Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, może ktoś podsunie jakiś pomysł.
Dostaliśmy od klientki negatywny komentarz, że dwa balony foliowe oraz 5 zwykłych były uszkodzone.
W negatywie 3 razy po 1 gwiazdce.
Łączna wartość balonów uszkodzonych 15 zł
Dzwoniliśmy od razu po wystawieniu tego komentarza do niej,. Odebrała bardzo nie miła Pani, ale po naszych namowach zgodziła się, że usunie komentarz jeżeli zwrócimy jej pieniądze za wszystkie balony, które były w zamówieniu.
Zamówienie, za około 100 zł.
21 lutego zwróciliśmy 45 zł za wszystkie balony, aby już się nie kłócić o parę zł, i wysłaliśmy prośbę o usunięcie komentarza.
Od tamtej pory cisza, klientka ani nie odpowiada na smsy, ani nie odbiera już telefonu.
Oczywiście komentarza wciąż nie usuneła.
Czy ktoś ma jakiś pomysł, co jeszcze można zrobić w tej sytuacji?
Niestety cała rozmowa była, telefoniczna więc nie mam żadnych screenów, aby wysłać je do allegro.
@UdanyPanienski w ocenie , o kórej piszesz nie ma nic niezgodnego z reguaminem , allegro nie ingeruje w takie oceny , tylko porozumienie z klientem .
Niestety, Ty jako sprzedawca musisz być kryształowo czysty na Allegro, kupujący może być kawałem sam wiesz czego.
My już dawno przestaliśmy proponować ugody i ustępstwa przy negatywie. Dajemy swoją odpowiedź na niego i tyle. Jak kupujący coś proponuje, godzimy się tylko pod jednym warunkiem - najpierw on usuwa negatyw, potem my realizujemy naszą część "ugody". Choć to i tak nie chroni nas w 100%, kupujący może zawsze wystawić negatyw ponownie.
a teraz allegro wprowadza mozliwosc samodzielnej edycji komentarzy. to dopiero bedzie sie dzialo 🙂
Będzie eldorado. Kupujący odpowie na negatywny komentarz a kupujący widząc to tak naprawdę edycją będzie mógł na niego odpowiedzieć czego w druga stronę już zrobić nie można. Bardzo złych pod względem uczciwości.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Co Wy na to? @europa89 ma rację. Po co wprowadzacie edycje komentarzy? Kiedy dla sprzedawców zostanie wprowadzona jakaś ochrona, albo system komentarzy dla kupującego - aby on był oceniony?
@europa89 @darek_2055 po zmianie komentarza przez kupującego, sprzedający będzie mógł na niego ponownie odpowiedzieć.
Ile razy można edytować (odpowiadać)?
Nie ilość a czas waży.
Nic, ocena jest subiektywna, nic nie zrobisz.
Patrząc na poziom waszej sprzedaży i ilość komentarzy chyba bym przestał się przejmować. Przy tej skali działalności nie unikniecie negatywów, często z wydumanych powodów (mi ostatnio się dostało negatywa za to, że zdjęcie i opis oddawało stan faktyczny czyli widoczny defekt a klient myślał, że zdjęcie sobie wziąłem przypadkowo z internetu i stan będzie idealny). Sądzę również, że przy tej ilości pozytywnych komentarzy, pojedyncze negatywy nie będą miały wpływu na sprzedaż.
Miałem kiedyś problem z pewną grupą produktów, konkretnie chodzi o mapy. Regularnie pojawiały się reklamacje od klientów dotyczące jakości tych map. Nie jest to moja wina tylko wydawnictwa. Radzę sobie teraz w ten sposób, że do każdego zamówionego produktu wrzucam mini ulotkę z opisem tych map i ich jakości, który przygotował mi dostawca > pomogło. Oczywiście jak jest w opisie na Allegro to nikt nie czyta.
Być może w przypadku takich delikatnych produktów jak balony może warto dorzucać info co zrobić jak towar otrzymasz uszkodzony, procedurę reklamacji. Klienci czasami nie znają swoich praw, nawet często nie wiedzą, że mogą reklamować towar i wystawiają negatywa bo to najprościej. Miałem właśnie ostatnio takie rozmowy ze znajomymi, którzy od wielu lat korzystają z Allegro, zawsze wszystko było ok i jak raz coś przyszło defektowego to nie wiedzieli jak postąpić i dzwonili do mnie z prośbą o radę czy da się odzyskać pieniądze jak reklamować itp.
@chmielna12
wystawiają negatywa bo to najprościej
Towar - tylko parę PLN.
Wystawienie negatywa - bezcenne .
Klientka po prostu zrobiła was w balona .
zawarliście umowę z kupującą odnośnie realizacji reklamacji
teraz pozostaje droga sądowa
A nie możesz dmuchnąć każdego balona przed wysyłką? By sprawdzić jakość towaru i odrzucić buble.
Czasami są tacy klienci. Idziesz im na rękę, dokładasz gratisy do "opóźnionych przesyłek" - a komentarz nadal "odpowiedni". Dlatego ja już zrezygnowałem z wszelkich "gratisów" - to są koszty, a kupujący tego nie doceniają.
Jako kupujący chciałbym mieć możliwość wyłączenia tej funkcjonalności łączenia EAN z tytułem oferty. O ile łączenie ofert na liście mogę włączyć/wyłączyć (super!) to chciałbym widzieć tytuły takimi jakie napisał je sprzedający.
Jakkolwiek doskonały będzie mechanizm łączenia EAN do nazw produktów, baza nigdy nie będzie doskonała.