Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Mam problem dostałem od Was -275 punktów za to, że niby przesyłki nie były wysłane w terminie. Jest wybrany kurier GEIS, wprowadzono numery przesyłek. I taka niespodzianka. Nadmienię, że dopiero zaczynam sprzedaż na allegro. Czy ja powinienem coś zrobić u swojego przewoźnika? Czy mam mu coś podać API?? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Nie ukrywam, że ten minus mi nie pomaga na początku przygody z Allegro. Czy jest jakaś automatyczna integracja z Geisem?
Cześć, @THERMES-INOX. Abyśmy mogli automatycznie pobierać numery listów przewozowych i statusy przesyłek dla przewoźnika GEIS, skontaktuj się z nim i poproś, by ustawił odpowiednią konfigurację.
Gdy przewoźnik odpowiednio skonfiguruje ustawienia, statusy przesyłek będą odpowiednio zaciągane do naszego systemu i nie będą generowały ujemnych punktów.
Dziękuję za odpowiedź. Czy również trzeba podawać adres mailowy z zamówienia przy zakładaniu przesyłki w Geis?
@THERMES-INOX, tak, gdy nadajesz paczkę, użyj poprawnego zamaskowanego adresu mailowego przypisanego do zamówienia.
No to teraz wszystko jasne. Dziękuję 🙏
Witam ponownie
Skontaktowałem się z firmą GEIS i mi powiedzieli, żeby zintegrować allegro z Geis muszę wykupić integrację u nich za 2000 zł. Czy czasem oni już nie są zintegrowani z Allegro? O co tu chodzi? Czy nie wystarczy wpisywać skopiowany adres mailowy z allegro przy zakładaniu zlecenia?
@THERMES-INOX Przewoźnik GEIS jest z nami zintegrowany i podanie zamaskowanych adresów mailowych podczas tworzenia etykiet powinno wystarczyć.
Zgadza się, przewoźnik GEIS wymaga włączenia integracji u przewoźnika.
Witam Zrobiłem tak jak Pani wspomniała a w szczegółach zamówień nie mam zmienionego statusu przesyłki choć wpisałem wcześniej zamaskowany adres mailowy. Co jeszcze należy zrobić?
Witam Zrobiłem tak jak Pani wspomniała a w szczegółach zamówień nie mam zmienionego statusu przesyłki choć wpisałem wcześniej zamaskowany adres mailowy. Co jeszcze należy zrobić?
@THERMES-INOX Proszę, podaj numer przykładowego zamówienia, dla którego prawidłowo przekazałeś dane, a mimo to, statusy nie zostały zaktualizowane.
Witam
6507b4d0-cf4d-11ef-8f54-ebfc9b5c9c06
@THERMES-INOX Dziękuję bardzo. Konsultuję to z odpowiednim zespołem.
@w_kiwi Czy już może wiadomo coś w mojej sprawie?
@THERMES-INOX Przykro mi, wciąż czekam na odpowiedź.
@THERMES-INOX Wracam z odpowiedzią. Przykro mi, ale dowiedziałam się, że faktycznie w przypadku przewoźnika GEIS konieczny jest kontakt z obsługą tego przewoźnika oraz nawiązanie współpracy w postaci integracji.