Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Proszę o dalszą interwencję odnośnie rozliczenia korekt na moich dwóch kontach. Od 12.06.2025 nic sie nie dzieje.
Pozdrawiam
@eurogroup czy chodzi o korekty za opłaty naliczone dla podjazdów DPD? Jeżeli tak, automatyczne korekty dotyczyły zamówień złożonych w maju.
to chodzi o opłaty dodatkowe z Poczty Polskiej
Cześć @eurogroup! Miło Was tu słyszeć, oczywiście już działam w Waszym temacie i wrócę tu z odpowiedzią :))
@eurogroup dostałem informację, że właśnie otrzymaliście kolejne korekty i są już u Was na kontach widoczne.
Dzień dobry
Widzimy że tylko po Pana interwencji coś rozliczają . Od 18.06 jest znowu cisza. Pozdrawiam serdecznie
@eurogroup zgłosiłam interwencję w waszej sprawie i wrócę z informacją, gdy otrzymam odpowiedź.