Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ostatnie pół roku (czerwiec-listopad) - przez allegro sprzedanych 1437 przedmiotów - otrzymanych komentarzy od czerwca do końca listopada: 324 😕
Jest jakaś złota metoda, sposób aby w normalny sposób "przymusić" kupujacego do wystawienia komentarza, opinii o transakcji ?🤔
Skoro kupujący nie zgłasza zażaleń i jest zadowolony z otrzymanego produktu to dlaczego tego komentarza nie chce wystawić ? Skoro ma czas poszukać, kupić, zrobić przelew itd. to dlaczego nie ma czasu na wystawienie komentarza ?
@megii_ss Nie ma sposobu na zmuszenie. Takie zmuszanie może się zakończyć komentarzem negatywnym. Dawniej nie trzeba było zmuszać. Kupujący sami wystawiali pozytywy, bo w zamian też otrzymywali pozytyw i tak by było do dziś, ale sprzedawcy sami sobie zawinili, bo za negatyw lub neutral karali kupującego negatywem odwetowym, co zniechęcało do ostrzegania przed problemami transakcyjnymi, dlatego Allegro zlikwidowało komentarze dla kupujących. Od tej pory kupujący wystawiają głównie negatywy, aby ostrzegać.
Jest kilka metod - z 5 będzie skutecznych
Zainwestuje trochę grosza, w automat który sam wysyła SMS kilka dni po zakupie z prośbą o komentarz, wprowadziłem to kilka dni temu i póki co, zwiększyłem ilość otrzymywanych komentarzy.
Czyli jednak 6 skutecznych metod;)
to może oświecisz mnie i może pozostałą część ludzi 😉
Ok. Proszę
Zamow ulotki A6 - jest to niewielki dodatkowy koszt, zrób lub zleć projekt graficzny z podziękowaniem za transakcje i prośba o wystawienie oceny. Do takiej ulotki możesz również przypiąć paragon (mniejsze prawdopodobieństwo, ze Klient zgubi na początku po otrzymaniu przesyłki i łatwiejsze w razie konieczności zrealizowanie zwrotu) Wyślij również wiadomość @ z podziękowaniem za zakupy i prośba o ocenę. Pamiętaj, ze Allegro również wysyła monity o wystawienie komentarza, ale wiemy ze dużo osób je ignoruje. Połączenie kilku metod, zwiększa procentowy wzrost liczby wystawionych komentarzy. Tak jak z ćwiczeniami: dieta, odpowiedni program, odpowiedni styl życia (czyli wszystko razem) zwiększa końcowy efekt.
Efektowne opakowanie bym pominął, no chyba ze masz na to czas i pieniądze.
Szybka dostawa nie gwarantuje wystawienia opinii - wyjątek: doręczenie na drugi dzień, ale nie zawsze (patrz procentowy udział).
Drobny gratis - chcesz, masz pieniądze, możesz dokładać, ja już tego nie robie.
Zbieraj opinie nie dla samego „zbieractwa” a dla osiągnięcia celu: np. super sprzedawcy - bo nie potrzebujesz ich aż tyle. Są inne metody na zwiększenie sprzedaży niż sam system komentarzy. Przy wystawieniu kilku tys. Kom. nie będziesz nawet tego liczyć. Pomiędzy transakcjami i komentarzami zawsze będzie przepaść.
Jeśli chodzi o pozytywne opinie to z moich doświadczeń mogę podpowiedzieć że klient znacznie chętniej pisze pozytywną opinie jak otrzyma wyraźny impuls od sprzedawcy (efektowne opakowanie przesyłki ,szybka dostawa oraz drobny gratis od sprzedawcy .
W mordę jest 7, wezmę notes bo zapomnę:)
@megii_ss cóż ja znam jedną metode:
zwiekszenie ilości transakcji
Dlaczego ?
Ano dlatego że:
1) otrzymywanie maila, smsa, telefonu z prośba o komentarz mnie osobiście po prostu denerwuje. Tych próśb jest zbyt dużo: maila od allegro, maile "ocen transakcje" "ocen przedmiot" jeśłi do tego dochodzą maile od sprzedawców to przy dużej ilości zakupów jest to wkurzające i niestety odbija sie na ocenach
2) ulotki - ponieważ akurat staram sie dzialac pro eco ( w miare mozliwości oczywiscie) to marnowanie papieru ma podobny efekt co punkt 1 - wkurza mnie
3) gratisy- może mają sens ale przy wiekszych transakcjach. Jełsi na transakcji za 40 zł po odliczeniu kosztow zostaje 2 zł to co niby dokładac gratis ??? Przedmiot za 50 gr czy dokładac do interesu ????
4) jak ktoś napisał : "Połączenie kilku metod, zwiększa procentowy wzrost liczby wystawionych komentarzy." .A ja myśłe że skutek jest dokladnie odwrotny. Ludzie bombardowani mailami i smsami wystawią komentarz a jakże - ale wszystko na 4.
Wiadomo że procentowy odsetek komentarzy spada. Wiec według mnie jedyną rozsądną metodą jest po rprostu zwiekszanie ilości transakcji. Obniżka cen lub reklama o ile jest sens i możliwość.
Na zgredów nic nie podziała, nawet jak pocałujesz w …
Ale nie o takich walczysz.
Zwiekszenie transakcji możesz podziałać, ale nie zawsze jest to możliwe. To zbyt ogólnie powiedziane i mało konkretne.
@obslugana100-pl "Ale nie o takich walczysz." to takze kupujący 🙂 a ja walcze o każdego 🙂
"Zwiekszenie transakcji możesz podziałać, ale nie zawsze jest to możliwe. To zbyt ogólnie powiedziane i mało konkretne." Bo to generalnie cel kazdego sprzedającego 🙂 . Gotowej recepty nie ma bo zyt dużo zmiennych.
Każdy musi dobrac ją do swojej branży i sposobu handlu. Jednemu sie bedzie opłacało reklamować, innemu obniżyć cene, kolejnemu poprawic szybkośc wysyłki a jeszcze komus innemu np sposób pakowania lub zmiana firmy kurierskiej, można też poszerzyc asortyment lub wlączac co jakis czas jakieś promocje sprzedając towar z minimalną marżą nie licząc na zysk lecz na ilośc zawartych transakcji. Jak widzisz sposobów mnóstwo wiec co konkretnie u kogo zadziała - trudno przewidywać.
Sposobów na zwiekszenie sprzedazy jest sporo, jedne beda skuteczne inne nie. Ja próbuje cały czas . Póki co efekt jest taki że ilość komentarzy nie spada a ilosc zawieranych transakcji powoli rośnie.
Na zgredów nic nie podziała, nawet jak pocałujesz …
Ale nie o takich walczysz.
Podejście pro eco przy ulotkach A6 i gramaturze 80g to bzdura. Tym bym sobie głowy nie zawracał. Jak ktoś chce być taki eco niech wysyła faktury elektroniczne, zainwestuje w opakowania z odzysku, oddaje baterie i tonery do punktu i lepiej segreguje śmieci.
Obnizka cen - w to bym nie wchodził dla komentarzy.
Inwestycja w reklamę dla komentarzy - nie rozumiem
Pamiętaj, zwiększenie kilku metod jest skuteczne - sprawdzone i przećwiczone.
Nalezy jednak wiedzieć, ze to od indywidualnych predyspozycji sprzedażowych zależeć będzie co zastosujesz.
Zwiekszenie transakcji możesz podziałać, ale nie zawsze jest to możliwe. To zbyt ogólnie powiedziane i mało konkretne.
@obslugana100-pl cóż ja mając swoje zajęcia jeśłi otrzymuje milion informacji z prośbami o komentarz to po prostu jestem wkurzony i tyle. Jeśli oczekujemy komentarzy od wkurzonych kupujacych to masz racje:"Pamiętaj, zwiększenie kilku metod jest skuteczne - sprawdzone i przećwiczone. "
Pamietaj także że komentarze to "subiektywne opinie" a zdenerwowany kupujący rzadko wystawia same 5
Natomiast statystyka to statystyka: jelsi komantarze wystawia 20% kupujacych to : 20% x 100 transakcji =20 komentarzy ale 20% x 150 transakcji to już jest 30 komentarzy. I nikomu nie zawracam głowy, nie pisze maili , smsów, nie kłade ulotek itp. I nikt tych komentarzy nie wystawia tylko dlatego że mu sprzedający zawraca 4 litery.
Jeżeli jesteś sprzedawca to dzielisz konta na te od zakupów i te do sprzedaży. Jeżeli jesteś wrażliwy na otrzymywane wiadomosci, ustawiasz reguły na skrzynce odbiorczej i wszystko leci do jednego folderu. W zamian otrzymujesz przejrzystość i czytelność oraz mniej nerwów. Zwiększanie liczby transakcji jest procesem długofalowym. Jeżeli jesteś producentem to czas wdrażania nowych produktów trwa, jeżeli kupujesz i sprzedajesz zmuszony jesteś zwiększyć nakład finansowy lub w przypadku dropshippingu zintegrować aukcje i wyłożyć na reklamę nowego produktu a następnie czekać.
Ulotki, maile, telefony, itd. to rozwiązanie na to co już masz i to od ręki z minimalnym wkładem Finansowym i jak dobrze dopasujesz do działalności to i czasowym.
megii_ss najlepiej zadzwoń do klienta , na 90% negatywa dostaniesz 😁
To takie żebranie, podobno to niesportowe zachowanie.
To żadne zebranie. Jeżeli potrzebujesz do np. Super sprzedawcy, to warto powalczyć.
Telefon do klienta i negatywny komentarz - bzdury piszesz. Umiesz rozmawiać przez telefon, wiec sobie poradzisz.
Ale odkop robię, ale muszę się pochwalić statystyką 😎
Na ponad 7000 transakcji, zaledwie 850 ocen 😎