anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kontakt z InPost – od dziś również przez Gadane

MAMY ROZWIĄZANIE!
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

InPost znajduje się wśród liderów firm, za pośrednictwem których realizujecie dostawy w Allegro. Odbiór w Paczkomatach cenią klienci, a prosty sposób nadawania przesyłek – sprzedający.

Od dzisiaj, 1 września 2020, możecie się kontaktować z InPost również pisząc na Gadane. Przedstawiciel firmy @InPost dołącza do nas na stałe, dlatego zachęcamy, by wywoływać go w dyskusjach i korzystać z jego wiedzy. Już teraz możecie uzyskać informacje na temat oferty InPost, a także dopytać o najkorzystniejszą formę współpracy bezpośrednio u źródła. 

To kolejny powód, by zaglądać na Gadane 🙂

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
230 ODPOWIEDZI 230
gartdeco1
#10 Popularyzator#

@InPost proszę o wysyłanie do kupujących krótkiego komunikatu ,,przesyłka nadana w paczkomat,, obecnie jest tak że wkładając paczkę allegro inpost do paczkomatu w piątek po godz. 15 odbiorca otrzymuje komunikat że przesyłka została nadana w poniedziałek po godz 15 . Allegro robi to specjalnie by promować swoje kiepsko działające zielone skrzynki , dodam jeszcze że DPD już to poprawiło i nadając w ich punkcie natychmiast wysyła powiadomienie do odbiorcy że przesyłka jest nadana.

oznacz moderatorów
promolodz
#11 Animator#

Taka sytuacja. Klient zamówił kilka rzeczy. Po zapakowaniu wyszedł gabaryt C paczka do paczkomatu w ramach smart. Niestety zaznaczając inne paczki z poziomu manager.paczkomaty.pl przesyłka została zatwierdzona w rozmiarze A. Zadzwoniłem więc na infolinię aby zapytać co dalej. Usłyszałem, że mogę wygenerować następną paczkę, zapłacę za nią a później napisać reklamację do inpost, która powinna zostać uznana.

W trakcie rozmowy z konsultantką wygenerowałem paczkę i przez nieuwagę i pośpiech zatwierdziłem nie zmieniając gabarytu... i znów A zamiast C.

Po zakończonej rozmowie nie pozostało mi nic innego, jak zapłacić za kolejną paczkę i wysłać klientowi gabaryt C.

Reasumując. Zamiast paczki w smart gabaryt C musiałem opłacić dwie paczki ( druga z opłaconych poszła do klienta).

Pytanie, dlaczego nie ma możliwości anulowania źle oznaczonej paczki i wygenerowania jej jeszcze raz z poprawnym gabarytem??? 

Po uzasadnieniu reklamacji już wiem dlaczego... bo to dla inpostu jest dodatkowa kasa...

Zapłaciłem do allegro za wysyłkę SMART, zapłaciłem do inpostu za dwie dodatkowe wysyłki i nie mogę odzyskać żadnych pieniędzy...

oznacz moderatorów
johnka72
#9 Pomysłodawca#

Witam, można jakoś zmotywować InPost do konkretnej odpowiedzi? Próbuję się od nich dowiedzieć, czy można drukować etykiety InPost o wymiarach 5x5cm na drukareczkach termicznych bluetooth mini (są w ofercie Allegro) ale wysyłają mi standardowe odpowiedzi kopiuj-wklej z ich regulaminu.

Ludzie piszą, że drukują i wysyłają takie etykiety, dlatego próbuję się dowiedzieć, jak to działa w praktyce, czy kod na takim maleństwie 5x5 jest czytelny i czy kurier nie ma z tym problemu. Może uda się namówić InPost do większego zaangażowania? Kontakt z kurierami chyba nie jest dla nich aż takim problemem. Będę bardzo wdzięczna za pomoc

PS. Taka drukareczka jest superwygodna, nie potrzebuje tuszu, można ją podłączyć przez bluetooth do telefonu i nie trzeba wtedy biegać drukować etykiet do punktu ksero

oznacz moderatorów
CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Nowe Apkomaty. Wysyłałam w ostatni piątek ok. godz. 10.15 paczkę "C" o wadze 17 kg.  Ponieważ była dosyć ciężka, zrobiłam zdjęcie kodu QR z etykiety i przyłożyłam do skanera w Apkomacie, skrytka się otworzyła. Następnie wyjęłam paczkę z bagażnika samochodu i odruchowo jeszcze raz zeskanowałam kod z etykiety (tym razem bezpośrednio z paczki). Włożyłam paczkę do otwartej skrytki, zamknęłam i niestety status paczki się nie zmienia. Cały czas widnieje jako niewysłana.

Zadzwoniłam pod numer 722 444 000 "pomoc przy Apkomacie". Pani zablokowała 3 skrytki, dostęp do nich miał mieć tylko kurier. W piątek kurier nie przejrzał skrytek, w sobotę też nie. Wiem, bo oprócz tej paczki wysyłałam jeszcze inne, które zostały odebrane przez kuriera.

Dzwonię jeszcze raz pod numer "pomoc przy Apkomacie", pani mi mówi, że może ci kurierzy nie mieli zlecenia przejrzenia Apkomatu. Jak to możliwe, że nadal nie wiem, co z tą paczką, dlaczego kurierzy nie przeglądają tych zablokowanch skrytek?

Numer przesyłki: 626060417301230134995802

oznacz moderatorów
CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Podałam też pani mój adres mailowy, nie ma na nim żadnej informacji o przyjęciu zgłoszenia przez InPost. 

 

oznacz moderatorów
CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Nadal nie wiem co z moją paczką, gdzie ona jest? Macie kamery, może ktoś ją wyjął przed zablokowaniem skrytek... 😪

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost
Dzień dobry,
 
uprzejmie informuję, że zgłoszenie dotyczące przesyłki jest w trakcie weryfikacji. Przesyłka została odnaleziona przez kuriera i wkrótce jej statusy powinny zostać poprawnie zaktualizowane.
 
W imieniu firmy InPost przepraszam za powstałe niedogodności.
oznacz moderatorów
CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Szkoda, że nie wydano dyspozycji w piątek, sobotę o przeszukaniu skrytek. Trzeba było aż do poniedziałku czekać. Już się paczka znalazła, dziękuję 🙂.

oznacz moderatorów
CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Dzisiaj niechcący wydrukowałam niepotrzebną, płatną etykietę. 

W jaki sposób mogę odzyskać 10,95 zł za niewykorzystaną etykietę?

Chodzi o tę:

626060166343100129643929

oznacz moderatorów
nikl
#14 Krzewiciel#

Tu jest formularz do zwrotów: https://inpost.pl/formularz-kontaktowy

oznacz moderatorów
CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

dzięki, już wysłane 🙂

oznacz moderatorów