Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przesyłka "Allegro Miniprzesyłka", nadana w dniu zakupu:
- zakup 2025-09-11
- wysyłka 2025-09-11
- dostawa: 2025-09-18
transakcja nr: c5884061-8eae-11f0-9447-998c918710a1
no i negatyw za nieterminową dostawę (i taki konkretnie powód wskazany przy komentarzu!). Proszę o usunięcie błędnej oceny - dotyczy ona czasu dostawy przez Allegro, a nie czasu nadania (zmieściliśmy się w czasie deklarowanym w ofercie - co więcej przesyłka wyszła w dniu zakupu). Opóźnienie jest winą przewoźnika. Kupujący powołuje się na przewidywany "termin dostawy" wyliczany i podawany przez Allegro, nie przez Sprzedawcę.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
i będą następne , aż pękniesz i zrobisz to co ja
Miniprzesyłkę wprowadziliśmy na życzenie Kupujących - mamy sporo drobiazgów w cenach do 10-15zł. Przy takich produktach Klienci mieli pretensje o to, że koszt przesyłki przewyższa koszt towaru. Wprowadziliśmy zatem Mini jak tylko weszła na rynek i wysyłamy nią setki paczek miesięcznie - dochodzą 3-12 dni roboczych. Tak mają, to przesyłka za 4 zł.
Nie ma z tym problemu - problem jest w innym miejscu: Allegro podaje przewidywany czas dostawy według swoich obliczeń, które mają się nijak do rzeczywistości. Kupujący odbierają go jako gwarantowany i na tej podstawie oceniają.
Druga sprawa - zgodnie z sugestiami Allegro Kupujący nie powinni oceniać opóźnień w dostawie, o ile nie wynikają one z opóźnienia w nadaniu (ze strony Sprzedawcy)
@mm-computers widzę, że zgłosiłeś już tę sprawę e-mailowo, poczekaj proszę na odpowiedź Doradcy z zespołu komentarzy w sprawie nr 54210707.
Zgłaszam również tutaj, bo znowu odbijecie temat, że nie ingerujecie w oceny.
Ta ocena jest niezgodna ze stanem faktycznym. Opiera się na ocenie przewoźnika (Allegro) i na czasie podawanym w ofertach przez Allegro (przewidywany czas dostawy, który Kupujący odbierają jako gwarantowany). Weźcie Państwo odpowiedzialność za to, co podajecie Kupującym.