anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kontakt z InPost – od dziś również przez Gadane

Idź do rozwiązania
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

InPost znajduje się wśród liderów firm, za pośrednictwem których realizujecie dostawy w Allegro. Odbiór w Paczkomatach cenią klienci, a prosty sposób nadawania przesyłek – sprzedający.

Od dzisiaj, 1 września 2020, możecie się kontaktować z InPost również pisząc na Gadane. Przedstawiciel firmy @InPost dołącza do nas na stałe, dlatego zachęcamy, by wywoływać go w dyskusjach i korzystać z jego wiedzy. Już teraz możecie uzyskać informacje na temat oferty InPost, a także dopytać o najkorzystniejszą formę współpracy bezpośrednio u źródła. 

To kolejny powód, by zaglądać na Gadane 🙂

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
191 ODPOWIEDZI 191
Client:59247542
#14 Krzewiciel#

Mam pytanie, dlaczego Inpost nie wysłał mi jeszcze faktury kosztów wysyłek za czerwiec 2022 na maila? Ustawienia są takie same, nic nie zmienialiśmy. Proszę o odpowiedź gdzie to się zgłasza 🙂

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@Client:59247542 

Jeśli korzystasz z Managera Paczek, sprawdź czy w  zakładka Moje konto -> Dane została zaznaczona opcja "Chcę otrzymać fakturę VAT" oraz czy zostały wskazane dane do faktury. 
Faktury za doładowanie są wystawiane do 10. dnia kolejnego miesiąca i wysyłane w formie załącznika na adres e-mail.

Jeżeli wyżej wymieniona opcja została zaznaczona i faktura nie dotarła we wskazanym terminie, proszę o kontakt z działem faktur: faktura.elektroniczna@paczkomaty.pl

oznacz moderatorów
Client:59247542
#14 Krzewiciel#

Wszystko jest podane, dodalismy jedynie numer konta bankowego, bo nie było konta. Jeżeli do 10 nie dostanę faktury, to zgłoszę sprawę na podany mail, dziękuję 🙂

oznacz moderatorów
FajneProdukty125
#9 Pomysłodawca#

uważam, że stanowczo za późno przysyłacie faktury. Dzisiaj 7.07 a my otrzymaliśmy przed chwilą. Może jednak udało by się skrócić ten proces do 3-4 dni? 

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@FajneProdukty125 

Dzień dobry,

dziękujemy za przekazane uwagi. Sugestie zostały przekazane do odpowiedniego działu, celem podniesienia jakości naszych usług. 

oznacz moderatorów
Client:59247542
#14 Krzewiciel#

Dzisiaj 10 sierpnia a ja nadal nie mam faktury. Co miesiąc muszę się prosić, masakra jakaś. 

oznacz moderatorów
Client:59247542
#14 Krzewiciel#

Napisałam do działu faktur, dziś 11 sierpnia a faktury nie mamy nadal.

oznacz moderatorów
annas14-firma
#16 Inspirator#

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_

@InPost  Czy coś się posypało?

Z 88 przesyłek  nadanych 16 (wtorek) dziś 19 (piątek) 33 są w drodze. Niektóre już odwiedziły 3 oddziały. 
Klienci zaczynają pukać.

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

Drodzy Klienci, informujemy, że od wczoraj mogą występować opóźnienia w doręczeniu przesyłek. Zaległe paczki będziemy dostarczać dziś i jutro do końca dnia. Przepraszamy i dziękujemy za wyrozumiałość!

oznacz moderatorów
Client:96810784
#13 Ambasador#

@InPost dlaczego nadając u brokerów kurierskich nie trzeba wybierać w jaki sposób nada się paczkę (zlecenie odbioru, paczkomat czy paczko punkt) a n allegro trzeba to stale zaznaczać?

oznacz moderatorów
nikl
#13 Ambasador#

Popieram, to jest do poprawy. Powinno się nadawać w dowolny sposób. Tak samo wkurzające jest Allegro One, że zielony BOX ich nie przyjmuje.

oznacz moderatorów
gartdeco1
#10 Popularyzator#

@InPost proszę o wysyłanie do kupujących krótkiego komunikatu ,,przesyłka nadana w paczkomat,, obecnie jest tak że wkładając paczkę allegro inpost do paczkomatu w piątek po godz. 15 odbiorca otrzymuje komunikat że przesyłka została nadana w poniedziałek po godz 15 . Allegro robi to specjalnie by promować swoje kiepsko działające zielone skrzynki , dodam jeszcze że DPD już to poprawiło i nadając w ich punkcie natychmiast wysyła powiadomienie do odbiorcy że przesyłka jest nadana.

oznacz moderatorów