anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kolejne naruszenia prawa przez pracowników allegro protect

ALL-DA
#13 Ambasador#

Po raz kolejny pracownik allegro protect bezpodstawnie obciąża wypłaconą rekompensatą.

Wniosek POK - sprzedający - 527305-1676744083 [ ref:_00D24aE05._5003VX7ieR:ref ]

Dokonuje tego pomimo iż z mojej strony transakcja była w pełni prawidłowo zrealizowana .
Kupujący składał reklamacje którą odrzucono, zmieniał ją na odstąpienie ale towaru ostatecznie nie zwrócił.

 

Pracownik allegro zatwierdził jednak wniosek i obciąża jego kosztami,
dzieje się to bez wymaganej prawem i regulaminem weryfikacji.


Nawet nie wyjaśnia powodu złożenia wniosku. (na wniosek odpowiedziałem w ciągu JEDNEJ MINUTY od jego złożenia) Odpowiedzi do dziś nie otrzymałem.

wniosek AP odp 1minuta po zlozeniu brak odpowiedzi od allegro.png

Dodam że w dyskusji były udzielone odpowiedzi terminowo, sama dyskusja jest zakończona jako rozstrzygnięta.


Po zakończeniu dyskusji pracownik allegro otworzył zgłoszenie  nr "31366177" [ref:_00D24aE05._5003VX5is5:ref ] na które udzieliłem odpowiedzi i powtórzyłem iż towaru nie otrzymałem do momentu otrzymania towaru zwrot jest wstrzymany, odesłałem do dyskusji.  Poprosiłem o informację co więcej mogę jeszcze zrobić w powyższej sprawie odpowiedzi nie otrzymałem (załącznik)

odp zgłoszenie .png


Widać że zarówno w dyskusji jako i zgłoszeniu sprawa była z mojej strony wyjaśniona.


Do momentu otrzymania towaru nie ma podstaw do dokonania zwrotu środków a więc według mnie pozytywnego rozpatrzenia wniosku a już kategorycznie nie ma prawa obarczania mnie jego kosztami.

 

Oczekuje od pracowników anulowania kosztów wypłaconej rekompensaty
..i udzielenia wyjaśnień dlaczego wasz pracownik nie udzielił odpowiedzi zamiast tego rozpatrzył wniosek obarczając mnie jego kosztami.

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
40 ODPOWIEDZI 40

LEW433
#21 Demiurg#

Mi kiedyś odpisali że pracownicy Allegro Protect nie widzą przebiegu dyskusji, czy prawda>nie wiem. Ale kupujący wystarczy że Ci prześle dowód nadania i nie musi czekać aż przesyłka będzie u Ciebie.

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@LEW433  napisał(a):

Mi kiedyś odpisali że pracownicy Allegro Protect nie widzą przebiegu dyskusji, czy prawda>nie wiem. Ale kupujący wystarczy że Ci prześle dowód nadania i nie musi czekać aż przesyłka będzie u Ciebie.


@LEW433 To nieprawda
Sprzedawca ma prawo wstrzymać się ze zwrotem do momentu otrzymania towaru i jego weryfikacji.

Tu towaru nie otrzymałem do dziś.
Pracownik AP o tym wiedział (info w dyskusji i zgłoszeniu) ,

Nie udzielił odpowiedzi we wniosku bym mógł się ustosunkować tylko uznał z automatu roszczenia kupującego.
(widać do w zrzutach ekranu z wypowiedziami pracowników allegro)

Takie działania to łamanie prawa przez pracowników allegro.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ALL-DA Konsultuję Twoją sprawę z zespołem Allegro Protect, więc na razie poproszę Cię o cierpliwość. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@_HolaOla_  napisał(a):

@ALL-DA Konsultuję Twoją sprawę z zespołem Allegro Protect, więc na razie poproszę Cię o cierpliwość. 


@_HolaOla_można się dowiedzieć jakie są wyniki konsultacji.

 

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ALL-DA Tak, konsultowałam Twoją sprawę z zespołem Allegro Protect i na ten moment decyzja o wypłacie rekompensaty nie ulegała zmianie. Z treści tego wątku wnioskuję, że się z nią nie zgadasz, więc polecam kontynuację korespondencji numer 31521905. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@_HolaOla_  napisał(a):

@ALL-DA Tak, konsultowałam Twoją sprawę z zespołem Allegro Protect i na ten moment decyzja o wypłacie rekompensaty nie ulegała zmianie. Z treści tego wątku wnioskuję, że się z nią nie zgadasz, więc polecam kontynuację korespondencji numer 31521905. 


@_HolaOla_  podajcie podstawy prawne  i uzasadnienie rozpatrzenia wniosku oraz obarczenia mnie kosztami.

Przedstawiłem załączniki z dyskusji, wniosku i zgłoszenia

Widać że postępowałem zgodnie z przepisami a portal pomimo tego iż miał pełną wiedzę o tym uznał roszczenia kupującego i obarczył mnie kosztami.

Proszę być transparentnym i ustosunkować się publicznie.

 

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

Co do rzekomego braku podglądu dyskusji przez pracowników AP to OKŁAMALI CIĘ ..lub okłamują publicznie wszystkich.
Nawet moderatorzy informowali wielokrotnie że m.in właśnie na bazie dyskusji pracownicy AP rozpatrują wnioski allegro protect.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Przedsiębiorca ma 14 dni na oddanie pieniędzy, a konsument 14 dni na odesłanie towaru. Przedsiębiorca może wstrzymać się z dokonaniem wypłaty do momentu otrzymania rzeczy z powrotem
bądź do otrzymania dowodu wysyłki.

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@LEW433  napisał(a):

Przedsiębiorca ma 14 dni na oddanie pieniędzy, a konsument 14 dni na odesłanie towaru. Przedsiębiorca może wstrzymać się z dokonaniem wypłaty do momentu otrzymania rzeczy z powrotem
bądź do otrzymania dowodu wysyłki.


@LEW433 już nawet pracownicy allegro tej bzdury nie stają się wciskać.

Sprzedawca ma prawo do oceny stanu zwracanego towaru a jak byś chciał to zrobić mają tylko nr jakieś przesyłki?

https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/00309

 

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie ma znaczenia co myślimy!

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@LEW433  napisał(a):

Nie ma znaczenia co myślimy!


Dokładnie kwestie sporne rozstrzyga sąd a nie Ty , ja czy allegro.

Link do przepisów mówiący o prawie do obniżenia wartości i tego kto rozstrzyga kwestie sporne otrzymałeś w linku.
https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/00309

Tam też są linki do ustaw.

 

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@LEW433 to Cię okłamali. Masz przecież wyraźnie w wiadomości o przyjęciu wniosku formułkę:


- Jeśli nadałeś już przesyłkę (wprowadzając jej numer do systemu) lub zwróciłeś pieniądze przez Allegro Finanse - będzie to dla nas widoczne. W innym przypadku załącz w dyskusji potwierdzenie nadania lub przelewu.

Jeżeli nie możesz wypowiedzieć się w dyskusji – odpowiedz na tego maila i prześlij nam swoje wyjaśnienia.



Mają dostęp do dyskusji i wszelkich załączników w niej. My jednak dla świętego spokoju zbieramy wszystkie wyjaśnienia z całej dyskusji do kupy w mailu, redagujemy go i wysyłamy go ze wszelkimi załącznikami jakie były dołączone w dyskusji. Zdarza się, że nawet dorzucamy jeszcze kilka innych, które uznawaliśmy za niepotrzebne w dyskusji (np. korespondencja mailowa z Kupującym), bo te boty co tam odpisują mają duuuży problem z czytaniem ze zrozumieniem. W dyskusji im więcej tekstu się napisze, tym większe prawdopodobieństwo, że anonimowy bot oleje go i nie przeczyta. A nawet jak przeczyta, to nic z tego nie zrozumie. 🙂

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@ALL-DA a miałeś zmianę reklamacji na odstąpienie w dyskusji ??? 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@kostas11  napisał(a):

@ALL-DA a miałeś zmianę reklamacji na odstąpienie w dyskusji ??? 


@kostas11 tak.


Stara transakcja jest jeszcze z grudnia.

Na początku stycznia otwarto dyskusję z reklamacją która został odrzucona.

Dyskusja zakończona jako rozstrzygnięta.


Wydawało się że sprawa jest zamknięta (przynajmniej do momento zwrotu towaru)
aż tu nagle 18tego lutego poszedł wniosek z AP.

 

oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

Gwoli ścisłości. Dyskusja polegała na tym, że kupujący zgłosił sprzedawcy, że otrzymał inny towar, niż zamawiał. W związku z tym odstąpił od umowy, podając jako powód odstąpienia "towar inny niż zamówiony" i odesłał towar. Sprzedający uznał, że ten komunikat jest niejasny (rzekomo nie ma pewności, czy to reklamacja, czy odstąpienie - chociaż tytuł formularza brzmi "odstąpienie od umowy"). Jednocześnie odrzucił ewentualną reklamację ("wysłany towar był zgodny z zamówieniem"), informując klienta, że "przedmiot otrzymany w ramach reklamacji można odebrać w siedzibie firmy". Gdy kupujący stwierdził, że odstąpił od umowy, sprzedawca poprosił o... odesłanie towaru. Dyskusja została porzucona przez kupującego (czemu chyba trudno się dziwić) i wygasła - nie jest prawdą, że została uznana za zakończoną przez kupującego.

Reasumując: kupujący twierdzi, że otrzymał niewłaściwy towar, więc go odesłał. Sprzedający natomiast twierdzi, że kupujący odesłał mu inny towar, niż ten sprzedany przez niego. Można powiedzieć, że strony zgadzają się co do faktów, tylko inaczej je interpretują. Do momentu wniosku sprzedający był w posiadaniu zarówno odesłanego towaru, jak i pieniędzy za niego.

Tyle, jeżeli chodzi o fakty ( @ALL-DA jeżeli w powyższym jest jakaś nieścisłość, chętnie sprostuję) - poczekajmy, co dalej.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@msniezek To nie nieścisłość ale wręcz kłamstwo i manipulacje z Pana strony.

Wie Pan jak wygląda dyskusja treść zgłoszenia i moje odpowiedzi (umieściłem zrzuty ekranu waszych odpowiedzi wiec niech każdy oceni).

Towar został wysłany zgodnie z zamówieniem, kupujący zgłosił niezgodność reklamacja została odrzucona.
Później zgłosił zwrot i odesłał w ramach zwrotu inny towar niż wysłany do niego.
O fakcie poinformowałem w dyskusji jednocześnie informując że dostarczony przedmiot może odebrać i jeśli dostarczy towar faktycznie sprzedany odstąpienie będzie rozliczone.
Do dziś nie dostarczył towaru.

 Na dowód moja wypowiedź z dyskusji

odrzucenie decyzji reklamacyjnej.png

W zgłoszeniu również powtarzałem te informacje

odp zgłoszenie .png

 

jak widać jednak wasi pracownicy je ignoruj.

..a na koniec pracownicy allegro protect  bez ustosunkowania się do moich wyjaśnień które złożyłem niezwłocznie,  obarczyli mnie kosztami rekompensaty.

 

wniosek AP odp 1minuta po zlozeniu brak odpowiedzi od allegro.png

 

Zatem to kupujący jest nadal w posiadaniu sprzedanego towaru, a odesłany może odebrać w każdej chwili o czym został poinformowany.

oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@ALL-DA co dokładnie jest kłamstwem czy manipulacją z mojej strony? Kupujący odesłał towar, który - jak twierdzi - od Pana otrzymał. Pan twierdzi, że to jakiś inny towar, którego Pan nie wysyłał. Zatem fakty są takie, że kupujący odesłał Panu (jakiś) towar, a Pan nie zwrócił mu pieniędzy. Rozumiem, że może Pan nie zgadzać się z roszczeniami kupującego, ale chyba każdy czytający widzi, że sprawa nie jest jednoznaczna.

To nie Allegro wypełnia wnioski o rekompensatę, to kupujący to robią. Najwyraźniej kupującemu jednak nie podoba się Pana rozstrzygnięcie.

 

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@msniezek  napisał(a):

@ALL-DA co dokładnie jest kłamstwem czy manipulacją z mojej strony? Kupujący odesłał towar, który - jak twierdzi - od Pana otrzymał. Pan twierdzi, że to jakiś inny towar, którego Pan nie wysyłał. Zatem fakty są takie, że kupujący odesłał Panu (jakiś) towar, a Pan nie zwrócił mu pieniędzy. Rozumiem, że może Pan nie zgadzać się z roszczeniami kupującego, ale chyba każdy czytający widzi, że sprawa nie jest jednoznaczna.

To nie Allegro wypełnia wnioski o rekompensatę, to kupujący to robią. Najwyraźniej kupującemu jednak nie podoba się Pana rozstrzygnięcie.

 


Panie Śnieżek @msniezek kłamstwem i manipulacją jest twierdzenie

Do momentu wniosku sprzedający był w posiadaniu zarówno odesłanego towaru, jak i pieniędzy za niego.

Na jakiej podstawie tak twierdzicie. TO MANIPULACJA I KŁAMSTWO.
Kupujący i allegro otrzymało wszystkie informacje w dyskusji i zgłoszeniu. Pomimo tego wasz pracownik uznał roszczenia kupującego.

Ciekawe czy jak ktoś kupi od allegro telewizor zgłosi niezgodność którą odrzucicie i odeśle radio zamiast telewizora to pracownik allegro protect uzna jego roszenia wypłaci rekompensatę i obarczy OSA (oficjalny sklep allegro) kosztami tej rekompensaty?

 

Twierdzi Pan próbując usprawiedliwiać allegro

To nie Allegro wypełnia wnioski o rekompensatę, to kupujący to robią. Najwyraźniej kupującemu jednak nie podoba się Pana rozstrzygnięcie.

oczywiście ale jeśli się nie mylę to pracownicy allegro rozpatrują wnioski nie kupujący zatem róbcie to zgodnie z regulaminem i prawem.
Obecnie rozpatrujecie je z łamaniem waszego regulaminu i prawa.

oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

Ciekawe czy jak ktoś kupi od allegro telewizor zgłosi niezgodność którą odrzucicie i odeśle radio zamiast telewizora to pracownik allegro protect uzna jego roszenia wypłaci rekompensatę i obarczy OSA (oficjalny sklep allegro) kosztami tej rekompensaty?

Chodziło o niewłaściwy model i wymiary spodni. Naprawdę trudno przy dobrej woli porównać to do radia i telewizora.

 

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów