Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W skrócie i rzeczowo:
Klient zakupił w zestawie dwa produkty w obniżonej cenie. Zapłacił 2x22.62, zamiast 2x24.99.
W zakładce "Zwroty" w moich ofertach widnieje wyraźnie: "Kupujesz produkt w zestawie? – jeżeli zwrócisz część zestawu, stracisz prawo do zniżki. Kwota zwrotu zostanie pomniejszona o różnicę pomiędzy ceną produktu w zestawie, a ceną produktu bez zestawu"
Kupujący zgłasza zwrot 1 z 2 sztuk towaru zakupionego w obniżonej cenie. Otrzymuję od Allegro email z jego odstąpieniem od umowy, gdzie Allegro informuje mnie, że mam zwrócić kupującemu kwotę 22.62zł, co jest NIEZGODNIE ZE STANEM FAKTYCZNYM. Oczywiście klient składając odstąpienie zobaczył również kwotę 22.62zł, gdzie kwota należna klientowi do zwrotu to 20.25zł.
Oddam 20.25zł, narażę się na negatywa za "próbę oszustwa" szanownego klienta, a dodatkowo mój wniosek o zwrot prowizji zostanie zapewne odrzucony, bo nie zwróciłem pełnej wpłaty.
To taki problem podać zarówno nam jak i klientowi prawdziwą kwotę prawnie należną do zwrotu?
Uprzedzając pytanie - i chociaż to całkowicie nie istotne bo dokładnie opisałem o co chodzi - podaję numer zamówienia:
07863780-1bc1-11f0-bd45-e543e2167a0b
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@TechartGSM w powiadomieniu podana jest jedynie informacja o wartości zwracanych przedmiotów, nie o tym ile powinieneś zwrócić kupującemu.
Dopytuję, czy otrzymasz rabat transkacyjny jeśli zwrócisz 20,25 zł w ramach tego zamówienia, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
Kasę zwracasz zgodnie z umową - jak najszybciej, przez Allegro Finanse. Uwzględniasz zniżki - tak jak piszesz.
I natychmiast występujesz o zwrot prowizji - jest on przydzielany niezależnie od kwoty zwrotu. Przynajmniej ja tak mam.
@TechartGSM wracam z potwierdzeniem. Możesz pomniejszyć kwotę zwrotu dla kupującego zgodnie z informacją, jaką cytujesz z warunków zwrotów.
Wniosek o rabat transakcyjny zostanie automatycznie odrzucony, ale wystarczy, że uzupełnisz formularz odwołania, w którym podasz uzasadnienie pomniejszenia kwoty zwrotu.
No właśnie... Jednym słowem stworzyliście system umożliwiający udzielania rabatów kupującym, a system zwrotów w ogóle nie przewiduje takiej możliwości. Nie dość że sam muszę obliczyć kwotę do zwrotu dla kupującego, nie dość że kupujący jest wprowadzany w błąd, to jeszcze mam składać odwołanie by otrzymać zwrot prowizji. Brawo!