Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
InPost znajduje się wśród liderów firm, za pośrednictwem których realizujecie dostawy w Allegro. Odbiór w Paczkomatach cenią klienci, a prosty sposób nadawania przesyłek – sprzedający.
Od dzisiaj, 1 września 2020, możecie się kontaktować z InPost również pisząc na Gadane. Przedstawiciel firmy @InPost dołącza do nas na stałe, dlatego zachęcamy, by wywoływać go w dyskusjach i korzystać z jego wiedzy. Już teraz możecie uzyskać informacje na temat oferty InPost, a także dopytać o najkorzystniejszą formę współpracy bezpośrednio u źródła.
To kolejny powód, by zaglądać na Gadane 🙂
Przesyłka 632031576372405128579000 jest w doręczeniu od 22.11.23, co sie dzieje z przesyłką?
Czy aby nadawać paczkomaty smart koniecznie jest posiadanie umowy z inpost?
Skoro bez umowy można nadawać w innych systemach to czemu nie można nadawać smart np w apaczka?
@marpit Żeby nadawać paczki Allegro InPost przez nasze narzędzie Wysyłam z Allegro, trzeba mieć umowę własną z InPost.
A inne narzędzia np baselinker? Czy jest opcja nadawania smart bez umowy inpost a np doliczać opłaty do rachunku allegro?
@www_bokken_pl Za pomocą zewnętrznego narzędzia obsługujesz Allegro i przez API łączysz się z naszymi narzędziami, więc zasada jest taka sama, jak napisałam wcześniej.
Dobry wieczór. Proszę o informację co się dzieje w oddziale InPost w Gorzowie Wielkopolskim? Z odebranych wczoraj (27-11-2023) paczek przez kuriera 119 nadal ma status "odebrana od klienta", nawet nie ma statusu "przyjęta w oddziale". Inne/pozostałe wyruszyły w drogę, z dzisiejszymi też sytuacja tak samo wygląda. Na infolinii InPost uzyskałam informację, że są dwa dni robocze i nie mają powodu interweniować w oddziale, a ja już jestem zalewana pytaniami, bo przecież wyświetlało się "dostawa we wtorek". Przykładowe zamówienie, nr 2e4e14a0-8c52-11ee-8004-2901878c17de
I tutaj też proszę o wyjaśnienia/pomoc kogoś z Allegro nat_not, ko_alka , _HolaOla_, ponieważ mocno rozmijacie się z tym co deklaruje algorytm (kupujący o tym często nie wiedzą, albo nie chcą widzieć itp.), a tym co robi InPost. Nie zamierzam ustawiać czasu wysyłki na 2 dni robocze, ponieważ na bieżąco realizuję zamówienia i je wysyłam, a uważam, że wysyłając wcześniej niż deklaracja mogę kogoś wprowadzić w błąd i nie zdąży odebrać przesyłki, bo przecież "było napisane inaczej". Dlaczego nie można zmienić z kup do 12:00 dostawa jutro na kup do 12:00 wysyłka dzisiaj???? Przecież kupujący jak wybiera przewoźnika będzie widział i tak przewidywany czas dostawy! A propos algorytmu, bodajże dwa lata temu przed świętami położyliście sprzedaż mimo naszej deklaracji ingerując w algorytm, to teraz nie można przewidywanej dostawy podawać np. czw-pt? A gdzie jeszcze Mikołajki i Święta, jak wszystko leży po Black Week...
@InPost SUPER !!
Proszę o informację jakie kroki zostaną podjęte w stosunku do odziału w Bydgoszczy i jego wirtualnego kuriera, który w 2 minuty potrafi odebrać paczkę z terminala, próbować dostarczyć i zwrócić na terminal. Sprawa jak na razie bez jakiejkolwiek odpowiedzi opisana w tym wątku https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/kurier-inpost-problem-z-kurierem/m-p/68775...
Proszę o interwencję. Kurier nie odebrał paczek. Numery zleceń podjazdu: 1011613460, 1011613456, 1011613440, 1011613434, 1011613425, 1011613419, 1011613406
Wczoraj w piątek po 18:50 i 0:00 W MP pobrałam etykiety i wydrukowalam (Allegro Smart) obydwie etykietę mają czarne oznaczenia PWW-Paczka w weekend. Czy Kurier odebralby je w sobotę, gdybym je umiescila w Paczkomacie wczesnie rano?
Fajny ten korpobełkot znowu . Pewnie tak sie będzie kontaktował jak ten brodaty od produkturyzacji jakiś czas temu 😉 Wklejając formułki jacy to oni są szczęśliwi gubiąc nasze paczki 😉
Aplikacja na Androida ma jakiś błąd. Gdy orzez przypadek usuniemy numer przesyłki ze śledzenia i chcemy dodać numer ponownie, wyświetla się wtedy komunikat: już obserwujesz te przesyłkę. Nie można dodać ponownie numeru przesyłki i nie wraca on już na listę obserwowanych. Android 6.0, apka pobrana ze sklepu Google (najnowsza).
@piimaa Bo tak naprawdę jej nie usuwasz, tylko przesuwasz do archiwizowanych, a dopiero stamtąd można całkowicie ją skasować.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@piimaa
Tak jak to zostało wspomniane przez @Knowhere - w aplikacji mobilnej kliknięcie ikonki zakręconej strzałki w prawym górnym rogu w szczegółach paczki powoduje jej przeniesienie do archiwum (a nie usunięcie). Natomiast po wejściu do archiwum przesyłek można je całkowicie usuwać lub przywrócić do aktualnego śledzenia.
@InPost gdzie zglosic źle opisany paczkomat.
@Wariaty-JP W tym celu prosimy skontaktować się z nami za pośrednictwem następujących kanałów:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000
@InPost Mam pytanie, jak nadać przesyłkę przez stronę inpost gdy klient zapłaci przelewem bezpośrednio na konto sprzedawcy. Płatność allegro nie przeszła z niewyjaśnionych powodów. Kiedyś można było zrobić to ręcznie przez zakładkę wyślij przesyłki, aktualnie po wpisaniu adresu zgodnego z tym co widnieje w systemie allegro otrzymuję komunikat o nie możności pobrania danych z allegro
@BURZYNSKID
Jeśli płatność została dokonana przez Klienta poza systemem Allegro np. bezpośrednio na konto Sprzedawcy, nie ma możliwości zaimportowania takiej aukcji do Managera Paczek i wygenerowania do niej etykiety w usłudze Allegro.
W celu dokładniejszej weryfikacji zachęcamy do skontaktowania się z nami mailowo na adres: bok@inpost.pl. Prosimy o przesłanie w zgłoszeniu skanu z komunikatem błędu, który pojawia się w trakcie tworzenia etykiety z poziomu zakładki: "Wyślij przesyłki".
@InPostA co stało się ze starymi umowami na przesyłki inpost. Przed zmianami logowałem się do systemu i mogłem wysyłać przesyłki zarówno z umowy z inpost oraz przesyłki allegro. Czy muszę ponownie podpisywać umowę na przesyłki z poza systemu allegro?
@BURZYNSKID
Abyśmy mogli dokładnie zweryfikować sytuację, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt podając swój NIP oraz login do Managera Paczek/WebTruckera.
To skoro mamy inPost to niech informuje sprzedawców co dzieje się z usługą i integracja z Allegro bo nie można przesyłek pakować i nadawać. Wysyłając ręcznie cenniki standardowe i sprzedawcy płacą a nikt tego im nie zwróci.