kupujący odebrał towar i żąda zwrotu środków

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Kupujący założył dyskusję, twierdząc, że nie otrzymał towaru. Po sprawdzeniu statusu przesyłki w systemie przewoźnika widnieje informacja, że paczka została odebrana. Co powinniśmy zrobić w takiej sytuacji, jeśli kupujący odmawia zakończenia dyskusji? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Hadwao_net zdobądź od przewoźnika potwierdzenie odbioru paczki. Bo sam status w śledzeniu to nie dowód a informacja.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
złożyłem reklamacje jednak przewoźnik ma na odpowiedź 30 dni
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Hadwao_net Złóż reklamację do przewoźnika aby ten zweryfikował i wykazał czy przesyłka faktycznie została doręczona i poinformuj o tym kupującego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kurier, czasem oni wrzucają albo zostawiają u sąsiada, musisz to wyjaśnić.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
nadal czekam na odpowiedź przewoźnika w sprawie reklamacji jednak klient oznaczył dyskusję jako nierozwiązaną. Co mam teraz zrobić? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Taką otrzymałem odpowiedź od firmy impost .
Zgodnie z informacjami od InPost, przesyłka została prawidłowo doręczona do skrytki paczkomatu. W momencie odbioru klient został poinformowany, że w skrytce znajduje się więcej niż jedna przesyłka (czyli np. dwie lub więcej przesyłek w jednym schowku). Klient nie sprawdził dokładnie skrytki i najprawdopodobniej zabrał tylko jedną z przesyłek, pozostawiając pozostałe. W efekcie tego mogło dojść do sytuacji, gdzie przesyłka pozostawiona w skrytce została zabrana przez kogoś innego. Firma InPost wskazuje, że ich rola jako przewoźnika ogranicza się do doręczenia przesyłki do paczkomatu, co zostało zrealizowane poprawnie. Odpowiedzialność za dokładny odbiór spoczywa na kliencie. Jeżeli klient nie sprawdził zawartości skrytki zgodnie z komunikatem, InPost nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje takiego działania. Co mam teraz zrobić jak klient zakończył dyskusję jako nierozwiązaną? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Hadwao_net no waśnie często się zastanawiam po co Inpost ma te kamery🤔, skoro nigdy nie sprawdzają, tylko domyślne imputują, że klient nie odebrał, albo, że ktoś inny sobie wziął

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
paczkę odebrała osoba z tego samego numeru który posiada klient. Można się domyślać że był to klient tylko nie odebrał wszystkich paczek. Chciałbym się tylko dowiedzieć kto za to ponosi odpowiedzialność? .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kulujacy
ale żeby mu nie było smutno i żeby się nie zraził dostanie pieniądze z naszych skladek
w tobie winy się nikt nie dopatrzy i będziesz czysty
tak uważam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
myślę że na negatywa i tak się załapię.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Może nie jeśli dostanie kasę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Hadwao_net jak masz małą sprzedasz to pierwszego negatywa nie biorą pod uwagę. Gorzej z nierozwiązaną dyskusją na 30 dni jakość poleci 🙄

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ale to nie jest moja wina że klient nie odebrał paczki, to dlaczego ja mam za to ponosić odpowiedzialność?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Hadwao_net no to pisz wniosek do allegro przedstaw wszystkie fakty za tym, że niema w tym Twojej winy może zmienianą status dyskusji na rozwiązany.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
mogę prosić moderatorów o odpowiedź? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
inpost nie ponosi odpowiedzialnośći
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
I to prawda, była informacja to kupujący przegapił, powinniście coś ustalić z kupującym, jakieś rozwiązanie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
a jakie ma być rozwiązanie skoro ja wysłałem paczkę zgodnie z deklarowanym czasem a klient nie odebrał jej z paczkomatu przez co ktoś inny ją prawdopodobnie zabrał.
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »