anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

kupujący oznaczył dyskysje jako nierozwiązną

mirek-man
#1 Nowicjusz#

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Kupujący z Czech oznaczył dyskusję na moim koncie mirek_man jako nierozwiązaną pomimo że w terminie wydałem decyzję reklamacyjną ; wystąpił do Allegro -Protect o zwrot za uszkodzone lampiony pomimo że nie otrzymał jeszcze odpowiedzi do złożonej reklamacji u przewoźnika , którą sam zresztą złożył . Chodzi o zakup kompletu lampionów na koncie mirek_man

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @mirek-man. Widzę, że już złożyłeś wyjaśnienia w trwającej Dyskusji. Klient mógł oznaczyć Dyskusję jako nierozwiązaną, jeśli uznał, że jego problem nie został rozwiązany. 
Wniosek Allegro Protect nie został zaakceptowany i klient nie otrzymał zwrotu, ponieważ przewoźnik nie rozpatrzył jeszcze jego reklamacji. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mirek_man
#1 Nowicjusz#

Nie dostałem jeszcze informacji od Allegro Protect w tej sprawie 

oznacz moderatorów