anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kontakt z InPost – od dziś również przez Gadane

Idź do rozwiązania
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

InPost znajduje się wśród liderów firm, za pośrednictwem których realizujecie dostawy w Allegro. Odbiór w Paczkomatach cenią klienci, a prosty sposób nadawania przesyłek – sprzedający.

Od dzisiaj, 1 września 2020, możecie się kontaktować z InPost również pisząc na Gadane. Przedstawiciel firmy @InPost dołącza do nas na stałe, dlatego zachęcamy, by wywoływać go w dyskusjach i korzystać z jego wiedzy. Już teraz możecie uzyskać informacje na temat oferty InPost, a także dopytać o najkorzystniejszą formę współpracy bezpośrednio u źródła. 

To kolejny powód, by zaglądać na Gadane 🙂

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
191 ODPOWIEDZI 191
InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry @Newday5,

uprzejmie proszę o kontakt na adres mailowy pomoc@inpost.pl lub przez formularz kontaktowy na stronie w celu dalszej weryfikacji. W wiadomości proszę dokładanie opisać sytuację oraz podać numer przesyłki.

W imieniu firmy przepraszam za niedogodności.

oznacz moderatorów
khaern
#8 Zapaleniec#

Ok, sprawa z dziś:

khaern_0-1684929515280.png

paczka była w paczkomacie 22  minuty

aż chce się nieparlamentarnie powiedzieć WTF ?
ps. aplikacja InPostu także potwierdza odesłanie przesyłki do nadawcy

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@khaern 

W celu weryfikacji zaistniałej sytuacji prosimy kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez dowolny z poniższych kanałów:

1) czat,

2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt,

3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000.

Prosimy o przygotowanie numeru przesyłki (24 cyfry), której dotyczy zgłoszenie.

W imieniu firmy InPost przepraszamy za utrudnienia.

oznacz moderatorów
eightbitclone2
#13 Ambasador#

Fajny ten korpobełkot znowu . Pewnie tak sie będzie kontaktował jak ten brodaty od produkturyzacji jakiś czas  temu  😉 Wklejając formułki jacy to oni są szczęśliwi gubiąc nasze paczki 😉

oznacz moderatorów
piimaa
#13 Ambasador#

Aplikacja na Androida ma jakiś błąd. Gdy orzez przypadek usuniemy numer przesyłki ze śledzenia i chcemy dodać numer ponownie, wyświetla się wtedy komunikat: już obserwujesz te przesyłkę. Nie można dodać ponownie numeru przesyłki i nie wraca on już na listę obserwowanych. Android 6.0, apka pobrana ze sklepu Google (najnowsza). 

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@piimaa Bo tak naprawdę jej nie usuwasz, tylko przesuwasz do archiwizowanych, a dopiero stamtąd można całkowicie ją skasować.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@piimaa

Tak jak to zostało wspomniane przez @Knowhere - w aplikacji mobilnej kliknięcie ikonki zakręconej strzałki w prawym górnym rogu w szczegółach paczki powoduje jej przeniesienie do archiwum (a nie usunięcie). Natomiast po wejściu do archiwum przesyłek można je całkowicie usuwać lub przywrócić do aktualnego śledzenia.

oznacz moderatorów
Wariaty-JP
#7 Wielbiciel#

@InPost gdzie zglosic źle opisany paczkomat.

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@Wariaty-JP  W tym celu prosimy skontaktować się z nami za pośrednictwem następujących kanałów:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000

oznacz moderatorów
BURZYNSKID
#13 Ambasador#

@InPost Mam pytanie, jak nadać przesyłkę przez stronę inpost gdy klient zapłaci przelewem bezpośrednio na konto sprzedawcy. Płatność allegro nie przeszła z niewyjaśnionych powodów. Kiedyś można było zrobić to ręcznie przez zakładkę wyślij przesyłki, aktualnie po wpisaniu adresu zgodnego z tym co widnieje w systemie allegro otrzymuję komunikat o nie możności pobrania danych z allegro

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@BURZYNSKID 
Jeśli płatność została dokonana przez Klienta poza systemem Allegro np. bezpośrednio na konto Sprzedawcy, nie ma możliwości zaimportowania takiej aukcji do Managera Paczek i wygenerowania do niej etykiety w usłudze Allegro.
W celu dokładniejszej weryfikacji zachęcamy do skontaktowania się z nami mailowo na adres: bok@inpost.pl. Prosimy o przesłanie w zgłoszeniu skanu z komunikatem błędu, który pojawia się w trakcie tworzenia etykiety z poziomu zakładki: "Wyślij przesyłki".

oznacz moderatorów
BURZYNSKID
#13 Ambasador#

@InPostA co stało się ze starymi umowami na przesyłki inpost. Przed zmianami logowałem się do systemu i mogłem wysyłać przesyłki zarówno z umowy z inpost oraz przesyłki allegro. Czy muszę ponownie podpisywać umowę na przesyłki z poza systemu allegro?

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@BURZYNSKID

Abyśmy mogli dokładnie zweryfikować sytuację, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt podając swój NIP oraz login do Managera Paczek/WebTruckera. 

oznacz moderatorów
karmaipasza_pl
#10 Popularyzator#

To skoro mamy inPost to niech informuje sprzedawców co dzieje się z usługą i integracja z Allegro bo nie można przesyłek pakować i nadawać. Wysyłając ręcznie cenniki standardowe i sprzedawcy płacą a nikt tego im nie zwróci.

oznacz moderatorów
max-studio27
#7 Wielbiciel#

Pytanie odnośnie Menagera przesyłek. Wchodzę IMPORT ALLEGRO INPOST i włączona jest zakładka NIEWYGENEROWANE. Widnieją u mnie 3 stare jakieś zamówienia do paczkomatów z marca !!. Czy nie można w ostatniej rubryce AKCJE ( tam jest Szczegóły i Wydrukuj) dodać USUŃ.

Można by wtedy szybko usunąć niepotrzebne dane.

Jak można to usunąć by nie wysyłać komuś powiadomień że jest wygenerowana jakaś paczka.

bo najpierw trzeba wygenerować nr przesyłki a potem usunąć . Strata czasu.

oznacz moderatorów
MARMEXsklep
#9 Pomysłodawca#

Witam, od wczoraj nie można się zalogować na menagera inpost. Czy ktoś ma taki sam problem ? Przy logowaniu wyskakuje komunikat : Niepoprawny login lub hasło.

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@MARMEXsklep Jeżu kolczasty, dosłownie poprzedni post w tym wątku https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/kontakt-z-inpost-od-dzi%C5%9B-r%C3%B3wnie%...
Poza tym na stronie głównej (wielka, czerwona belka na samej górze) oraz na stronie logowania do managera (spory baner nad polami formularza) wisi info o pracach serwisowych. Wysyłane też było info na mejla, a kolejne wisi w aktualnościach w aplikacji. Czego więcej potrzeba żeby tego nie przegapić?🤔

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
myslenie-szkodzi
#12 Orędownik#

@InPost Mamy własną umowę z wami oraz udostępniamy dostawy paczkomatem w ramach smarta.

Ostatnio nasz kurier poinformował nas, że przesyłki z etykietą Allegro Smart! mamy odkładać osobno, tj. już na naszym magazynie mamy sortować zwykłe przesyłki paczkomatowe od tych smartowych. Nie znalazłam takiej informacji w waszych komunikatach i nie bardzo widzę zasadności przerzucania segregacji paczek na nas. Czy to kolejna samowolka naszego kuriera, czy przeoczyłam jakieś zmiany w regulaminach?

 

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@myslenie-szkodzi 

W celu weryfikacji bardzo prosimy o przesłanie zgłoszenia z opisem sprawy bezpośrednio na adres: pomoc@inpost.pl.

Prosimy o podanie w wiadomości loginu do konta w Managerze Paczek oraz numeru NIP.

oznacz moderatorów
AutoLUX-JB
#8 Zapaleniec#

Witam,

Jest obecnie akcja z dostawą w weekend, ale z tego co wyczytałem to dotyczy chyba tylko kurierów, chyba że paczkomatów też? Bardzo prosiłbym o uściślenie - czy jeśli włożę jeszcze dzisiaj paczkę do paczkomatu to jest możliwość dostarczenia jej w ten weekend? Towar zakupiony przez Allegro Smart.

oznacz moderatorów