Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
InPost znajduje się wśród liderów firm, za pośrednictwem których realizujecie dostawy w Allegro. Odbiór w Paczkomatach cenią klienci, a prosty sposób nadawania przesyłek – sprzedający.
Od dzisiaj, 1 września 2020, możecie się kontaktować z InPost również pisząc na Gadane. Przedstawiciel firmy @InPost dołącza do nas na stałe, dlatego zachęcamy, by wywoływać go w dyskusjach i korzystać z jego wiedzy. Już teraz możecie uzyskać informacje na temat oferty InPost, a także dopytać o najkorzystniejszą formę współpracy bezpośrednio u źródła.
To kolejny powód, by zaglądać na Gadane 🙂
InPost - przesyłka Allegro Smart - nadana przed 13 dzisiaj w sobotę z etykietą wygenerowaną w piątek - nie zostala wciaż a jest 18:16 - wyjęta z Paczkomatu przez Kuriera. Proszę o wyjaśnienie tej sytuacji, tam są kosmetyki, które nie oga byc zamrożone - 691043959385094127017927.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Potwierdzam, jest już 23:54 Kurier nie wyjąl przesylki Allegro Smart z Paczkomatu w sobotę, a spelnilam wszystkie warunki: wygenerowałam etykiete z oznaczeniem w piątek godz. 17:02, nadalam w sobotę przed 13,00.
Obawiam się o stan kosmetyków po przebywaniu w ujemnej temperaturze przez kika godzin i ich zniszczenie.
Dzień dobry @Newday5,
uprzejmie proszę o kontakt na adres mailowy pomoc@inpost.pl lub przez formularz kontaktowy na stronie w celu dalszej weryfikacji. W wiadomości proszę dokładanie opisać sytuację oraz podać numer przesyłki.
W imieniu firmy przepraszam za niedogodności.
Ok, sprawa z dziś:
paczka była w paczkomacie 22 minuty
aż chce się nieparlamentarnie powiedzieć WTF ?
ps. aplikacja InPostu także potwierdza odesłanie przesyłki do nadawcy
W celu weryfikacji zaistniałej sytuacji prosimy kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez dowolny z poniższych kanałów:
1) czat,
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt,
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000.
Prosimy o przygotowanie numeru przesyłki (24 cyfry), której dotyczy zgłoszenie.
W imieniu firmy InPost przepraszamy za utrudnienia.
Dzień dobry. Od wczoraj mam problem ze zleceniami, odział w Gorzowie Wlkp., region Słubice. Ponoć brakuje kurierów i miałam problem z odebraniem zlecenia, choć było prawidłowo złożone, tak jak zawsze, to na infolinii twierdzili, że zdublowane (BZDURA!), a u mnie był tekst "Zlecenie niezrealizowane, sprawdź poprawność..." itd. Jedyny numer do którego się dodzwoniłam w Gorzowie to prawdopodobnie dział reklamacji, miał ktoś się ze mną skontaktować i oczywiście cisza, nie wiadomo gdzie szukać pomocy (!) Dzisiaj po złożeniu zlecenia nic też się nie dzieje, a paczki naszykowane i wg. algorytmu Allegro jutro mają być u klienta. Wczoraj się udało, znalazłam kuriera, który to zabrał, ale codziennie w takiej niepewności działać się nie da, więc proszę o pomoc. Pozdrawiam
Dzień dobry,
W imieniu firmy InPost przepraszamy za utrudnienia.
W celu dokładnej weryfikacji opisanej sytuacji bardzo proszę o kontakt z nami na adres pomoc@inpost.pl
W zgłoszeniu bardzo proszę o wskazanie poniższych informacji:
- numery zleceń na podjazd kuriera
- pełny adres, z którego zlecenia miały zostać zrealizowane
- numery paczek InPost.
Zgłoszenie zostanie zweryfikowane do 24 godzin oraz dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać opisane niedogodności.
Dzień dobry, chciałbym się dowiedzieć co muszę zrobić żeby przejść z doładowań managera paczek na miesięczną fakturę zbiorczą? Musimy podpisać jakąś specjalną umowę?
Dzień dobry @passahouse_com,
w celu wyceny i przedstawienia naszej oferty dla Klientów Biznesowych, proszę o wypełnienie formularza na stronie internetowej: https://inpost.pl/zapytaj-o-oferte/indywidualna
Do nawiązania współpracy konieczne jest nadawanie przynajmniej 25 przesyłek miesięcznie oraz zarejestrowana działalność gospodarcza w Polsce.
Uprzejmie informuję, że faktury z Managera Paczek dla Klientów indywidualnych są wystawiane za doładowania, nie za konkretne przesyłki. Pytania na temat samych faktur można kierować na adres faktura.elektroniczna@paczkomaty.pl. W zgłoszeniu należy podać login konta w MP oraz NIP.
W celu uzyskania faktury należy w systemie generującym etykiety zaznaczyć opcję „Chcę otrzymać fakturę VAT” i uzupełnić dane: Manager Paczek: zakładka Moje konto -> Dane -> Chcę otrzymać fakturę VAT.
Faktury za doładowanie zostaną wystawione do 10. dnia kolejnego miesiąca i wysłane w formie załącznika na adres e-mail.
Obecnie mamy ustawione faktury. Chciałbym po prostu przejść z modelu gdzie muszę doładowywać managera paczek na model gdzie dostaję fakturę za wysłane paczki.
Witam, mam pytanie, czy można drukować etykiety InPost na mini-drukarce termicznej? To jest takie maleństwo podłączane przez bluetooth do telefonu.
Słyszę, że sprzedawcy takie etykiety drukują i zastanawiam nad kupnem, żeby nie biegać do punktu ksero.
Wydruk jest malutki, 6 cm szerokości, czy InPost to odczyta i nie będzie miał zastrzeżeń?
Czy możecie skontaktować się z jakimś kurierem i go zapytać, czy widział na paczkach takie etykiety i czy są ok.
Pozdrawiam
Dzień dobry,
etykieta powinna zostać wydrukowana w formacie A4 lub A6P tak, aby wszystkie dane były widoczne.
Dane są widoczne, ale etykieta jest mała.
Jeszcze raz: wiem, że ludzie takie etykiety drukują i wysyłają, czy macie kontakt z kurierami InPost i możecie ich zapytać, czy takie etykiety są dla nich czytelne? Będę wdzięczna
Dzień dobry, mam co tylko podpisaną umowę z InPost i wysyłam i drukuję etykiety z Wysyłam z Allegro, wysyłki do paczkomatów wszystko ok, mogę wybrać opcję nadania w punkcie inpostu, natomiast włączyłem mini Kurier24 InPost i etykiety się generują, ale nie ma np. opcji nadania takiej paczki w punkcie odbioru paczek inpostu, tylko muszę zamówić kuriera, i czy tak musi być, i po podpisaniu umowy dostałem info że podjazd kuriera mam darmowy od 1 paczki, i czy to jest prawda i czy dotyczy to zamówienia kuriera przy generowaniu etykiet z wysyłam z allegro, dziękuję za pomoc i pozdrawiam,
Dzień dobry,
w zaistniałej kwestii sugerujemy, aby podjąć bezpośredni kontakt z nami za pośrednictwem e-mail na adres pomoc@inpost.pl wraz z dokładnym opisem sprawy oraz wskazaniem przykładowych numerów paczek. Nasz zespół podejmie wszelkie kroki w celu dokładnej weryfikacji sytuacji.
Równocześnie sugeruję, aby podjąć kontakt bezpośrednio z Państwa opiekunem handlowym.
Dodatkowo w imieniu firmy przepraszamy za niedogodności.
Mam problem z nadaniem przesyłki 630384776305080114860653 . Przesyłka wygenerowana w ramach Smart. Ani wczoraj przez paczkomat ani w punkcie nie mogła przejść w/w przesyłka. Wyskakiwał błędny numer. Co mam w tym przypadku zrobić skoro ma to wyjść w ramach smart a tu takie problemy wyskakują.
@GermanRc Cześć. Najlepiej napisz w tej sprawie mejla https://inpost.pl/kontakt i prześlij w załączniku zdjęcie/pdf wygenerowanej etykiety, a także dokładny komunikat o błędzie.
Miałem nadzieje tu rozwiązać sprawę. Paczka ma wyjść jutro zgodnie z deklaracją a na odpowiedź inpost z linku szybko się nie doczekam.....
@GermanRc Skonsultowałam dla Ciebie tę sprawę z InPost i podczas nadawania paczki wybrałeś odbiór paczki przez kuriera. W takim przypadku musisz po prostu zlecić odbiór paczki, bo nie nadasz jej poprzez Paczkomat czy w Paczkopunkcie