Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
InPost znajduje się wśród liderów firm, za pośrednictwem których realizujecie dostawy w Allegro. Odbiór w Paczkomatach cenią klienci, a prosty sposób nadawania przesyłek – sprzedający.
Od dzisiaj, 1 września 2020, możecie się kontaktować z InPost również pisząc na Gadane. Przedstawiciel firmy @InPost dołącza do nas na stałe, dlatego zachęcamy, by wywoływać go w dyskusjach i korzystać z jego wiedzy. Już teraz możecie uzyskać informacje na temat oferty InPost, a także dopytać o najkorzystniejszą formę współpracy bezpośrednio u źródła.
To kolejny powód, by zaglądać na Gadane 🙂
Nowe Apkomaty. Wysyłałam w ostatni piątek ok. godz. 10.15 paczkę "C" o wadze 17 kg. Ponieważ była dosyć ciężka, zrobiłam zdjęcie kodu QR z etykiety i przyłożyłam do skanera w Apkomacie, skrytka się otworzyła. Następnie wyjęłam paczkę z bagażnika samochodu i odruchowo jeszcze raz zeskanowałam kod z etykiety (tym razem bezpośrednio z paczki). Włożyłam paczkę do otwartej skrytki, zamknęłam i niestety status paczki się nie zmienia. Cały czas widnieje jako niewysłana.
Zadzwoniłam pod numer 722 444 000 "pomoc przy Apkomacie". Pani zablokowała 3 skrytki, dostęp do nich miał mieć tylko kurier. W piątek kurier nie przejrzał skrytek, w sobotę też nie. Wiem, bo oprócz tej paczki wysyłałam jeszcze inne, które zostały odebrane przez kuriera.
Dzwonię jeszcze raz pod numer "pomoc przy Apkomacie", pani mi mówi, że może ci kurierzy nie mieli zlecenia przejrzenia Apkomatu. Jak to możliwe, że nadal nie wiem, co z tą paczką, dlaczego kurierzy nie przeglądają tych zablokowanch skrytek?
Numer przesyłki: 626060417301230134995802
Podałam też pani mój adres mailowy, nie ma na nim żadnej informacji o przyjęciu zgłoszenia przez InPost.
Nadal nie wiem co z moją paczką, gdzie ona jest? Macie kamery, może ktoś ją wyjął przed zablokowaniem skrytek... 😪
Szkoda, że nie wydano dyspozycji w piątek, sobotę o przeszukaniu skrytek. Trzeba było aż do poniedziałku czekać. Już się paczka znalazła, dziękuję 🙂.
Dzisiaj niechcący wydrukowałam niepotrzebną, płatną etykietę.
W jaki sposób mogę odzyskać 10,95 zł za niewykorzystaną etykietę?
Chodzi o tę:
Tu jest formularz do zwrotów: https://inpost.pl/formularz-kontaktowy
dzięki, już wysłane 🙂