Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
W dniu wczorajszym Kupujący w dniu 25.05.2023 o godzinie 20:34 dokonał zakupu lecz płatność u Nas do chwili obecnej widnieje jako "Płatność rozpoczęta", w dniu dzisiejszym kontaktowaliśmy się z Kupującym w sprawie opłaty zamówienia gdzie w odpowiedzi dostaliśmy informację że opłacił od razu zamówienie oraz wysłał nam potwierdzenie płatności. Kupujący kontaktował się z Allegro gdzie otrzymał informacje że serwis ma jakiś problem z transferem przelewów.
Klient zamówił część samochodową, którą powinien otrzymać na kolejny dzień, przez brak wpłaty nie możemy nawet wygenerować etykiety Allegro Paczkomat Inpost
Co zrobić w takim przypadku ?
Kupujący ma teraz uziemiony samochód, a Nam się trochę obrywa po uszach
Numer oferty 13534843556
@AR_Auto_Czesci Nie widzę wiadomości napisanej przez klienta w tej sprawie. Wybrał opcję przelewu tradycyjnego (wczoraj późnym wieczorem). Taki przelew rozlicza się do kilku dni roboczych, więc nie wygląda to na błąd. Proszę Cię o cierpliwość.
@nat_not mam na e-mail potwierdzenie przelewu bezpośrednio na konto PayU, które przysłał Kupujący
@AR_Auto_Czesci ale nikt nie kwestionuje że on przelew zrobił tylko system bankowy musi przemielić wpłatę z jego banku do twojego banku a to potrwa do 48h wleci kasa ci zmieni satus na zapłacone
@AR_Auto_Czesci Nic to nie zmienia, jeśli to przelew tradycyjny, trzeba czekać.