
violetta2302
#8 Zapaleniec#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
29-03-2023
17:27
Nie dokonczyłam płatności za zakup a przy okazji skorzystałam z kuponu 200 zł z benefita. anulowałam zakup i próbowałam jeszcze raz dokonać tego samego zakupu. Jednakże mój kupon nie jest mozliwy do wykorzystania. Czy musi jakiś czas upłynąć,żebym mogła powtórnie z niego skorzystać czy co?
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
29-03-2023
18:04
@violetta2302 Anulowałaś zamówienie, ale nie płatność, dlatego kupon się nie odświeżył. Teraz powinien już być ponownie dostępny do wykorzystania w koszyku podczas wybierania formy płatności.
Natalia
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów

violetta2302
#8 Zapaleniec#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
29-03-2023
18:39
Wczoraj zrobiłam anulowanie a dzisiaj w dalszym ciągu nie mogę użyć kuponu
oznacz moderatorów

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
29-03-2023
18:54
@violetta2302 Anulowałam już Twoją płatność. Kupon powinien być dostępny w koszyku. Sprawdź to proszę.
Natalia
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów