Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
własnoręcznie pakowana paczka, towar na paragonie, który jest wypisywany do towaru, który aplikuje do paczki (aby uniknąć pomyłek), a Klientka bezczelnie twierdzi, że czegoś nie ma w paczce. Czy Klient ma zawsze racje ? Nie pojmuje zwrotów smart, ale akceptuje cebulowe zakupy aby robić zwroty... ale coraz częściej mam przypadki typu: nie było w paczce. Odnoszę wrażenie, że mentalność nieuczciwych zakupów ze znanego chińskiego portalu zaczyna zaglądać i tutaj. Czy jedyne wyjście to robienie zdjęć przed wysyłką ? Jakieś rady ? Oczywiście muszę wysłać Klientowi jakoby brakujący towar ? (nie wiem jak bo kupiła ostatnią sztukę)...
@TipTopCrafts Nie, nie musisz. Możesz napisać to co tutaj, liczone, paragon, unikniecie pomyłki. Jak jesteś pewien to walcz. Nie unikniesz negatywa, być może i dyskusji. Tak jest coraz więcej takich kupujących. Tak sa nawet tutaj na forum osoby które takie zachowania popierają. Niestety Allegro pomaga w takich sytuacjach kupujacemu, nawet jeśli nie bezposrednio to poprzez możliwość wystawienia negatywa, czy niezakończenia dyskusji.
Poinformuj kupującego ze zgłaszasz sprawę na policje, może zdarzy się cud i klient przez przypadek znajdzie pod wersalka to co miało być w paczce.😊
OMG wyłudzenie ? Słowo przeciw słowu... zakładam, że jestem na przegranej pozycji...
Nawet nie chodzi o ten towar, ale już mnie trafia. Zwroty generują dodatkowe koszty (zwrot z paragonu, koszt księgowej, czas na ponowne wystawianie etc..) ale widzę, że dzięki polityce wynoszenia Klienta na piedestał uczciwości, a właściwie pieniedzy z Jego portfela, na piedestał wszelkiego dobra, zaczynają się rodzić pomału nieuczciwe (staram się dobrać słowa małej wagi) praktyki... Ehhh....
@TipTopCrafts mi się już trafiała paczka niekompletna. Tylko DPD już po jakimś czacie wiedziało że u nas po ich kilku wybrykach paczka była kompletnie dokumentowana w postaci zdjęć przed jej odbiorem. zawsze dokładnie i dobrze była zapakowana a klient odbierający był już tak pouczony jak odebrać co zrobić że wiedzieli iż jakiekolwiek uszkodzenie przesyłki im nie przejdzie. I jak były kłopoty to tylko z winy leniwego cwaniaka odbiorcy, który uważał, że nic nie musi. Zawsze gdy nie musiał gdy było coś nie tak, to potem musiał płacić z własnej kieszeni 😉
@TipTopCrafts Jaką masz pewność, że klient kłamie a część towaru nie wsiąkła w drodze do niego? To że część paczek ginie podczas dostawy inna przychodzi w częściach lub zmasakrowana nie jest niczym nadzwyczajnym.
Prawda, ale paczka musiałaby być zdemolowana okrutnie 🙂 Zadałem pytanie o stan paczki, sam jestem ciekaw odpowiedzi...
Jak kolega radzi, albo pisz o monitoringu albo serio ustaw kamere i nagrywaj pakowanie 🙂
Szanowna Pani/Panie... dziekujemy za zgloszenie reklamacji. Niestety nie jestesmy w stanie od razu jej zweryfikowac, dlatego tez prosimy o cierpliwosc do jutra - sprawdzimy dokladnie na monitoringu jak przebiegal proces pakowania. Z powazaniem blebleble
😉
Cześć @TipTopCrafts,
oczywiście, że nie musisz wysyłać Klientowi jakoby brakującego towaru. Możesz spokojnie czekać, aż Klient zamknie dyskusję i złoży wniosek o rekompensatę z POK, a na Twoje konto zostaną nałożone ograniczenia sprzedaży z całkowitym zawieszeniem konta włącznie. Nie przejmuj się, nie zawieszają wszystkim. Ale gdyby jednak Tobie zawiesili, to zawsze możesz tutaj wrócić i opisać swój problem. Inni Sprzedawcy chętnie Ci pomogą. Od tego tu jesteśmy. 😎
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@TipTopCrafts Tak jak Ci tu wszyscy radzą, oddawać nie musisz, nie ma obowiązku uznania reklamacji, ale z drugiej strony na Allegro są Dyskusje i jest sprawny Program Ochrony Kupujących, a to już oznacza poważne kłopoty dla sprzedającego. Moim zdaniem nie warto kupującemu rzucać kłód pod nogi, to się na dłuższą metę nie opłaca.
Ja rozumiem, że mogę, nic nie muszę... za chwilę się dowiem, że nie muszę sprzedawać, to też prawda... czy ja rzucam kłody ? jakoś odbieram to trochę odwrotnie...
@TipTopCrafts Myślę, ze masz złe podejście do całej sprawy gdyż roszczeniowo oskarżycielskie bez dowodów. Raczej jesteś teraz na przegranej stronie. Takie rzeczy się wyjaśnia aby znaleźć winnego a nie szuka winnego aby załatwić sprawę. Przy pierwszym kontakcie klienta z przesyłką bym go zapytał czy paczka była uszkodzona, ze ma Ci przesłać jej zdjęcia a sam złożyć reklamacje do firmy kurierskiej i przekazać Ci prawa do tej reklamacji a Ty próbować wyjaśnić sprawę z firmą kurierską. Jeśli oni się wyczyszczą z podejrzeń i zarzutów to zostaje słowo przeciwko słowu , dowody i świadkowie i możecie się umawiać na spotkania w sądzie.
@TipTopCrafts nie przejmuj się
@xyz96 @Client:79179573
właśnie opisują jak będziesz na allegro wyrolowany dwa razy
najpierw przez Kupującego bo przywłaszczy sobie towar a potem przez allegro, które mu za to zapłaci a tobie forsę zabierze
bo przecież Kupujący a szczególnie konsument nie musi być tu uczciwy
a jego złodziejstwo jest chronione (taki żart)
bo przecież Sprzedawca odpowiada za towar i jego wysyłkę
@mdrogeria jeżeli jest tak jak piszesz to działania Kupujących ocierają się Kodeks Karny
ja na całe szczęście przy tego typu reklamacjach nie miałem do czynienia z oszustami - 100% reklamacji braków towarów uznawaliśmy bo to była nasza wina a w tych względach kupujący są uczciwi
(mamy tak zrobiony system weryfikacji, że od razu widać co jest nie tak)
jedynie co nagminnie gubią Kupujący to paragony i faktury - znikają z przesyłek
RED jeśli jest to moja wina / sporadycznie bywa / grzecznie przepraszam i dosyłam , ale jeśli zapis monitoringu mówi inaczej , a nie ma możliwości żeby coś umknęło / kamerka jest tuż nad stołem do pakowania , widać wszytkie produkty i cały proces zaklejania paczki oraz eytkietę , prawie wszystkie przesyłki w strechu / . Były chyba ze 3 przypadki ,że do klienta filmik nie docierał , wówczas proponuje dosyłkę , ALE informuje ,że zapis monitoringu posłuży jako dowód w zgłoszeniu o próbę wyłudzenia .Produkt się oczywiści odnajduje ,,, bo mąż ,,,, córka odbierała i JEST EUREKA !!!Kiedyś miałem zgłoszenie ,że produkty miały poprzecinane opakowania ??? , ale klientka nie potrafiła nawet opisać paczki . Ostatecznie okazało się , że odbierała córka i to ona poprzecinała blistry z pomadkami . ŻYCIE ...
TipTopCrafts jeśli nie masz niedużo przesyłek rób fotki , przy większej ilości kamerka . Po przesłaniu zapisu z monitoringu zwykle klient nabiera wody w usta .😁
TipTopCrafts cóż najrożsądniej jest dosłać przedmioty lub zwrócić wpłatę za braki jesli klient sie zgodzi. Nie udowodnisz że nie było braków a w takim przypadku racja będzie klientowi przyznana. Jesli masz mało takich sytuacji musisz to wkalkulować w koszty. Jesli masz ich dużo to musisz pomysleć o monitoringu lub przynajmniej robieniu zdjęć paczki przed wysyłką.
Jestem klientem i i chciałam poinformować, że w przypadku zamawiania większej ilości sztuk często się mi zdarza, że paczka jest niekompletna o 1 sztukę. Konkrety:
zamówienie 30. 05.2020 - brak nożyka do warzyw. Sprzedawca obiecał, że dośle i nie dosłał.
zamówienie 5.08.2020 - brak kosmetyczki. Mój mail został zignorowany
zamówienie 27.03.2021 - brak zapachu do odkurzacza. Nie zareagowałam, bo wiem, że to nic nie da
Niestety nie mamy możliwości udowodnienia swojej racji jak również szkoda na to czasu i energii, bo kwoty są niewielkie. Sprzedawcy twierdzą, że wszystko w paczce było. Ale problem jest.
@Client:39273868 cóz pomyłki sie zdarzają ale należy je zgłaszać
Jelsl sprzedawca nie dosyla lub nie odpowiada na kontakt to :
1 Masz prawo zalożyc dyskusje i prosić o pomoc allegro
2 Zrobiłbym odpowiednią notatke w komentarzu do transakcji odpowiednio obnizając ocene za obsluge
To powinno zmotywaowoac sprzedawców 🙂
Super by było dokumentowac otwieranie paczek(zdjęcia). Wówczas jest dużo łatwiej w razie wszelkich sporów.
_Likos_ każdy szanujacy się sprzedawca monitoruje przebieg pakowania lub chociaż robi fotkę .Tak zdarzają się pomyłki ....jesteśmy tylko ludźmi , ale po przesłaniu klientowi zapisu przeważnie brakujący produkt się dziwnym trafem odnajduje 😁 ,albo zapada cisza .