anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Komentarz negatywny

led_provider
#10 Popularyzator#

Otrzymałem komentarz negatywny do zamówienia:

6c194fd0-3445-11ee-a7de-950f0d2d1dc0

 

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

 

za to, że dnia 07-08-2023 nie dało się nadać przesyłek Allegro One i zlecić kuriera do odebrania przesyłek.

Komentarz jest niesprawiedliwy bo w tym przypadku za winiło allegro i twierdzi, że nic nie może zrobić - jak to jest ? dlaczego ja ma ponosić konsekwencje waszej awarii??

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

kostas11
#21 Demiurg#

@led_provider opisz wszystko i wyślij pismo do UOKiK 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@led_provider widzę, że zgłosiłeś już reklamację dotycząca tego zgłoszenia, więc na razie poczekaj proszę na odpowiedź. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ system opinii jest do poprawy 😞  niszczą wiele firm a Wy nie weryfikujecie prawdziwości bo niby jak, więc rozwiązaniem było by żeby na nic nie wpływały !!!!

A za nim sąd się tym zajmie to znikają 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

led_provider
#10 Popularyzator#

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@led_provider przykro mi, ale nie jesteśmy w stanie wpłynąć na zmianę decyzji jaką otrzymałeś w sprawie nr 35321244. Komentarz nie może zostać usunięty, natomiast nie wlicza się do średniej w jakości sprzedaży.  

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

led_provider
#10 Popularyzator#

Uważacie, że to jest uczciwe?

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@led_provider napisz w odpowiedzi do do komentarza, że to wina wadliwej usługi allegro one i daj link do wątku z dnia awarii 🤣

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@la_nika  @_HolaOla_  swoją drogą to z jakiej racji odpowiedzi na pytania zadane na publicznym forum nie są ujawniane lecz podawane tylko w prywatnej korespondencji?

Te odpowiedzi są ważne, wszyscy chcemy wiedzieć jak zachować się w analogicznej sytuacji chyba właśnie  po to stworzono to forum a nie do prywatnych tajnych informacji.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@br. reklamacja została zgłoszona w wiadomości e-mail, usunięcie komentarza rozpatruje zespół, który komunikował się w wiadomościach e-mail. My nie publikujemy na forum szczegółów korespondencji. Natomiast decyzja została przekazana - "Komentarz nie może zostać usunięty, natomiast nie wlicza się do średniej w jakości sprzedaży".  

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@la_nika  OK, dzięki, lepsza taka informacja niż żadna.

Ja się nie czepiam korespondencji mailowej,  są tam sprawy prywatne niekoniecznie do wiadomości publicznej.

Ale skoro użytkownik nie może się doczekać odpowiedzi i porusza temat tutaj na publicznym forum to oczekiwałbym żeby odpowiedz była również publiczna i wyczerpująca.  Po prostu  do wiadomości wielu osób zaangażowanych w takiej czy innej formie, również osób niekoniecznie piszących tutaj.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@led_provider Jeżeli Allegro zawiniło to powinno umieścić taką informację dla kupującego, kupujacy nie wie kto zawinił więc wystawia komentarz zgodnie z możliwością i prawdą.

oznacz moderatorów

drekenzes
#17 Koryfeusz#

@LEW433  napisał(a):

@led_provider Jeżeli Allegro zawiniło to powinno umieścić taką informację dla kupującego, kupujacy nie wie kto zawinił więc wystawia komentarz zgodnie z możliwością i prawdą.


Allegro zawiniło, co potwierdziło tutaj na forum, bo nie dało się ukryć takiej ilości zgłoszeń. Oficjalnego maila nie było z ich strony, aby również Kupujący mogli się zapoznać z zaistniałą sytuacją, bo nie każdy będzie śledził forum. Ja jako Kupujący to bym nawet w aktualności nie zaglądał. Kiedyś Allegro było inne....

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Zawiniło Allegro, winę za to poniósł sprzedający. Allegro poczuwa się do winy, lecz w internecie widnieje opinia dla sprzedawcy, a nie dla Allegro. Jaki z tego wniosek - usunąć przesyłki Allegro One. A nie - jak wymusza Allegro - dodawać. Za te przesyłki (dlaczego tak wiele jest narzekań na nie) odpowiadają sprzedający, a Allegro "umywa rączki". Bo to zawsze sprzedawca odpowiada za dostawę....

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów