjęć przed jej odbiorem. zawsze dokładnie i dobrze była zapakowana a klient odbierający był już tak pouczony jak odebrać co zrobić że wiedzieli iż jakiekolwiek uszkodzenie przesyłki im nie przejdzie. I jak były kłopoty to tylko z winy leniwego cwaniaka odbiorcy, który uważał, że nic nie musi. Zawsze gdy nie musiał gdy było coś nie tak, to potem musiał płacić z własnej kieszeni 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TipTopCrafts Jaką masz pewność, że klient kłamie a część towaru nie wsiąkła w drodze do niego? To że część paczek ginie podczas dostawy inna przychodzi w częściach lub zmasakrowana nie jest niczym nadzwyczajnym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Prawda, ale paczka musiałaby być zdemolowana okrutnie 🙂 Zadałem pytanie o stan paczki, sam jestem ciekaw odpowiedzi...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak kolega radzi, albo pisz o monitoringu albo serio ustaw kamere i nagrywaj pakowanie 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Szanowna Pani/Panie... dziekujemy za zgloszenie reklamacji. Niestety nie jestesmy w stanie od razu jej zweryfikowac, dlatego tez prosimy o cierpliwosc do jutra - sprawdzimy dokladnie na monitoringu jak przebiegal proces pakowania. Z powazaniem blebleble
😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć @TipTopCrafts,
oczywiście, że nie musisz wysyłać Klientowi jakoby brakującego towaru. Możesz spokojnie czekać, aż Klient zamknie dyskusję i złoży wniosek o rekompensatę z POK, a na Twoje konto zostaną nałożone ograniczenia sprzedaży z całkowitym zawieszeniem konta włącznie. Nie przejmuj się, nie zawieszają wszystkim. Ale gdyby jednak Tobie zawiesili, to zawsze możesz tutaj wrócić i opisać swój problem. Inni Sprzedawcy chętnie Ci pomogą. Od tego tu jesteśmy. 😎
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TipTopCrafts Tak jak Ci tu wszyscy radzą, oddawać nie musisz, nie ma obowiązku uznania reklamacji, ale z drugiej strony na Allegro są Dyskusje i jest sprawny Program Ochrony Kupujących, a to już oznacza poważne kłopoty dla sprzedającego. Moim zdaniem nie warto kupującemu rzucać kłód pod nogi, to się na dłuższą metę nie opłaca.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja rozumiem, że mogę, nic nie muszę... za chwilę się dowiem, że nie muszę sprzedawać, to też prawda... czy ja rzucam kłody ? jakoś odbieram to trochę odwrotnie...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TipTopCrafts Myślę, ze masz złe podejście do całej sprawy gdyż roszczeniowo oskarżycielskie bez dowodów. Raczej jesteś teraz na przegranej stronie. Takie rzeczy się wyjaśnia aby znaleźć winnego a nie szuka winnego aby załatwić sprawę. Przy pierwszym kontakcie klienta z przesyłką bym go zapytał czy paczka była uszkodzona, ze ma Ci przesłać jej zdjęcia a sam złożyć reklamacje do firmy kurierskiej i przekazać Ci prawa do tej reklamacji a Ty próbować wyjaśnić sprawę z firmą kurierską. Jeśli oni się wyczyszczą z podejrzeń i zarzutów to zostaje słowo przeciwko słowu , dowody i świadkowie i możecie się umawiać na spotkania w sądzie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TipTopCrafts nie przejmuj się
@xyz96 @Client:79179573
właśnie opisują jak będziesz na allegro wyrolowany dwa razy
najpierw przez Kupującego bo przywłaszczy sobie towar a potem przez allegro, które mu za to zapłaci a tobie forsę zabierze
bo przecież Kupujący a szczególnie konsument nie musi być tu uczciwy
a jego złodziejstwo jest chronione (taki żart)
bo przecież Sprzedawca odpowiada za towar i jego wysyłkę
@mdrogeria jeżeli jest tak jak piszesz to działania Kupujących ocierają się Kodeks Karny
ja na całe szczęście przy tego typu reklamacjach nie miałem do czynienia z oszustami - 100% reklamacji braków towarów uznawaliśmy bo to była nasza wina a w tych względach kupujący są uczciwi
(mamy tak zrobiony system weryfikacji, że od razu widać co jest nie tak)
jedynie co nagminnie gubią Kupujący to paragony i faktury - znikają z przesyłek
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
RED jeśli jest to moja wina / sporadycznie bywa / grzecznie przepraszam i dosyłam , ale jeśli zapis monitoringu mówi inaczej , a nie ma możliwości żeby coś umknęło / kamerka jest tuż nad stołem do pakowania , widać wszytkie produkty i cały proces zaklejania paczki oraz eytkietę , prawie wszystkie przesyłki w strechu / . Były chyba ze 3 przypadki ,że do klienta filmik nie docierał , wówczas proponuje dosyłkę , ALE informuje ,że zapis monitoringu posłuży jako dowód w zgłoszeniu o próbę wyłudzenia .Produkt się oczywiści odnajduje ,,, bo mąż ,,,, córka odbierała i JEST EUREKA !!!Kiedyś miałem zgłoszenie ,że produkty miały poprzecinane opakowania ??? , ale klientka nie potrafiła nawet opisać paczki . Ostatecznie okazało się , że odbierała córka i to ona poprzecinała blistry z pomadkami . ŻYCIE ...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
TipTopCrafts jeśli nie masz niedużo przesyłek rób fotki , przy większej ilości kamerka . Po przesłaniu zapisu z monitoringu zwykle klient nabiera wody w usta .😁

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
TipTopCrafts cóż najrożsądniej jest dosłać przedmioty lub zwrócić wpłatę za braki jesli klient sie zgodzi. Nie udowodnisz że nie było braków a w takim przypadku racja będzie klientowi przyznana. Jesli masz mało takich sytuacji musisz to wkalkulować w koszty. Jesli masz ich dużo to musisz pomysleć o monitoringu lub przynajmniej robieniu zdjęć paczki przed wysyłką.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jestem klientem i i chciałam poinformować, że w przypadku zamawiania większej ilości sztuk często się mi zdarza, że paczka jest niekompletna o 1 sztukę. Konkrety:
zamówienie 30. 05.2020 - brak nożyka do warzyw. Sprzedawca obiecał, że dośle i nie dosłał.
zamówienie 5.08.2020 - brak kosmetyczki. Mój mail został zignorowany
zamówienie 27.03.2021 - brak zapachu do odkurzacza. Nie zareagowałam, bo wiem, że to nic nie da
Niestety nie mamy możliwości udowodnienia swojej racji jak również szkoda na to czasu i energii, bo kwoty są niewielkie. Sprzedawcy twierdzą, że wszystko w paczce było. Ale problem jest.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:39273868 cóz pomyłki sie zdarzają ale należy je zgłaszać
Jelsl sprzedawca nie dosyla lub nie odpowiada na kontakt to :
1 Masz prawo zalożyc dyskusje i prosić o pomoc allegro
2 Zrobiłbym odpowiednią notatke w komentarzu do transakcji odpowiednio obnizając ocene za obsluge
To powinno zmotywaowoac sprzedawców 🙂
Super by było dokumentowac otwieranie paczek(zdjęcia). Wówczas jest dużo łatwiej w razie wszelkich sporów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
_Likos_ każdy szanujacy się sprzedawca monitoruje przebieg pakowania lub chociaż robi fotkę .Tak zdarzają się pomyłki ....jesteśmy tylko ludźmi , ale po przesłaniu klientowi zapisu przeważnie brakujący produkt się dziwnym trafem odnajduje 😁 ,albo zapada cisza .
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »