Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący nie odebrał paczki z one box i paczka wróciła do sprzedawcy. Co dalej? Jaka jest na to procedura? Jak wysłać ponownie paczkę?
@ip1233 zacznij od kontaktu z klientem ,to jego paczka i musi zdecydować .
Zacznijmy od pytania sorzedaleś jako firma czy osoba prywatna @ip1233
sprzedałem jako osoba prywatna
Masz 2 wyjscia
1 nie odbierac to jego towar on sobie go bedzie szukal na magazynie rzeczy niedoreczalnych przewoznika
2 odebrac napisac mu ze czekasz na kase za ponowna wysylke na nr konta xxx w kwocie yyy jak zaplaci wyslesz jak nie to moze sie pofatygowac po odbior osobisty po ustaleniu gdzie i kiedy i o ktorej w twoim miejscu zamieszkania
Pytanie sprzedales to w smarcie ze poszlo oneboxem? Na lokalnie czy zwyklym allegro?
Poszło onboxem, sprzedałem na lokalnym allegro
@ip1233 to do wyboru opcja 1 lub 2 dwa jak chcesz być miłym sprzedawcą. A dla pewności napisz do sklerotyka może się wypowie zanim paczka będzie u ciebie w paczkomacie nadawczym
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ a ja mam pytanie, jak wiemy na Lokalnie paczkomat i chyba One box dolicza opłatę po odebraniu paczki przez kupującego a jak to wygląda jak w tym przypadku, czy paczka jest za darmo zwracana i sprzedawca nie ponosi żadnych kosztów i może ponownie nadać ?
@kostas11 W przypadku Allegro One Box ani kupującemu, ani sprzedającemu nie jest naliczana opłata za zwrot operacyjny.
@ko_alka a co z opłatą za nadanie skoro jest doliczana dopiero po odebraniu a odbioru nie było ?
@kostas11 Nie, sprzedający nie ponosi żadnych opłat, wszystkie koszty kurierskie są w takich przypadkach po naszej stronie
@kostas11 Tak, sprzedawca nie poniesie z tego tytułu strat.
Chwila a towar czyj?
@LEW433 Dopóki klient nie odstąpi od umowy, to jest to towar klienta (zapłacił za to).
I teraz, sprzedający nie ponosi "żadnych" opłat, wystawia ponownie >sprzedaje a kupujący otwiera dyskusję ponieważ ... i tu powód " nie otrzymałem towaru" ? to Allegro jak się wypowie?
@LEW433 Sprzedający najpierw musi skontaktować się z klientem, żeby wyjaśnić sytuację. Zwrot opłaty transakcyjnej za tę sprzedaż zlecimy dopiero po ewentualnym zwrocie pieniędzy kupującemu.
👍
A towar wystawi dobie od nowa, brak kontaktu kupującym.🤣
@ip1233 Zwrot nieodebrany nie jest płatny( tak było, chyba że coś się zmieniło) więc nie ponosisz kosztu, zakup nadal jest kupującego bo zapłacił, najlepiej jakby się udało z nim skontaktować i ustalić co dalej.