
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
InPost znajduje się wśród liderów firm, za pośrednictwem których realizujecie dostawy w Allegro. Odbiór w Paczkomatach cenią klienci, a prosty sposób nadawania przesyłek – sprzedający.
Od dzisiaj, 1 września 2020, możecie się kontaktować z InPost również pisząc na Gadane. Przedstawiciel firmy @InPost dołącza do nas na stałe, dlatego zachęcamy, by wywoływać go w dyskusjach i korzystać z jego wiedzy. Już teraz możecie uzyskać informacje na temat oferty InPost, a także dopytać o najkorzystniejszą formę współpracy bezpośrednio u źródła.
To kolejny powód, by zaglądać na Gadane 🙂
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kaliszaneczka-x
Dzień dobry,
informuję, że w ramach usługi Allegro Lokalnie Sprzedający generuje etykietę z miejscem nadania w Paczkomacie.
W związku z powyższym przesyłki powinny być nadawane jedynie w Paczkomatach.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, po zmianie wyglądu manegera paczek nie da się importować przesyłek z allegro. Oczywiście powiązałem ponownie konto i nic. Czy ktoś ma ten sam problem ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dokładnie mamy to samo, właśnie otworzyliśmy menagera i szok, co to ma być?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MARMEXsklep Cześć. Czy pojawia się jakiś komunikat o błędzie? Załącz proszę rzut ekranu.
Możesz spróbować ponownie połączyć konto. W tej zakładce usuń powiązanie z InPostem. Następnie tutaj, w Managerze, w zakładce Zarządzanie kontami usuwasz powiązanie i dodajesz nowe.
Wyczyść pliki cookies, zezwól na wyskakujące okienka w przeglądarce i wyłącz wtyczkę blokującą reklamy.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nic nie daje powiązanie konta na nowa, widnieje komunikat : Nie znaleziono transakcji

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
niec się nie pojawia, poprostu komunikat : nie znaleziono transakcji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam tak samo brak możliwości importowania przesyłek z Allegro do Menagera @InPost
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@AndreGoods @MARMEXsklep @FajneProdukty125
Dobry wieczór,
informuję, że na początku typ przesyłki jest automatycznie ustawiony jako import przesyłek typu „Allegro Paczkomaty 24/7”, jeśli ma zostać zaimportowany inny rodzaj przesyłki - należy zmienić filtr na daną usługę i wybrać przycisk "Szukaj". Aukcja powinna się wówczas pojawić.
Import danych z aukcji Allegro może trwać do 8h.
Jeśli po upływie 8h problem dalej będzie występował, proszę o wysłanie następujących danych na pomoc@inpost.pl:
- Nazwa użytkownika Allegro sprzedającego:
- Nazwa użytkownika Allegro kupującego:
- Adres e-mail sprzedającego (w naszym systemie):
- Numer Aukcji:
- ID płatności:
- Data zakupu i płatności:
- Nowa integracja Allegro (zakładka Allegro) czy stara (zakładka Wyślij paczki):
Zgłoszenie zostanie wysłane do dalszej weryfikacji do odpowiedniego działu.
W imieniu firmy InPost przepraszamy za utrudnienia.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ale mi ułatwienie, cholera. Mając 30 paczek do spakowania to po prostu cudownie. Wylgaryzmy same sie pchają na usta. serio.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam pytanie, dlaczego Inpost nie wysłał mi jeszcze faktury kosztów wysyłek za czerwiec 2022 na maila? Ustawienia są takie same, nic nie zmienialiśmy. Proszę o odpowiedź gdzie to się zgłasza 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@CHECINIAKI
Jeśli korzystasz z Managera Paczek, sprawdź czy w zakładka Moje konto -> Dane została zaznaczona opcja "Chcę otrzymać fakturę VAT" oraz czy zostały wskazane dane do faktury.
Faktury za doładowanie są wystawiane do 10. dnia kolejnego miesiąca i wysyłane w formie załącznika na adres e-mail.
Jeżeli wyżej wymieniona opcja została zaznaczona i faktura nie dotarła we wskazanym terminie, proszę o kontakt z działem faktur: faktura.elektroniczna@paczkomaty.pl
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wszystko jest podane, dodalismy jedynie numer konta bankowego, bo nie było konta. Jeżeli do 10 nie dostanę faktury, to zgłoszę sprawę na podany mail, dziękuję 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
uważam, że stanowczo za późno przysyłacie faktury. Dzisiaj 7.07 a my otrzymaliśmy przed chwilą. Może jednak udało by się skrócić ten proces do 3-4 dni?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@FajneProdukty125
Dzień dobry,
dziękujemy za przekazane uwagi. Sugestie zostały przekazane do odpowiedniego działu, celem podniesienia jakości naszych usług.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzisiaj 10 sierpnia a ja nadal nie mam faktury. Co miesiąc muszę się prosić, masakra jakaś.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Napisałam do działu faktur, dziś 11 sierpnia a faktury nie mamy nadal.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Drodzy Klienci, informujemy, że od wczoraj mogą występować opóźnienia w doręczeniu przesyłek. Zaległe paczki będziemy dostarczać dziś i jutro do końca dnia. Przepraszamy i dziękujemy za wyrozumiałość!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@InPost dlaczego nadając u brokerów kurierskich nie trzeba wybierać w jaki sposób nada się paczkę (zlecenie odbioru, paczkomat czy paczko punkt) a n allegro trzeba to stale zaznaczać?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Popieram, to jest do poprawy. Powinno się nadawać w dowolny sposób. Tak samo wkurzające jest Allegro One, że zielony BOX ich nie przyjmuje.