Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czemy ja jako sprzedający nie mam żadnych Praw na allegro. Otrzymałem dwa komentarze negatywne których nie powinno być.
Pierwszy komentarz otrzymałem bo Pan zamówił baterie (serwis) z wysyłką do 3 dni roboczych, klient po 2 dniach napisał do nas @ po godzinie 17stej na którą nie dostał odpowiedzi do godziny 20 odstąpił od umowy kupna sprzedaży i wystawił nam negatywa w negatywie napisał że brak kontaktu. W informacjach o sprzedającym pisze wyraźnie że firma jest czynna od 9 do 15 i w tych godzinach jest z nami kontakt allegro nie reaguje odpisuje klient jak najbardziej miał takie prawo zgodnie z reguleminem allegro klient działał na szkodę mojej firmy.
Drugi przykład nawiedzona klientka zamawia przesyłkę po czym otrzymuje awizo nie odbiera paczki paczka wraca do nas po 14 dniach z informacją nie podjęto w terminie a kupująca oczywiście wystawiła nam komentarz negatywny, allegro nie reaguje bo klientka miała takie prawo 😕
Czy na prawdę z tymi klientami został tylko sąd ??
Jestem tak zażenowany postawą allegro i to co sie teraz wyprawia że prawdopodobnie z początkiem wiosny zrezygnuję z prowadzenia firmy jeszcze przez jesień i zimie przetrzymam.
@3tel_GSM2 Jeżeli Allegro po zgłoszeniu komentarzy odmawia ich usunięcia z powodu braku podstaw regulaminowych, pozostaje Ci tylko sąd.
Nie polecam jednak tej opcji, ponieważ możesz narazić się na dodatkowe straty w postaci konieczności pokrycia wszelkich kosztów sądowych i dojazdów na rozprawy. Sądy w podobnych sytuacjach zazwyczaj stają po stronie słabszej strony transakcji, czyli kupujących.
Można na tym forum znaleźć wklejony przeze mnie wyrok, w którym sąd uniewinnia mnie w sprawie o komentarz negatywny, a sprzedający pokrywa wszystkie koszty.
mógłbym prosić o jakiegoś linka ?
@3tel_GSM2 Jeżeli komeraż jest kłamliwy, nie zgodny z prawda wystarczy Przedsądowe Wezwanie do usuniecie komentarza.
Zazwyczaj te osoby nie są odporni😄 na podobne wezwania i szybko usuwają swoje kłamliwe komentarze.😎
@3tel_GSM2, na Allegro kupujący mają prawo do subiektywnej opinii. Możemy w nie ingerować jedynie w wyjątkowych przypadkach, m.in. gdy opinia:
O tym, kiedy możemy ingerować w opinię kupującego, przeczytasz m.in. tutaj. Jeśli otrzymasz opinię, z którą się nie zgadzasz, możesz poprosić kupującego o usunięcie oceny. Masz na to 21 dni od jej otrzymania.
Ocenę sprzedaży wraz z komentarzem opisowym możemy także usunąć na podstawie odpowiedniego wyroku sądu.
Natomiast na koncie, z którego tu piszesz, widzę jedynie dwie oceny "nie polecam"- jedna pochodzi z 31.01.2021 r., a druga z 26.12.2020 r.
@mr_oma Bez urazy ale subiektywna ocena i wystawienie negatywa za to że się samemu nie odebrało przesyłki z paczkomatu w regulaminowym czasie to jest niedopuszczalne .Taki klient sam sobie powinien strzelić w kolano niż karać sprzedawcę za swoje błędy ,psując mu statystyki i wizerunek i moim zdaniem to allegro ponosi winę za to że dopuszcza w regulaminie na takie możliwości .