Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy naprawdę muszę zejść do 0% wysyłek tego samego dnia żebym przestał dostawać negatywy za bzdury które pokazujecie kupującym bez mojego wpływu?
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Gdzie w ofercie jest opcja ustawiania oznaczonego czasu dostawy?
Jeśli nie mogę sobie tego ustawić dlaczego dostaję za to negatywy?
Nawet was nie pytam czy mi go usuniecie bo to już trzeci i żadnego usunąć nie chcecie, bo wasze algorytmy wiedzą lepiej ode mnie kiedy mam wysyłać i doręczać paczki.
@mix-mce pytasz dlaczego , a dlatego ,że realizujesz zamówienia , które wpłynęły po godzinie granicznej . U mnie 12:00 KONIEC !!! , zlecenie ,które wpłynęło 12:01 czeka do dnia następnego . O godz. 12:00 zmienia mi się informacja w ofertach z ,, dostawa jutro ,, na dostawa pojutrze,, .Jest sopko .
@mdrogeria dlatego że nie mam tysiąca zamówień dziennie tylko jakieś 20. Aktualnie przez to że porzuciłem wysyłki tego samego dnia i dostałem parę negatywów ekstra już mam spadek sprzedaży gdzieś o 30% m/m.
30% w przypadku gdy samych opłat stałych mam prawie 4k miesięcznie to kupa straconych pieniędzy.
poza tym zrozum, mam towary które mogę wysłać tego samego dnia nawet o 15:00 i mam towary których nie mogę wysłać tego samego dnia. Allegro ustawia status na WSZYSTKIE oferty bez względu jak sobie je oznaczę i jak je wysyłam.
Jak by w mojej okolicy była jakaś sensowna robota i nie trzeba by było jeździć 50km żeby zarobić coś powyżej minimalnej to bym rzucił handel na allegro w pi..du.
@mix-mce możesz wysłać , czy nie możesz , zrozum GODZINA GRANICZNA TO ŚWIĘTOŚĆ , , TAK TO AKTUALNIE DZIAŁA i nie da się ot tak przestawić jak zegarek Jeden z moderatorów powiedział , że algoryt bierze pod uwagę realny czas wysyłlki nawet 3 miesiące wstecz . Wiele osób ma tera problemy po programie ,, progress ,, , gonitwa żeby odzyskać parę groszy przyczyniła się do błędnych informacji umieszczanych w ofertach przez algortytm . Ja się nie pochytrzyłem na progress , nie zmieniłem na ten czas cyklu wysyłkowego , nie skorzystałem , ale mam teraz spokój ,.
@mdrogeria ale ja niczego nie zmieniałem! to allegro wprowadziło durną "szybką dostawę" i mnie udu..iło przez to bo akurat wpasowałem się w margines który ustawili. kto to wie ile trzeba mieć % wysyłki tego samego dnia ale u mnie przy 20% jeszcze się pokazuje.
Widzisz tutaj problem?
20 na 100 zamówień wyślesz dzisiaj a allegro wszędzie pokaże "dostawa jutro" bo co?
@la_nika jaki jest margines % przy szybkiej wysyłce żeby pojawiał się ten durny komunikat? To też zależy od fazy w gniazdku?
@mix-mcejest lepiej. Znajomy też prowadzi sprzedaż na Allegro i wystarczy 1 dzień opóźnienia w wysyłkach żeby oznaczenie zniknęło na kilka tygodni. (Zamiast "jutro u ciebie" jest pojutrze).
@la_nika czas podawany przez wasz system jest bardzo zły i mało dokładny.
Przykład DPD wysyłamy od maja tak że co wpadnie do 10 to wyślemy tego samego dnia później czekaj do jutra. A algorytm pokazuje tak ok godziny 9:30 dostawa pojutrze ale już ok godziny 11:30 jest dostawa jutro lub pojutrze. I jak to wytłumaczyć? Bo zdarzyło się kiedyś wysłać paczkę dla DPD po 11:00?
Póki co negatywa żadnego nie złapaliśmy za to, ale też jak wiemy że jakiejś paczki nie wyślemy to wysyłamy "SPAM" do klienta o możliwości rezygnacji z zakupu.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Właściwie to po co sprzedawca oznacza czas wysyłki oraz godzinę graniczną wysyłki tego samego dnia skoro i tak wyświetlacie w profilu te bzdury?
pakuje np 50 paczek dziennie przychodzi dzień ze mam 150 szt pytanie jak ja to mam spakować jak otwieram firmę o 8 a odbiór mam o 11 pytam Panią ? to jest wasz przewoźnik wy macie z nim układ , nie uczcie zasad sprzedawców zasad dostaw (przewidywany czas dostawy obliczamy, używając zestawu obiektywnych algorytmów, w oparciu o dane dostępne na platformie) tylko uświadomcie o tym klienta .Macie moja reklamacje negatywa na 2 dzień od zakupu i odmowę usunięcia przecież pisze na aukcji 2 dni wysyłka .Ostania reklamacja klient zakłada dyskusję dostał błędny towar wina nasza po raz kolejny straszenie że zablokujecie nam konto jak nie wyślemy prawidłowego towar wysłaliśmy tego samego dnia klient ale błędnego do dnia dzisiejszego towaru nie otrzymaliśmy był o wiele droższy jaka pomoc z waszej strony ZEROWA NIE INTERESUJE WAS TO .