Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
W dostawie mam opłaty podstawowe ok.
Ale są też opłaty dodatkowe
DPD - Kurier opłaty dodatkowe
które są niejasne, za co i dlaczego?
U mnie kwota za dodatkowe to praktycznie ta sama wartość akurat w DPD co podstawa.
Co tam się zawiera w tych dodatkowych?
@DROGERIE24_pl Zwroty przesyłek nieodebranych?
Nie miałem na razie zwrotów z DPD
@DROGERIE24_pl Przy każdej dopłacie możesz rozwinąć szczegółu i tam znajdziesz informację, czego dotyczy opłata oraz którego zamówienia.
Allle to jest ciężko znaleźć. Gdzie tego szukać gdzie odfiltrować DPD?
W podsumowaniu kosztów jest opłaty dodatkowe, chciałbym zobaczyć i odfiltrować tylko te opłaty. Jak to zrobić i gdzie?
wchodzisz w rozliczenia allegro, rozwijasz listę typ operacji i tam będziesz miał DPD i DPD operator jak coś idzie allegro one
@DROGERIE24_pl właśnie dostałem opłatę dodatkową z adnotacją
Nazwa usługi dodatkowej:
Przesyłka niestandardowa
Kod:
AD_NON_STANDARD
Przewoźnik:
ALLEGRO
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Gdzie zgłosić reklamację DPD?
Czy ten przelicznik wagowy w allegro sales przy nadawaniu paczek działa prawidłowo???? bo wg mnie paczka 71 x 70 x 38 cm mieści się w 31,5kg a skoro się mieści to dlaczego DPD uznaje ją jako ponad 34kg?? waga rzeczywista to ok 10kg każda.
Skoro przy zamówieniu a9a15870-c107-11ef-b577-b95619ea60c8
i
wysłałem kilka paczek i były one idealnie mierzone i zmieściły się w wadze 31,5kg do z jakiej paki DPD doliczyło sobie do każdej paczki gabaryt i dopłątę 35,99. Jakaś paranoja.
Koszt dopłaty tych paczek to połowa wartości towaru.
Do **piiip** z tymi papierami do **piiip** i ręcznikami papierowymi.
@DROGERIE24_pl a ty myślisz że te 19,99 to ile dopłaty do mojego towaru? jak towar kosztował 15 zł to człowiek w plecy jeszcze jest.
@DROGERIE24_pl reklamację możesz złożyć:
- samodzielnie przez nasz formularz reklamacyjny, który znajdziesz w zakładce Zamówione przesyłki – wybierz konkretne zamówienie, które chcesz zareklamować, wejdź w szczegóły zamówienia i kliknij [reklamuj dostawę]
- bezpośrednio przez formularz na stronie DPD, który znajdziesz w zakładce Moje DPD
- pisemnie na adres pocztowy DPD: DPD Polska Sp. z o.o., Dział Reklamacji, ul. Mineralna 5, 02-274 Warszawa.
Aby złożyć reklamację dotyczącą przesyłek rozliczanych z nami, konieczne jest załączenie pełnomocnictwa, pobierzesz je w tej zakładce, na samym dole strony.