Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
1. Kto poniesie koszt ponownego wysłania przesyłki Allegro Odbiór w Punkcie DHL (AD), jeżeli DHL bez poinformowania kogokolwiek przekierował paczkę do jakiejś maszyny zamiast dostarczyć do Żabki, jak była zamówiona? Maszyna, jak twierdzi klientka, jest w bardzo dużej odległości od punktu wskazanego w zamówieniu i nie miała możliwości odebrać paczki, która podobno wraca do nas. Paczka krąży od tygodnia. Klientka nie zapłaci za ponowne wysłanie, my również nie czujemy się odpowiedzialni za kompletnie irracjonalne ruchy przewoźnika.
2. Czy Allegro jako, że podobno odpowiada za cały proces dostawy skontaktuje się z klientką, która rozpoczęła dyskusję, wytłumaczy problem i przeprosi w imieniu DHL?
Nr przesyłki AD01ARAP99
"W nowym programie dostaw Allegro Delivery to Allegro odpowiada za cały proces dostawy. Zacieśniamy współpracę ze znanymi przewoźnikami, żeby udostępnić Ci jeszcze lepsze usługi logistyczne. My obsłużymy reklamacje logistyczne, a Tobie zostanie więcej czasu na sprzedaż i rozwijanie biznesu!"
W Allegro Delivery, to Allegro jest formalnym przewoźnikiem. To oni odpowiadają za realizację usługi, a nie taki DHL czy inny kurier.