Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałem komentarz negatywny do zamówienia:
6c194fd0-3445-11ee-a7de-950f0d2d1dc0
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
za to, że dnia 07-08-2023 nie dało się nadać przesyłek Allegro One i zlecić kuriera do odebrania przesyłek.
Komentarz jest niesprawiedliwy bo w tym przypadku za winiło allegro i twierdzi, że nic nie może zrobić - jak to jest ? dlaczego ja ma ponosić konsekwencje waszej awarii??
@led_provider opisz wszystko i wyślij pismo do UOKiK 🙂
@led_provider widzę, że zgłosiłeś już reklamację dotycząca tego zgłoszenia, więc na razie poczekaj proszę na odpowiedź.
@_HolaOla_ system opinii jest do poprawy 😞 niszczą wiele firm a Wy nie weryfikujecie prawdziwości bo niby jak, więc rozwiązaniem było by żeby na nic nie wpływały !!!!
A za nim sąd się tym zajmie to znikają 😞
_HolaOla_sprawa nie została załatwiona. Allegro nie umie ponieść odpowiedzialności za awarię która była z ich winy chodzi dokładnie awarie z 07-08-2023 kiedy nie można było nadać allegro one box. Za tą awarię otrzymałem komentarz negatywny od kupującego, a wy nie chcecie go usunąć
@led_provider przykro mi, ale nie jesteśmy w stanie wpłynąć na zmianę decyzji jaką otrzymałeś w sprawie nr 35321244. Komentarz nie może zostać usunięty, natomiast nie wlicza się do średniej w jakości sprzedaży.
Uważacie, że to jest uczciwe?
@led_provider napisz w odpowiedzi do do komentarza, że to wina wadliwej usługi allegro one i daj link do wątku z dnia awarii 🤣
@la_nika @_HolaOla_ swoją drogą to z jakiej racji odpowiedzi na pytania zadane na publicznym forum nie są ujawniane lecz podawane tylko w prywatnej korespondencji?
Te odpowiedzi są ważne, wszyscy chcemy wiedzieć jak zachować się w analogicznej sytuacji chyba właśnie po to stworzono to forum a nie do prywatnych tajnych informacji.
@br. reklamacja została zgłoszona w wiadomości e-mail, usunięcie komentarza rozpatruje zespół, który komunikował się w wiadomościach e-mail. My nie publikujemy na forum szczegółów korespondencji. Natomiast decyzja została przekazana - "Komentarz nie może zostać usunięty, natomiast nie wlicza się do średniej w jakości sprzedaży".
@la_nika OK, dzięki, lepsza taka informacja niż żadna.
Ja się nie czepiam korespondencji mailowej, są tam sprawy prywatne niekoniecznie do wiadomości publicznej.
Ale skoro użytkownik nie może się doczekać odpowiedzi i porusza temat tutaj na publicznym forum to oczekiwałbym żeby odpowiedz była również publiczna i wyczerpująca. Po prostu do wiadomości wielu osób zaangażowanych w takiej czy innej formie, również osób niekoniecznie piszących tutaj.
@led_provider Jeżeli Allegro zawiniło to powinno umieścić taką informację dla kupującego, kupujacy nie wie kto zawinił więc wystawia komentarz zgodnie z możliwością i prawdą.
@LEW433 napisał(a):@led_provider Jeżeli Allegro zawiniło to powinno umieścić taką informację dla kupującego, kupujacy nie wie kto zawinił więc wystawia komentarz zgodnie z możliwością i prawdą.
Allegro zawiniło, co potwierdziło tutaj na forum, bo nie dało się ukryć takiej ilości zgłoszeń. Oficjalnego maila nie było z ich strony, aby również Kupujący mogli się zapoznać z zaistniałą sytuacją, bo nie każdy będzie śledził forum. Ja jako Kupujący to bym nawet w aktualności nie zaglądał. Kiedyś Allegro było inne....
Zawiniło Allegro, winę za to poniósł sprzedający. Allegro poczuwa się do winy, lecz w internecie widnieje opinia dla sprzedawcy, a nie dla Allegro. Jaki z tego wniosek - usunąć przesyłki Allegro One. A nie - jak wymusza Allegro - dodawać. Za te przesyłki (dlaczego tak wiele jest narzekań na nie) odpowiadają sprzedający, a Allegro "umywa rączki". Bo to zawsze sprzedawca odpowiada za dostawę....